Gå til innhold

Til menn: Er fitte fitte?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 8.04):

At hun har fitte betyr mye, da.

Anonymkode: 3abf3...796

Jaa men ikke utseende men hele dama

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis en mann tenker " Fitte er Fitte ", så betyr det at vedkommende ikke er ute etter noe seriøst. Og ikke diskuter dette, for hvis man har en sånn holdning, så er mannen bare ute etter å tømme seg i et hull. Ikke noe viktig med dama, bare det er et hull og litt varme. Ikke en mann som får lov til å komme nær meg ihvertfall.

Ja, jeg er prippen.

Anonymkode: 8d40c...9c4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ja, jeg er prippen.

Men har du glede av sex da?

Anonymkode: f162d...b14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fitte er Fitte så lenge den er glatt 

Anonymkode: dbd5a...e62

AnonymBruker
Skrevet

Kuk er kuk også. Så lenge den varer litt lengere enn 2 minutter før sprut

Anonymkode: f3fc2...196

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kuk er kuk også. Så lenge den varer litt lengere enn 2 minutter før sprut

Anonymkode: f3fc2...196

Nei. Kanskje for deg og dine lettpulte medsøstre, men ikke oss andre. 

Anonymkode: eb8c3...0be

AnonymBruker
Skrevet
Gentleman59 skrev (På 11.2.2025 den 18.55):

Som jeg skrev i en annen tråd: "Sexuell tenning begynner jo med et førsteinntrykk og det er alltid (om man ikke opererer med bind for øynene eller er blind) synssansen som kommer først.
Jeg blir jo ikke kåt på en kvinne som i mine øyne ser ut som og kler seg som et takras. 

Efter at en relasjon begynner å utvikler seg kan man selvsagt tenne på lyder, dufter og berøring, men det begynner ikke der. Hvorvidt kvinner opplever det annerledes kan jeg selvsagt ikke slå fast noe om, men jeg blir overrasket om det er forskjellig. Men, man har jo hørt kvinner si ting som «jeg ble helt våt av å se ham» efter å ha sett en mann første gang."

For de fleste kvinner er det litt annerledes. En objektivt kjekk mann er ikke tiltrekkende før man får sett noe ved ham man liker. Det kan være hvordan han beveger seg, smiler, snakker, utstrålingen, lukten av ham når han passerer på gata, osv. Det er en grunn til hvorfor kvinnemagasiner ikke er fylt med bilder av halvnakne menn: de fleste av oss kjenner absolutt ingenting om vi ser på et bilde av en kjekk mann. Vi må helst ha litt mer informasjon (som nevnt over) før vi kjenner på attraksjon. Den informasjonen kan vi ikke få fra et bilde, men vi kan få den på et par sekunder om vi ser en mann på gaten. 

På samme måte kan en objektivt kjekk mann bli direkte kvalmende å se på om han smiler og snakker på en måte som går en imot. Jeg vet om flere objektivt kjekke menn som er stygge å se på. 

Det fine med dette er at menn med gjennomsnittlig og under gjennomsnittlig utseende kan bli utrolig attraktive med rett utstråling. Ser man en på gaten og får et glimt av riktig smil og en herlig stemme, så kan han i de første sekundene bli ekstremt attraktiv.

Anonymkode: 4f514...983

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Rosa Gnom skrev (På 12.2.2025 den 23.52):

Æsj? Hvordan hadde verden sett ut uten mødre? Det hadde jo ikke vært noen mennesker her.

Det er nok av kvinner som vil bli mødre. Verdens befolkning har doblet seg i min levetid. 
Det er absolutt ingen grunn til å kritisere kvinner som ikke ønsker å bli mødre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For de fleste kvinner er det litt annerledes. En objektivt kjekk mann er ikke tiltrekkende før man får sett noe ved ham man liker. Det kan være hvordan han beveger seg, smiler, snakker, utstrålingen, lukten av ham når han passerer på gata, osv. Det er en grunn til hvorfor kvinnemagasiner ikke er fylt med bilder av halvnakne menn: de fleste av oss kjenner absolutt ingenting om vi ser på et bilde av en kjekk mann. Vi må helst ha litt mer informasjon (som nevnt over) før vi kjenner på attraksjon. Den informasjonen kan vi ikke få fra et bilde, men vi kan få den på et par sekunder om vi ser en mann på gaten. 

På samme måte kan en objektivt kjekk mann bli direkte kvalmende å se på om han smiler og snakker på en måte som går en imot. Jeg vet om flere objektivt kjekke menn som er stygge å se på. 

Det fine med dette er at menn med gjennomsnittlig og under gjennomsnittlig utseende kan bli utrolig attraktive med rett utstråling. Ser man en på gaten og får et glimt av riktig smil og en herlig stemme, så kan han i de første sekundene bli ekstremt attraktiv.

Anonymkode: 4f514...983

Vi er faktisk helt enige. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fitte er Fitte så lenge den er glatt 

Anonymkode: dbd5a...e62

Nei, det er det ikke 😊

Anonymkode: 8922b...268

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 14.41):

Eller går dere etter noen dere synes er attraktiv? Hvor viktig er utseende på sexpartner for deg? 

Anonymkode: 9b489...602

Utseende på dama teller en del, men hvordan hun ser ut akkurat der nede er ganske ubetydelig.

Anonymkode: 9d3ed...66d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Utseende på dama teller en del, men hvordan hun ser ut akkurat der nede er ganske ubetydelig.

Anonymkode: 9d3ed...66d

Godt sagt! Hygiene og enkelt stell er viktigere😉men aller viktigst er en "ekte" respons på alle typer berøring!

Anonymkode: eab52...f1f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde selvfølgelig aldri hatt sex ned en kvinne jeg ikke syntes var attraktiv/tiltrekkende. Hadde sikkert ikke klart å gjennomføre det om jeg så hadde prøvd.

Anonymkode: be236...45c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fitte er absolutt ikke fitte. De er fysisk forskjellige,  akkurat som damene. Tror ikke jeg kan si jeg har en favoritt.  Annet at de  må sitte mellom beina på ei  leken vakker dame, kosete og glad.  Liker med hår på da

Anonymkode: c17ca...96b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Fitte er absolutt ikke fitte. De er fysisk forskjellige,  akkurat som damene. Tror ikke jeg kan si jeg har en favoritt.  Annet at de  må sitte mellom beina på ei  leken vakker dame, kosete og glad.  Liker med hår på da

Da har du en favoritt  😉

Anonymkode: 1c576...48a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Da har du en favoritt  😉

Ja, har nok det. Men de  er ikke så snevert definert😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 18.58):

Når man velger kjæresteemne så velger man mer enn bare om de er lett å få til sengs og om de er glad i kuk. 

Ja, kvalitetsmenn fortjener kvalitetsviner. 

Anonymkode: 835c9...61f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ja, har nok det. Men de  er ikke så snevert definert😄

De? Stakkars deg. 

Skrevet
Snok1 skrev (På 15.2.2025 den 9.02):

Det er nok av kvinner som vil bli mødre. Verdens befolkning har doblet seg i min levetid. 
Det er absolutt ingen grunn til å kritisere kvinner som ikke ønsker å bli mødre.

Joda,men slik jeg tolket personen så var det enten eller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 14.41):

Eller går dere etter noen dere synes er attraktiv? Hvor viktig er utseende på sexpartner for deg? 

Anonymkode: 9b489...602

Hvis man skal tenke på hva som ser fint ut da.

En Lada gjør samme nytten som en Merce, den tar deg fra A til B, men den ser stygg ut.

Overfører man det til datingverden så går man ikke etter ladaer når man liker merce, selv om begge to gjør jobben like godt.

Anonymkode: a945a...930

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...