AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Skrevet 11. februar Eller går dere etter noen dere synes er attraktiv? Hvor viktig er utseende på sexpartner for deg? Anonymkode: 9b489...602
AnonymBruker Skrevet 11. februar #2 Skrevet 11. februar Selvsagt veldig viktig. Dama må da tenne meg, hvis ikke blir det ingen sex Anonymkode: 804e6...16d 8 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar #3 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Selvsagt veldig viktig. Dama må da tenne meg, hvis ikke blir det ingen sex Anonymkode: 804e6...16d Ja, enig. Behøver ikke være så veldig pen, men ha rette utstrålingen ..... være sexy og gjøre meg kåt/tenne meg. Anonymkode: 9e68b...706 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #4 Skrevet 11. februar Ja og nei. Det vesentlige er hvem den tilhører. Anonymkode: fd959...c6f 4
Jdz Skrevet 11. februar #5 Skrevet 11. februar Definitivt ikke. Eier av "fitta" teller 97%, alt annet deler på den siste 3%. 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar #6 Skrevet 11. februar Ok, så hvis han sier han har lyst på meg trenger altså ikke det å betyr at han synes jeg er fin? Anonymkode: 9b489...602 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar #7 Skrevet 11. februar For sex ja, mer nei. Anonymkode: dbb9b...6a7 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar #8 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, så hvis han sier han har lyst på meg trenger altså ikke det å betyr at han synes jeg er fin? Anonymkode: 9b489...602 Bingo! Anonymkode: dbb9b...6a7 2 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar #9 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, så hvis han sier han har lyst på meg trenger altså ikke det å betyr at han synes jeg er fin? Anonymkode: 9b489...602 Det betyr at du er fysisk attraktiv for han og at du tenner han ihvertfall, men hva som gjør en kvinne attraktiv for han er det bare han som vet Anonymkode: 804e6...16d 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar #10 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ok, så hvis han sier han har lyst på meg trenger altså ikke det å betyr at han synes jeg er fin? Anonymkode: 9b489...602 Hæ? Dere kvinner forstår ikke direkt kommunikasjon eller 🤯 Anonymkode: 7b795...848 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar #11 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ok, så hvis han sier han har lyst på meg trenger altså ikke det å betyr at han synes jeg er fin? Anonymkode: 9b489...602 Tja. Det kan vel bety litt forskjellig for forskjellige menn og situasjoner. Har du lyst på en elsker eller kjæreste? Anonymkode: 3abf3...796 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar #12 Skrevet 11. februar Går alltid for kvalitetsfitte. Anonymkode: 3d50b...1b8 1
balto999 Skrevet 11. februar #13 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Går alltid for kvalitetsfitte. Anonymkode: 3d50b...1b8 Hva er en kvalitets fitte?
Gentleman59 Skrevet 11. februar #15 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Eller går dere etter noen dere synes er attraktiv? Hvor viktig er utseende på sexpartner for deg? Anonymkode: 9b489...602 Som jeg skrev i en annen tråd: "Sexuell tenning begynner jo med et førsteinntrykk og det er alltid (om man ikke opererer med bind for øynene eller er blind) synssansen som kommer først. Jeg blir jo ikke kåt på en kvinne som i mine øyne ser ut som og kler seg som et takras. Efter at en relasjon begynner å utvikler seg kan man selvsagt tenne på lyder, dufter og berøring, men det begynner ikke der. Hvorvidt kvinner opplever det annerledes kan jeg selvsagt ikke slå fast noe om, men jeg blir overrasket om det er forskjellig. Men, man har jo hørt kvinner si ting som «jeg ble helt våt av å se ham» efter å ha sett en mann første gang." 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #16 Skrevet 11. februar Når man var yngre så var man mindre kresen. Har dessverre ligget med noen kvinner som ikke hadde annet å by på en sitt underliv og som var helt uaktuell som kjæresteemne. Når man velger kjæresteemne så velger man mer enn bare om de er lett å få til sengs og om de er glad i kuk. Anonymkode: ad68f...bd4 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar #17 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hæ? Dere kvinner forstår ikke direkt kommunikasjon eller 🤯 Anonymkode: 7b795...848 Som kvinne vil jeg si at det ikke handler om at hun ikke forstår, hun vil bare ikke høre.. at hun er fin nok. Hun vil høre at hun er den fineste du har ligget med. Om du da som mann tenker at det vil være mer ærlig å si at det finnes mange fine damer, så har du på en måte rett, men da føler hun seg ikke fin nok. Eller spesiell for deg. Vanskelig farvann for en mann. Kvinner vil ha ærlighet, men du behøver ikke være veldig direkte. Så om det er tidlig i en datingfase og du ikke kjenner henne så styr unna en slik diskusjon. Eller vær veldig konkret i komplimentet du gir, du har de fineste øynene/smilet/håret (et eller annet som du synes oppriktig er fint da) Anonymkode: 337aa...57c 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #18 Skrevet 11. februar balto999 skrev (1 time siden): Hva er en kvalitets fitte? Aner ikke, men vet hva kvalitetsfitte er. Anonymkode: 3d50b...1b8 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #19 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Som kvinne vil jeg si at det ikke handler om at hun ikke forstår, hun vil bare ikke høre.. at hun er fin nok. Hun vil høre at hun er den fineste du har ligget med. Om du da som mann tenker at det vil være mer ærlig å si at det finnes mange fine damer, så har du på en måte rett, men da føler hun seg ikke fin nok. Eller spesiell for deg. Vanskelig farvann for en mann. Kvinner vil ha ærlighet, men du behøver ikke være veldig direkte. Så om det er tidlig i en datingfase og du ikke kjenner henne så styr unna en slik diskusjon. Eller vær veldig konkret i komplimentet du gir, du har de fineste øynene/smilet/håret (et eller annet som du synes oppriktig er fint da) Anonymkode: 337aa...57c Med andre ord, ærlighet varer ikke lengst. Vær like ærlig som en politiker, ikke direkte løgn men langt i fra helt ærlig. Anonymkode: dbb9b...6a7 3 1
Irak Skrevet 11. februar #20 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Aner ikke, men vet hva kvalitetsfitte er. Anonymkode: 3d50b...1b8 Hva er det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå