AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei, Har bestilt kjøkken fra Sigdal, i fargen korn. Noen som vet om denne tilsvarer Jotun sin blek sand? Evt. hvilke farger kan passe til? Har prøvd å søke etter bilder for inspirasjon, men finner så lite.. 🫠 Anonymkode: 081cc...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Korn har fargekode 2204 - y24r Blek sand har fargekode 2005 - y20r Så den tilsvarer ikke blek sand, den har mye mer røde undertoner. Blek sand vil være mer dempet Til sammenligning har Jotun sand har fargekode 2005-y30r, så jeg vil da si at Korn vil bli mer en mellomting mellom blek sand og sand. Soothing beige har fargekode 2305 - y22r, så korn vil kanskje ligne mye mer på den, med små forskeller. Anonymkode: 2bdf8...28b 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Korn har fargekode 2204 - y24r Blek sand har fargekode 2005 - y20r Så den tilsvarer ikke blek sand, den har mye mer røde undertoner. Blek sand vil være mer dempet Til sammenligning har Jotun sand har fargekode 2005-y30r, så jeg vil da si at Korn vil bli mer en mellomting mellom blek sand og sand. Soothing beige har fargekode 2305 - y22r, så korn vil kanskje ligne mye mer på den, med små forskeller. Anonymkode: 2bdf8...28b Da må sigdal ha endret fargen sin korn siste årene? Jeg kjøpte skap i korn for litt over to år siden. Da fikk jeg oppgitt samme fargekode som blek sand. Vi har blek sand på vegg og de fremstår like Anonymkode: f4ee2...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da må sigdal ha endret fargen sin korn siste årene? Jeg kjøpte skap i korn for litt over to år siden. Da fikk jeg oppgitt samme fargekode som blek sand. Vi har blek sand på vegg og de fremstår like Anonymkode: f4ee2...ceb Anonymkode: f4ee2...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå