Gå til innhold

Kjøkken fra Sigdal

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei,

Har bestilt kjøkken fra Sigdal, i fargen korn. Noen som vet om denne tilsvarer Jotun sin blek sand? Evt. hvilke farger kan passe til? Har prøvd å søke etter bilder for inspirasjon, men finner så lite.. 🫠

Anonymkode: 081cc...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Korn har fargekode 2204 - y24r
Blek sand har fargekode 2005 - y20r

Så den tilsvarer ikke blek sand, den har mye mer røde undertoner. Blek sand vil være mer dempet 

Til sammenligning har Jotun sand har fargekode 2005-y30r, så jeg vil da si at Korn vil bli mer en mellomting mellom blek sand og sand. 

Soothing beige har fargekode 2305 - y22r, så korn vil kanskje ligne mye mer på den, med små forskeller. 

Anonymkode: 2bdf8...28b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Korn har fargekode 2204 - y24r
Blek sand har fargekode 2005 - y20r

Så den tilsvarer ikke blek sand, den har mye mer røde undertoner. Blek sand vil være mer dempet 

Til sammenligning har Jotun sand har fargekode 2005-y30r, så jeg vil da si at Korn vil bli mer en mellomting mellom blek sand og sand. 

Soothing beige har fargekode 2305 - y22r, så korn vil kanskje ligne mye mer på den, med små forskeller. 

Anonymkode: 2bdf8...28b

Da må sigdal ha endret fargen sin korn siste årene? Jeg kjøpte skap i korn for litt over to år siden. Da fikk jeg oppgitt samme fargekode som blek sand. Vi har blek sand på vegg og de fremstår like

Anonymkode: f4ee2...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da må sigdal ha endret fargen sin korn siste årene? Jeg kjøpte skap i korn for litt over to år siden. Da fikk jeg oppgitt samme fargekode som blek sand. Vi har blek sand på vegg og de fremstår like

IMG_3039.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...