Gå til innhold

Hva svarer du når de du har bestemt deg for å snakke videre med, spør om du er kosete, liker kos?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 9.18):

Kanskje alle menn er «griser» og «enkel» og «useriøse» for deg. Like fullt så ender mange av oss opp med å leve i livslange relasjoner med barn og stasjonsvogn.

Så kanskje vi ikke var så mye «grisete» som «annerledes»?

Dating er en sorteringsprosess. Alle har lov til å bruke de kriteriene de måtte ønske. Noen bruker kanskje kriterier som er irrasjonelle ifht hva de ønsker å finne. Menn og kvinner.

Anonymkode: ab376...398

Jeg elsker menn som elsker sex og fysisk nærhet, helst hver dag i et forhold. Slike menn og jeg har funnet hverandre uten at de kommuniserte som en lavpanna, mindre intelligent gris. Er så ekstremt desperat og usexy. Men kjør på å spør om kvinner du knapt kjenner «liker kos? 🥰🤩» så finner du deg sikkert en på samme nivå som deg. 

Anonymkode: fecc6...c59

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke rart dating er vanskelig. Hvor lærer kvinner å få sånne holdninger til et helt vanlig spørsmål? Eller er dette kun et KG-fenomen?

Anonymkode: 56671...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er ikke alle kvinner. Er det så vanskelig å skjønne?

Jeg er ikke alene om å mene dette, jfr. mange svar i denne tråden. Er det så vanskelig å skjønne?

Anonymkode: 2b279...3e8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har knapt hatt en ordveksling av denne type med en kvinne uten at min utdanning og karriere har blitt tatt opp (av henne).

Utdanning og karriere vil jeg si er normale og ikke tabu tema.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rart å lese at enkelte menn, i 2025, tror at det kun er menn som blir spurt om hva de jobber med.

Jeg er ikke på Tinder, men i masse ulike sammenhenger der jeg har møtt menn (og kvinner) blir jeg spurt om hva jeg jobber med. Til og med mange barn og ungdom spør etter slikt. De synes det er spennende å høre hva man har som yrke. Så har man enkelte menn her på KG som virkelig tror at damer blir stumme av beundring fordi de har skaffet seg et yrke.

Det er et veldig vanlig spørsmål, og kan ikke sammenlignes med "liker du kos (sex)"-spørsmålet.

Ganske latterlig at noen menn tror at med det spørsmålet utelukker de damer som visstnok ikke er interessert i sex, når det de i realiteten gjør, er å vise damer at de i hovedsak er interessert i sex, og så er det ikke så nøye med resten. Sånn blir det tolket av de fleste damer. De damene som har nok å velge blant, de dropper da denne fyren til fordel for en annen, og så står den typen igjen med damer som tenker at de "får vel gi det en sjanse, og se", og så lar de det gå noe lenger tid før fyren forkastes. Hvem er vel i det lange løp interessert i en sexfiksert fyr som ikke prater om stort annet, en snever og helt uinteressant type.

Og til deg som har som "hobby" å kalle oss damer på KG for KG-kjerringer, og som viser sånn aggresjon i alt du skriver: Hvorfor er du her, da?? Det er vel ingen som tvinger deg til å tilbringe tid sammen med mennesker du forakter. Du skriver at spørsmålet om kos er med på å luke ut damer, for du har jo så dårlig tid må vite, men hele fremtoningen din her inne viser at du ikke er typen som akkurat liker å gi kos på den måten mange damer ønsker... En mann som hater og ser ned på kvinner bør ikke være i forhold med noen av oss. Din samboer/kone var utro, det var også min mann, men jeg legger ikke alle menn for hat av den grunn.

Anonymkode: d5213...4a4

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ikke rart dating er vanskelig. Hvor lærer kvinner å få sånne holdninger til et helt vanlig spørsmål? Eller er dette kun et KG-fenomen?

Anonymkode: 56671...e56

Men ærlig talt, de fleste ‘liker kos’ men vi kan ikke vite om vi liker kos med DEG før vi har blitt kjent? Og jeg utleverer ikke personlige opplysninger som hvilken stilling jeg liker, eller er interessert i dick pick før vi engang har møttes? 

Anonymkode: 78f93...d95

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...