AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:51 #81 Del Skrevet fredag kl 13:51 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Du kunne ha vært nysgjerrig og sagt, åja, har jeg MYE bedre draget på mange bare jeg endrer litt på språket? Istedet er du ufin. Det er unødvendig. Anonymkode: 83b3b...de0 Jeg trenger ikke draget på flere, jeg trenger å filtrere bort damer som ikke er materiale for noe seriøst. Anonymkode: e3e95...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:06 #82 Del Skrevet fredag kl 23:06 Jeg blokker dem. Sykt ekkelt, sleskt og nei, jeg er ikke aseksuell. Fremmede menn som spør om jeg liker «kos»- nei takk🤢🤮 Anonymkode: ef2ea...24a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #83 Del Skrevet 10 timer siden Når skal menn skjønne at det å stille nærgående spørsmål om sex på en datingapp før man har møttes ikke siler ut aseksuelle damer? Det er ikke sånn det fungerer rett og slett. Vi vil ikke snakke om sex med fremmede menn på nett når vi ikke har møtt dem. Vi vil møtes, se om det er kjemi og så ta det derfra. Da kan man snakke om sex, hvis man vil gå videre. Dere finner ikke damer som vil ha sex ved å stille nærgående seksuelle spørsmål før vi vet hvem du er. Er det så vanskelig å skjønne? Sex er jo ikke en buffet med mat som du bare kan gå og forsyne deg av. Sex krever at man møtes, blir tiltrukket, har kjemi og lyst til å gå videre. Og hvis dere ikke gidder det, så er det tilpass for dere å leve uten sex. Anonymkode: 2b279...3e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #84 Del Skrevet 6 timer siden Jeg skjønner jo at min naivitet gjorde at jeg ikke slettet matchen med han som nå er min kjæreste. Jesus så strenge mange er, det er kanskje ikke rart at mange ikke finner en partner? Anonymkode: 2cdc4...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå