AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei. Jeg har mistenkt pcos grunnet cyster på eggstokkene og uteblitt mens i over 1 år etter ppillestopp. Har nå fått Provera som jeg skal bruke i 10 dager for å fremkalle mens. 3 dager etter første blødning skal jeg ta diverse blodprøver. Etter jeg begynte på provera føler jeg meg veldig oppblåst og tung nederst i magen. Føles nesten ut som det er noe tungt som ligger der. Jeg har også fått smerter nederst i magen og korsryggen. Er det noen som har lignende erfaring med dette? Er nå på dag 5 av provera. Jeg gruer meg også ekstremt mye til mensen begynner. Før jeg startet på ppiller hadde jeg ekstreme blødninger. Blødde ut voksenbleie på under 1 time, og kunne ikke gjøre annet enn å sitte på badet i nesten 2 døgn. Bør jeg ringe legevakt dersom dette skjer igjen? Da jeg var hos gynekologen var hun veldig forsinket og bare ga meg mye informasjon fort, jeg var så sjokkert og rakk ikke stille disse spørsmålene heller. Har fått ny time der i Mars etter at blodprøve svarene er kommet. Anonymkode: 0d734...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå