AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:13 #1 Del Skrevet tirsdag kl 12:13 Dette høres rart ut, men jeg så før jul en gang at en mann jeg datet i noen måneder i 2014 er blitt singel. Er en fyr jeg har som fjern bekjent, og er på facebook-lista mi, han er venn av det som nå er hans eks. Så at han kommenterte et bilde hun hadde lagt ut. Det var bilde av et juletre og en god jul-hilsen fra "jentene på XY." Vet hun har to døtre fra tidligere, så merkelig at hun skrev bare "jentene." Så var det noen som kommenterte under bildet at de håpet hun trivdes i den nye leiligheten. Greia er at jeg var superforelska i denne mannen i 2014, men etter noen måneder møtte han en annen. Altså hun som nå er eksen hans. Han er nå 49, og jeg kjente på en lyst til å sende han en melding. Men, stoppet og tenkte det ville jo være kjemperart. Altså, hva skulle jeg ha skrevet? Han likte meg jo tydeligvis ikke så godt heller, siden han fant en annen kvinne mens vi datet, og dumpet meg. Noen som har opplevd noe lignende? Hva skjedde? Anonymkode: 3cf1f...dca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet tirsdag kl 12:15 #2 Del Skrevet tirsdag kl 12:15 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han likte meg jo tydeligvis ikke så godt heller, siden han fant en annen kvinne mens vi datet, og dumpet meg. Er ikke dette alt du trenger å vite for å la det ligge? Han ville ikke ha deg da, men nå som han er singel skal du komme krypende og by deg fram som trøst? Ha litt selvrespekt og la det - han - gå. 10 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:52 #3 Del Skrevet tirsdag kl 12:52 Kontakt han du, livet er for kort til å ikke ta noen sjanser! Anonymkode: 738ca...15e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:13 #4 Del Skrevet tirsdag kl 13:13 Daria skrev (56 minutter siden): Er ikke dette alt du trenger å vite for å la det ligge? Han ville ikke ha deg da, men nå som han er singel skal du komme krypende og by deg fram som trøst? Ha litt selvrespekt og la det - han - gå. "krypende"? Anonymkode: 636f2...1ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:19 #5 Del Skrevet tirsdag kl 13:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette høres rart ut, men jeg så før jul en gang at en mann jeg datet i noen måneder i 2014 er blitt singel. Er en fyr jeg har som fjern bekjent, og er på facebook-lista mi, han er venn av det som nå er hans eks. Så at han kommenterte et bilde hun hadde lagt ut. Det var bilde av et juletre og en god jul-hilsen fra "jentene på XY." Vet hun har to døtre fra tidligere, så merkelig at hun skrev bare "jentene." Hva er rart med at hun kaller døtrene sine "jentene"? Og hvordan i granskauen har det noe som helst å gjøre med at denne fyren er blitt singel? Spør fordi jeg er blir genuint interessert om jeg begynner å slite med kognitivt, eller om dette er totalt på siden av saken. Anonymkode: 7fa4f...c58 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia223 Skrevet tirsdag kl 13:23 #6 Del Skrevet tirsdag kl 13:23 Hvis du føler for å sende en melding, trenger det ikke være rart! En enkel og uformell "Hei, lenge siden sist! Håper du har det bra 😊" kan åpne for en naturlig prat uten at det føles påtrengende. Hvis han svarer hyggelig, ser du an hvordan samtalen utvikler seg. Hvis ikke, har du i det minste prøvd. Ikke tenk for mye på fortiden – folk forandrer seg, og timing betyr mye i relasjoner! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:24 #7 Del Skrevet tirsdag kl 13:24 Ta kontakt! I verste fall er han ikke helt klar, men tar det som en kompliment. Kan fort bli til mer og. Anonymkode: 39570...d30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:30 #8 Del Skrevet tirsdag kl 13:30 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva er rart med at hun kaller døtrene sine "jentene"? Og hvordan i granskauen har det noe som helst å gjøre med at denne fyren er blitt singel? Spør fordi jeg er blir genuint interessert om jeg begynner å slite med kognitivt, eller om dette er totalt på siden av saken. Anonymkode: 7fa4f...c58 Ehm, poenget er at hun ville ikke skrevet "jentene" om hun fremdeles bodde sammen med han. Da ville det jo det heller vært "fra oss" eller "oss fire" eller noe lignende. Anonymkode: 3cf1f...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:26 #9 Del Skrevet tirsdag kl 14:26 Han har allerede dumpet deg en gang, så han likte deg ikke godt nok, jeg hadde ikke gitt han en sjanse til å dumpe meg enda en gang. Anonymkode: 44f4d...c5f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:31 #10 Del Skrevet tirsdag kl 14:31 Du vil ha en du ble dumpet for en annen for? Anonymkode: e6c05...617 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet tirsdag kl 14:31 #11 Del Skrevet tirsdag kl 14:31 Ta kontakt. Den som intet våger, intet vinner. Hvem vet, kanskje har han tenkt underveis at han valgte feil dame? Kanskje hun var mer på enn deg og derfor snappet ham? Gi det et forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:06 #12 Del Skrevet tirsdag kl 16:06 Han har fått sin del i livet, velg en av de evige single i vennesonen. Anonymkode: e6fdd...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:41 #13 Del Skrevet tirsdag kl 16:41 Vel, det er jo litt rart. Men hva har du å tape, det skjer jo garantert ingenting om du ikke tar kontakt. For det er ikke en som er i dine kretser, som du kunne møtt på tilfeldig? Du får sende en sånn "lenge siden sist, hvordan går det med deg"-melding. Så kan det være han gjennomskuer det med en gang, eller tror det er skjebnebestemt og et tegn fra oven 😅 Men selv om han gjennomskuer det, og nok fort synes det er litt rart, så betyr ikke det nødvendigvis at han avviser. Det kommer vel an på to ting: 1) Er han i det hele tatt interessert i deg? Man skal ikke kimse av kraften av nostalgi da, det kan jo være du har blitt bedre i årenes løp, hvem vet, kanskje han har tenkt sånn "hva hvis". Men det kan også være du er så og si helt fullstendig glemt, "hva så jeg i henne"-type person. Vi har vel alle våre ekser av alle varianter. De vi knapt husker navnet på, de vi er glade vi har blitt kvitt, de vi gjerne ville tatt en øl med igjen, og de vi gjerne ville ligget med igjen. 2) Er han klar for noe forhold nå da? Hvis bruddet er ferskt, så er det mange som har nok med å stable seg på beina igjen. Mens andre hopper rett til sengs med en rebound. Det er jo slettes ikke sikkert han er singel heller - for alt du vet ble det slutt fordi han fant ei annen. Det blir jo bare å spile bingo siden du ikke vet svaret på noen av de to spørsmålene, men du har jo ingen sjanse til å vinne, om du ikke tar lodd. Anonymkode: 53898...6f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:43 #14 Del Skrevet tirsdag kl 16:43 Han likte deg ikke. Slett og blokker han slik at du slipper å bli minnet på han. Anonymkode: bea67...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:03 #15 Del Skrevet tirsdag kl 17:03 Jeg ville tatt sjansen. Han kan ha innsett at han likte deg bedre enn han trodde, eller har lyst å gi det en ny sjanse. Selv gjorde jeg det slutt med min eks, angret voldsomt etterpå, så hadde blitt sjeleglad om han hadde tatt kontakt igjen. Det skjer dessverre aldri for min del. Men skader jo ingenting å sende ei nøytral melding og spørre hvordan det går? Anonymkode: 5e360...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:52 #16 Del Skrevet tirsdag kl 17:52 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva er rart med at hun kaller døtrene sine "jentene"? Og hvordan i granskauen har det noe som helst å gjøre med at denne fyren er blitt singel? Spør fordi jeg er blir genuint interessert om jeg begynner å slite med kognitivt, eller om dette er totalt på siden av saken. Anonymkode: 7fa4f...c58 Ja de er jenter i flertall. Ingenting rart med det. Anonymkode: af126...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:53 #17 Del Skrevet tirsdag kl 17:53 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har fått sin del i livet, velg en av de evige single i vennesonen. Anonymkode: e6fdd...556 Ikke lev i en vennesone ta ansvar for livet ditt og finn noen som føler det samme. Alle damer har ikke noen i en vennesone. At du forventer det er flertall er overdrevet. Anonymkode: af126...991 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #18 Del Skrevet 23 timer siden Jeg var sammen med nåværende samboer fra 2009 til 2015. Vi var tenåringer. Han slo opp fordi han ville "leve livet". Vi var fremdeles venner, men kontakten stoppet opp etter et par år. Fast-forward til 2021, og han kontakter meg igjen, og kommer med en hel tale om hvordan jeg er den beste jenta han noengang kunne finne. Vi blir sammen igjen og alt er helt fantastisk. Jeg var usikker på om et forhold som vi hadde avsluttet kunne fungere, men det er perfekt. Vi gjorde begge feil da vi var yngre, men nå er vi blitt to voksne som passer perfekt for hverandre. Så, for all del! Ta kontakt! Anonymkode: 5bb9b...2ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #19 Del Skrevet 23 timer siden Jeg var i tilsvarende situasjon. La han til på Facebook. Etter en uke eller noe, sendte han meg melding, og vi snakket litt løst og fast i et par mnd før jeg spurte om han ville bli med og gå en tur. Deretter tok han initiativ til neste date og så ballet det på seg. Vi er kjærester på fjerde året. 😊 konklusjon: Vis litt interesse og se om han biter på agnet. 😊 Anonymkode: e6471...f21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå