Gå til innhold

Hvorfor er sexuell tenning ofte knyttet til utseende ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tror absolutt utseende har mye å si for begge kjønn, men i form av preferanser mer en hvem som objektivt sett er svært attraktiv. Jeg tror på ingen måte at alle vil ha sex med den kjekkeste mannen eller den peneste kvinne, men jeg tror absolutt alle har en rekke ytre preferanser likevel. 

Anonymkode: 40e3c...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke bare utseende, tror jeg, men også energi og utstråling. 

Anonymkode: 66cfa...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke bare utseende, tror jeg, men også energi og utstråling. 

Anonymkode: 66cfa...562

Energi og utstråling ? ?.  

Hjernen er elektrisk aktiv natt og dag hele livet. Denne aktiviteten kan registreres som hjernebølger ved å sette elektroder utenpå kraniet, forsterke signalene og vise dem på en dataskjerm.  Hvordan den elektriske energien / akviteten oppstår både hos menn og kvinner er det ingen som vet noe om.

Anonymkode: 0e5cd...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Energi og utstråling ? ?.  

Hjernen er elektrisk aktiv natt og dag hele livet. Denne aktiviteten kan registreres som hjernebølger ved å sette elektroder utenpå kraniet, forsterke signalene og vise dem på en dataskjerm.  Hvordan den elektriske energien / akviteten oppstår både hos menn og kvinner er det ingen som vet noe om.

Anonymkode: 0e5cd...4cd

Humør, holdning, bevegelser, mimikk, stemmeleie og hva som sies.  

Anonymkode: 53da1...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har to ganger opplevd å bli ekstemt tiltrukket av menn jeg i utgangspunktet absolutt ikke anså som pene. 

Den ene ble jeg kjent med vi felles venner. Etter hvert var han uimotståelig. Den andre var en jeg chattet med lenge, når vi møttes må jeg si jeg var litt skuffet over utseendet. Men vi hadde prata så mye og jeg likte ham så godt at jeg fortsatt møte ham. Nå kan jeg fortsatt se at han ikke har et klassisk pent ansikt. Det viser at han har levd litt hardere enn han burde. Men fy søren den mannen er likevel det mest sexy jeg noen sinne har opplevd. Jeg blir mo i knærne, ekstemt kåt og kan ikke fatte at en "ordinær" mann kan være så hinsides forførende og sexy. Tenker jeg tilbake på helgen med ham mister jeg av og til pusten et lite sekund. 

Og jeg elsker å se på ham. Fordi det er ham. Han jeg er glad i. Vakker er han nok ikke,.men ekstemt sexy - det er han!!

Anonymkode: 1079a...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...