AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Del Skrevet 11. februar Hei, Jeg skal gjennom omskolering og tror og håper dette er første og siste gang, ønsker derfor å være sikker på at jeg velger riktig. Tenkte derfor å høre her om noen har tips til omskolering og yrke som jeg kanskje ikke har tenkt på. Jeg kan ikke ha kontor jobb, kan ikke sitte for mye, ikke stå for mye, ikke gå for lenge, ikke løfte tungt og må passe på brå bevegelser. Akkurat nå vurderer jeg noe innenfor trening og livsstil, men jeg er åpen for alle ideer. Anonymkode: b445e...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #2 Del Skrevet 18. februar Dette lurer jeg også på ☺️ Anonymkode: d3880...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #3 Del Skrevet 18. februar Bli lastebilsjåfør! Der har man variasjon gjennom dagen, kjøre litt, laste og losse litt, kjøre litt igjen… Anonymkode: 2bbda...c0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. februar #4 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 12.11): Hei, Jeg skal gjennom omskolering og tror og håper dette er første og siste gang, ønsker derfor å være sikker på at jeg velger riktig. Tenkte derfor å høre her om noen har tips til omskolering og yrke som jeg kanskje ikke har tenkt på. Jeg kan ikke ha kontor jobb, kan ikke sitte for mye, ikke stå for mye, ikke gå for lenge, ikke løfte tungt og må passe på brå bevegelser. Akkurat nå vurderer jeg noe innenfor trening og livsstil, men jeg er åpen for alle ideer. Anonymkode: b445e...c60 Ekspander Jobb innen treningsbransjen høres da ikke ut som noe for deg med de begrensingene du nevner over!? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5 Del Skrevet 19. februar Grüner skrev (På 18.2.2025 den 22.16): Jobb innen treningsbransjen høres da ikke ut som noe for deg med de begrensingene du nevner over!? Ekspander Det er masse forskjellig type jobber innenfor det. Anonymkode: b445e...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 19. februar #6 Del Skrevet 19. februar Hva jobber du med nå da? Hvilke kvalifikasjoner har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #7 Del Skrevet 19. februar Knirke skrev (På 19.2.2025 den 10.19): Hva jobber du med nå da? Hvilke kvalifikasjoner har du? Ekspander IT. Anonymkode: b445e...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 19. februar #8 Del Skrevet 19. februar Knirke skrev (På 19.2.2025 den 10.19): Hva jobber du med nå da? Hvilke kvalifikasjoner har du? Ekspander Ja, det er jo et minimum man må vite. Hvis TS skal få noen fornuftige svar, må hun jo fortelle litt mer om seg selv, personlighet, interesser, hva hun liker og ikke liker, har hun mulighet til å studere på heltid, ta en fagprøve, er hun ute etter et kortere kurs, har hun en livssituasjon som setter begrensninger for utdanning/arbeidstid bortsett fra de fysiske hun nevner, hvilket lønnsnivå ser hun for seg, blablabla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #9 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 11.22): IT. Anonymkode: b445e...c60 Ekspander Hvorfor vil du bort fra IT? Anonymkode: 52c74...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #10 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 13.56): Hvorfor vil du bort fra IT? Anonymkode: 52c74...b91 Ekspander Leser du før du svarer? Anonymkode: b445e...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #11 Del Skrevet 19. februar Seff skrev (På 19.2.2025 den 13.10): Ja, det er jo et minimum man må vite. Hvis TS skal få noen fornuftige svar, må hun jo fortelle litt mer om seg selv, personlighet, interesser, hva hun liker og ikke liker, har hun mulighet til å studere på heltid, ta en fagprøve, er hun ute etter et kortere kurs, har hun en livssituasjon som setter begrensninger for utdanning/arbeidstid bortsett fra de fysiske hun nevner, hvilket lønnsnivå ser hun for seg, blablabla. Ekspander Neida dere kan helt fint komme med ideer selv om dere ikke vet alt det om meg😉 som sagt jeg er ute etter ideer som kanskje noen kommer med som jeg ikke har tenkt på selv som faktisk kan passe. Så det er bare å komme med ideer til yrker som kan passe utifra de utfordringene jeg har. Anonymkode: b445e...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #12 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 12.11): Hei, Jeg skal gjennom omskolering og tror og håper dette er første og siste gang, ønsker derfor å være sikker på at jeg velger riktig. Tenkte derfor å høre her om noen har tips til omskolering og yrke som jeg kanskje ikke har tenkt på. Jeg kan ikke ha kontor jobb, kan ikke sitte for mye, ikke stå for mye, ikke gå for lenge, ikke løfte tungt og må passe på brå bevegelser. Akkurat nå vurderer jeg noe innenfor trening og livsstil, men jeg er åpen for alle ideer. Anonymkode: b445e...c60 Ekspander Hva med IT-lærar på videregående? Anonymkode: c05a8...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #13 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 15.02): Hva med IT-lærar på videregående? Anonymkode: c05a8...b71 Ekspander Takk for tips 😊 Anonymkode: b445e...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå