AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Skrevet 11. februar Etter et lite kirurgisk inngrep med smerter i etterkant, hva hadde du forventet av partneren din? Eller i hvert fall håpet på? Anonymkode: 2789b...ea7
AnonymBruker Skrevet 11. februar #3 Skrevet 11. februar forståelse for at jeg var litt redusert men ikke ekstra oppvartning eller at partneren skulle vært tankeleser.. Anonymkode: dddc7...3cd 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar #4 Skrevet 11. februar Han hadde gjort mye mer enn jeg hadde forventet. Antagelig hadde jeg blitt gærn fordi han mente jeg bare skulle sitte i ro 😂 Anonymkode: 5ad30...e8e
AnonymBruker Skrevet 11. februar #5 Skrevet 11. februar Det kommer jo an på hva jeg har behov for og i hvilken grad jeg kommuniserer det. Litt generell omtanke forventer jeg (i alle situasjoner), men praktisk hjelp og assistanse etterspør jeg om nødvendig (og da forventer jeg jo at det blir hørt og hensyntatt). Anonymkode: 516cb...64c
Mezzosoprena Skrevet 11. februar #6 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Etter et lite kirurgisk inngrep med smerter i etterkant, hva hadde du forventet av partneren din? Eller i hvert fall håpet på? Anonymkode: 2789b...ea7 Er dette den eneste informasjonen vi får? Da er det nemlig ganske vanskelig å gi noe konkret svar. Er det barn inne i bildet? Hva er det av oppgaver som MÅ gjøres i den perioden man fortsatt sliter med operasjonen? Og hva klarer du faktisk å gjøre selv av å finne mat og drikke, gå på badet, legge deg osv osv? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå