Gå til innhold

Trenger hjelp til nytt hudpleie merke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei :)

I alle år har jeg brukt Decrusto hudpleie merke, serum og krem. De har alltid passet godt til huden min, da jeg verken (bank i bordet) sliter med tørr eller fet hud i ansiktet. Men har alltid følt at jeg må ha noe. 
Nå har det seg slik at de også er blitt dyre. Før solgte de duo pakke «serum og krem» til 550,- inkl. porto. Nå koster den samme duo pakken nærmere 900,-. Synes det blir litt dyrt.

Så har hørt om Cosrxs hudpleie og tenkte å prøve. Men det er mye å velge i så tenkte å spørre dere som bruker dette merket, hvilken bør jeg gå for? 

Jeg må ha serum og krem, that’s it. 
Noen som kan anbefale hva som kan passe meg? 

Anonymkode: 4abdd...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cosrx har mange bra produkter, de, men så spørs det hva du er ute etter? Serum er jo så mangt, det finnes fuktserum, peptidserum, retinolserum, antioksidantserum osv.  Jeg forstår det slik at du har normal og problemfri hud, og fortrinnsvis ønsker fukt og forebygging av for tidlig hudaldring? Ønsker du produkter med tilsvarende ingredienser, eller er det av mindre betydning så lenge produktene gjør det de skal? Hvilke DeCrusto-produkter er det du har brukt? Jeg spør, fordi ingrediensene og sammensetningen av produktene har betydning for hva som passer huden din :) 

Endret av Roci
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (23 minutter siden):

Cosrx har mange bra produkter, de, men så spørs det hva du er ute etter? Serum er jo så mangt, det finnes fuktserum, peptidserum, retinolserum, antioksidantserum osv.  Jeg forstår det slik at du har normal og problemfri hud, og fortrinnsvis ønsker fukt og forebygging av for tidlig hudaldring? Ønsker du produkter med tilsvarende ingredienser, eller er det av mindre betydning så lenge produktene gjør det de skal? Hvilke DeCrusto-produkter er det du har brukt? Jeg spør, fordi ingrediensene og sammensetningen av produktene har betydning for hva som passer huden din :) 

Jeg har ikke så mye peiling på hud, ærlig talt, så vet liksom ikke hva jeg er ute etter. Har bare brukt disse to og vært fornøyd. Så vet liksom ikke hva jeg skal se etter. 
Kan legge ved link av disse jeg har brukt, selv om det ikke står så mye om dem men.. Takk for at du tar deg tid ❤️

https://herligheter.no/produkt/decrusto-daglig-rutine/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har ikke så mye peiling på hud, ærlig talt, så vet liksom ikke hva jeg er ute etter. Har bare brukt disse to og vært fornøyd. Så vet liksom ikke hva jeg skal se etter. 
Kan legge ved link av disse jeg har brukt, selv om det ikke står så mye om dem men.. Takk for at du tar deg tid ❤️

https://herligheter.no/produkt/decrusto-daglig-rutine/

Takk takk :) 

Serumet er et fuktserum som inneholder kollagen, hyaluronsyre og probiotika (betaglucan), et godt alternativ fra COSRX er The Hyaluronic Acid 3 Serum. Når det gjelder fuktighetskrem, kan du forsøke COSRX Hydrium Moisture Power Enriched Cream

Andre produkter å vurdere som jeg tror kan passe din hud, er f.eks. iUNIK Beta-Glucan Power Moisture Serum og Beauty of Joseon Dynasty Cream, som, basert på ingredienslisten, er noe lettere enn den fra COSRX.

Husk at du også trenger solkrem og et renseprodukt, da kun vann ikke er tilstrekkelig til å fjerne solkrem og evt. sminke :) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (1 time siden):

Takk takk :) 

Serumet er et fuktserum som inneholder kollagen, hyaluronsyre og probiotika (betaglucan), et godt alternativ fra COSRX er The Hyaluronic Acid 3 Serum. Når det gjelder fuktighetskrem, kan du forsøke COSRX Hydrium Moisture Power Enriched Cream

Andre produkter å vurdere som jeg tror kan passe din hud, er f.eks. iUNIK Beta-Glucan Power Moisture Serum og Beauty of Joseon Dynasty Cream, som, basert på ingredienslisten, er noe lettere enn den fra COSRX.

Husk at du også trenger solkrem og et renseprodukt, da kun vann ikke er tilstrekkelig til å fjerne solkrem og evt. sminke :) 

Åhhh tusen takk for hjelpen ❤️ Nå ble jeg glad as :) 

Den Cosrx serien, er den OK for sensitiv hud? Vet du noe om det? Jeg er veldig redd for å påføre huden i ansiktet noe jeg er usikker på, derfor jeg likte den Decrusto serien, den kan alle bruke. Men om Cosrx finner jeg ikke noe. 😕 Har hørt om snegleslim eller hva det er, men det er vel ikke det i disse produktene du anbefaler meg?

Og har du noe tips om hvilket renseprodukt jeg kan bruke da, i tillegg? Om jeg går for Cosrxs eller den andre?For her brukte jeg også Decrusto sin🙈

Så snilt av deg å hjelpe meg 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åhhh tusen takk for hjelpen ❤️ Nå ble jeg glad as :) 

Den Cosrx serien, er den OK for sensitiv hud? Vet du noe om det? Jeg er veldig redd for å påføre huden i ansiktet noe jeg er usikker på, derfor jeg likte den Decrusto serien, den kan alle bruke. Men om Cosrx finner jeg ikke noe. 😕 Har hørt om snegleslim eller hva det er, men det er vel ikke det i disse produktene du anbefaler meg?

Og har du noe tips om hvilket renseprodukt jeg kan bruke da, i tillegg? Om jeg går for Cosrxs eller den andre?For her brukte jeg også Decrusto sin🙈

Så snilt av deg å hjelpe meg 🌹

Bare hyggelig🥰Alle produktene jeg har foreslått, skal være trygge for sensitiv hud selv om de ikke er spesifikt beregnet for sensitiv hud. De er uten parfyme, eteriske oljer og alkohol, med unntak av serumet fra COSRX som inneholder bittelitt alkohol, men det er så lite at det neppe spiller noen rolle. Jeg skal komme tilbake til deg med forslag til rens :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...