Gå til innhold

Bestefar med ingen interesse for å være sammen med barnebarn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han virker ikke interessert. Det er sårt og vondt. Er vel nesten 1.5 år siden de så hverandre og da var han ikke interessert i å prate med de omtrent. Barne vokser og tiden går. Plutselig er de store og det er for sent å lage noe bånd. Skjønner at jeg sikkert bare må innse at det er sånn det er. 

Ser ikke for meg at det kommer noe godt ut av å ta det opp, jeg ser ikke for meg at det vil forandre noen ting. Men jeg kjenner at jeg er skikkelig skuffa over pappaen min. 

Andre i samme situasjon? Hva gjør man? Skal man bare akseptere det eller bør man si fra om hva man føler, selv om det ikke vil endre noe? 

Anonymkode: 87454...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I vår situasjon var det gjevt med nr 1. Vi bodde langt borte og det var bare en gang i blant han måtte stramme seg opp og være bestefar….så blei det fler (på bestefars hjemsted) og da gikk interessen i bånn. For vår del var det bare å gi opp. Jeg, som datter, fikk det mye bedre med meg sjøl når jeg innrømte for meg sjøl at han faktisk ikke var interessert.  

Vi var så heldige at min onkel var mer enn en grandonkel🥰 ungene elska han og han "stod på hue og dreit i vinkel" for de ungene. Så, har du andre gode voksne i familien, se ikke bort fra at de kan stille opp i en mye større grad enn hva biologisk bestefar gidder. 

Anonymkode: 74c69...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

I vår situasjon var det gjevt med nr 1. Vi bodde langt borte og det var bare en gang i blant han måtte stramme seg opp og være bestefar….så blei det fler (på bestefars hjemsted) og da gikk interessen i bånn. For vår del var det bare å gi opp. Jeg, som datter, fikk det mye bedre med meg sjøl når jeg innrømte for meg sjøl at han faktisk ikke var interessert.  

Vi var så heldige at min onkel var mer enn en grandonkel🥰 ungene elska han og han "stod på hue og dreit i vinkel" for de ungene. Så, har du andre gode voksne i familien, se ikke bort fra at de kan stille opp i en mye større grad enn hva biologisk bestefar gidder. 

Anonymkode: 74c69...2f7

Du er heldig som har andre voksne barnet kan få et bånd til. Vi har dessverre liten familie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dytter denne tråden opp i håp om flere svar ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...