AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Skrevet 11. februar Er det noen som har Twentyfour Mode 2-lags Cape? Kan den anbefales? Bør jeg velge eller den vatterte? 300kr mer for den vatterte. Anonymkode: d9c3f...e67
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #2 Skrevet 6. oktober Ser at TS ikke har fått svar. Men; Lurer på det samme, så slenger meg på. Lurer også på hvordan denne er i størrelsen? Anonymkode: 26ba0...380
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #3 Skrevet 6. oktober Tror jeg har denne modellen i turkis (tror ikke denne er en del av sortimentet nå). Min er i alle fall stor i størrelsen. Anonymkode: 430f3...294
Grønnsaksvaffel Skrevet 6. oktober #4 Skrevet 6. oktober (endret) Jeg har denne i 36, og den er stor i størrelse. (Trodde faktisk jeg hadde 38, men sjekket nå.) Lett og behagelig jakke som jeg har brukt mye her på vestlandet. Endret 6. oktober av Grønnsaksvaffel
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #5 Skrevet 8. oktober Jeg har denne. Er veldig fin, men jeg sliter med at hetta blåser av. Er ikke noe stramming rund ansiktet. Anonymkode: b2647...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå