AnonymBruker Skrevet 11. februar #3 Skrevet 11. februar Man skal vel egentlig bruke egenmelding før sykemelding. Nå har ikke jeg lenger det behovet da jeg er ufør. Anonymkode: d4319...f2f
AnonymBruker Skrevet 11. februar #4 Skrevet 11. februar Tar egenmelding, men strekker det seg over de dagene så daterer i hvert fall legen min sykemeldingen fra første fraværsdag. Anonymkode: a66a3...b02
AnonymBruker Skrevet 11. februar #5 Skrevet 11. februar egenmelding. Her "vil de ikke" ha sykemelding for kortere fravær, blir anbefalt å bruke egenmeldingene så lenge vi kan. IA bedrift med godt antall egenmeldingsdager Anonymkode: 48c3a...f0f 1
enkefru Skrevet 11. februar #6 Skrevet 11. februar Bruker egenmeldingsdager først, tar kontakt med lege dersom det går lang tid..
AnonymBruker Skrevet 11. februar #7 Skrevet 11. februar Jeg tar egenmeldingsdager. En gang har det skjedd at jeg var syk over 3 dager (høygravid og corona), da fikk jeg 5 dager sykemelding. Anonymkode: 2bb5b...47a
AnonymBruker Skrevet 11. februar #8 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tar egenmelding, men strekker det seg over de dagene så daterer i hvert fall legen min sykemeldingen fra første fraværsdag. Anonymkode: a66a3...b02 leger kan kun datere tilbake sykemelding om du tok kontakt første fraværsdag etter reglene Anonymkode: 47578...933
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå