AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Del Skrevet 11. februar Fikk svak svak positiv 10 dpo, også ble den litt mer kle 12 dpo, 13 dpo så ble den svakere også fikk jeg mensen 14 dpo. Men det jeg lurer på er om dette er noe jeg har innbilt meg. Ser dere virkelig noen på disse tester, eller har jeg bare strek øyner? Første bilde er 10 dpo, også 12 dpo og sist 13 dpo Anonymkode: 7ffe2...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #2 Del Skrevet 11. februar 10 dpo Anonymkode: 7ffe2...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #3 Del Skrevet 11. februar 12 dpo Anonymkode: 7ffe2...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #4 Del Skrevet 11. februar 13 dpo Anonymkode: 7ffe2...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #5 Del Skrevet 11. februar Ser bare strek på 12 dpo. Har du noen symptomer? Anonymkode: cc2b6...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #6 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ser bare strek på 12 dpo. Har du noen symptomer? Anonymkode: cc2b6...654 Nå har jeg jo mensen, men hadde mye stikking og hadde liksom eggløsningsmerter på rundt 8-12 dpo før det forsvant Anonymkode: 7ffe2...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 11. februar #7 Del Skrevet 11. februar De dessverre ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #8 Del Skrevet 11. februar Ja, kanskje? Hvis streken på 12 er rosa? Jeg opplevde kjemisk, da stek testene i styrke, holdt seg, for så å minke i styrke. Opplevde også intense smerter og stor blødning en dag med mye greier som kom ut. Prøver dere å bli gravid? Anonymkode: dbc22...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #9 Del Skrevet 11. februar For meg så alle negative ut. Anonymkode: 93566...56f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #10 Del Skrevet 11. februar Ingen strek på noen av disse. Anonymkode: 9f21e...8bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #11 Del Skrevet 12. februar Tror dessverre det. Bildene er dårlige, du ser nok strekene best i dagslys. Og dette ser dessverre ikke veldig bra ut. Men det KAN fortsatt være at dette går bra. Anonymkode: 9503a...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #12 Del Skrevet 12. februar Jeg synes alle disse så negative ut. Anonymkode: 951cb...e06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #13 Del Skrevet 12. februar Jeg ser strek på alle. Testet mer? Anonymkode: 617ba...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 14. februar #14 Del Skrevet 14. februar For meg så er alle negative. I fremtiden ventmed testing til 14 dpo eller senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå