AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei, jeg er 22 år og har nå datet en fyr i ca 3. måneder som jeg virkelig liker!! Han er den mest oppegående fyren her jeg bor og vi deler så mange verdier og perspektiv på verden. Problemet mitt er at han jobber ekstremt mye. Han sitter på jobben sin 12 timer hver dag, så han har ikke tid til å være med meg mye i ukedagene. Passer nesten kun for han i helgene. Da er det ofte slik at jeg tilrettelegger helgen min slik jeg kan være med han. Han sier han kommer til å fortsette og satse på jobben hans og at han sikkert for resten av livet kommer til å vie så mye tid til jobben. Han sa at han kanskje aldri kommer til å ta hele helgen fri, og kanskje alltid jobbe. Hva han jobber med vil jeg ikke utdype ettersom jeg da lett kan bli avslørt😅. Men ja vet jo egt selv at dette ikke funker, skrive jo mest dette for å se om jeg får samme bekreftelse her. Men jeg har ALDRI møtt noen med samme personlighet som han, og føler at jeg aldri kommer til å finne det i framtiden heller. Må også si at han ikke går på skole eller har studert, men vil prøve å være åpen for at ikke alle må studere. Anonymkode: ecf96...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har vært med en som var gift med jobben, det skjer ikke igjen. Anonymkode: 0bdb6...542 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Tror ikke man blit avslørt når det henger 700.000 mennesker her med sikkert masse ting. Anonymkode: 556c3...d4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Hele livet deres vil være på hans premisser, og det mister fort glansen når forelskelsen legger seg og du står igjen med en partner som aldri stiller opp på noe som helst sammen med deg. Anonymkode: f457c...08c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden både jeg og min mann jobber mye mer enn vanlig 7,5 timer i ukedagene liksom, og vi har vært gift i over 15 år selv om det krever planlegging er det ikke nødvendigvis et hinder for et godt samliv om man er innstilt på at det er slik. Du må kjenne på hva som er viktig for deg TS og om det er forenelig med det som er viktig for ham.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Du er så ung, om jeg var din alder igjen har jeg ville gjort noe morsomt og innholdsrikt, ikke brukt alle dager på noen som ikke prioriterer deg. Vet du om han egentlig jobber så mye som han gjør, eller bare sier det fordi han er useriøs? Anonymkode: 16d30...8d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden gjort det før og gjør det aaaaldri igjen, ikke verdt det på nooooen måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er så ung, om jeg var din alder igjen har jeg ville gjort noe morsomt og innholdsrikt, ikke brukt alle dager på noen som ikke prioriterer deg. Vet du om han egentlig jobber så mye som han gjør, eller bare sier det fordi han er useriøs? Anonymkode: 16d30...8d4 Ja, ser på snapmap han sitter på arbeidsplassen sin frå morgen til kveld. Høres psyko ut som følger med på snapmap, er ikke det! Er bare når jeg tilfeldigvis sjekker så er han alltid på jobben sin Anonymkode: ecf96...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Han er jo allerede gift - med jobben. Han har ikke tid til deg. Så enkelt er det. Hvorfor gidde bruke tid på han? Er vel fare for at han bruker deg for å få seg noe i helgene - enkelt og greit. Ideelt liv for han da. Men for deg? Som virker til å ha følelser og sånt... Anonymkode: 2234a...f2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, ser på snapmap han sitter på arbeidsplassen sin frå morgen til kveld. Høres psyko ut som følger med på snapmap, er ikke det! Er bare når jeg tilfeldigvis sjekker så er han alltid på jobben sin Anonymkode: ecf96...f25 Har han samvittighet rundt situasjonen? Vet han at du fortjener mer og opplyste deg om realiteten av egen hverdag? Anonymkode: 16d30...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Noen må jo være gift med jobben, en bonde f.eks bor jo på jobb. Spørsmålet du må stille han er jo om han vil prioritere deg og dine ønsker for framtida? Anonymkode: c434c...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er jo allerede gift - med jobben. Han har ikke tid til deg. Så enkelt er det. Hvorfor gidde bruke tid på han? Er vel fare for at han bruker deg for å få seg noe i helgene - enkelt og greit. Ideelt liv for han da. Men for deg? Som virker til å ha følelser og sånt... Anonymkode: 2234a...f2f Ja det jeg også tenker. Han bør jo vite hva han driver med, og jeg håper ikke han bare utnytter for tilgang til ligg. Anonymkode: 16d30...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Han er ærlig med deg, så da vet du hva du får. Ønsker du ha det sånn? Jeg har barn med en sånn mann og han er en x av ein grunn. Alt havnet på meg og det var ikke tid til å være kjærester eller familie! Anonymkode: 41969...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Det kommer an på hva som passer for deg, og hva du prioriterer i livet. En slik fyr hadde aldri passet for meg. Mannen min jobber litt mer enn 8 t i hverdagene, og av og til i helgene, og selv om han jobber mye mindre nå enn tidligere, er det krevende når vi har små barn å følge opp. Jeg synes også det er trist at vi aldri spiser middag sammen i ukedagene. Vi må ta hensyn til jobben hans når det gjelder det vi gjør i helger og ferier, vi har måttet dra en dag eller to senere enn ønsket pga. jobben, eller jobben blir med på ferie. Å være sammen med en som har 12-timersdager hver dag, og som planlegger å ha det resten av livet, hadde vært uaktuelt for meg. Men så er jo ikke du meg. Kanskje er du en person som jobber mye selv, som er engasjert i aktiviteter og utvalg som tar mye tid, eller som har hobbyer og interesser der du helst er alene. Kanskje er du en som vet at du ikke vil ha barn. Da kan jo en slik fyr være den riktige for deg. Anonymkode: 3f53e...047 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Hadde jeg aldri orket. SÅ viktig er ikke penger. Anonymkode: 4e3dd...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde jeg aldri orket. SÅ viktig er ikke penger. Anonymkode: 4e3dd...564 TS her, mye av jobbingen er forresten dugnad i tillegg🙃 Anonymkode: ecf96...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Slike arbeidsnarkomane er ofte folk med fritidsproblemer. Mister de jobben eller blir syke så detter de totalt gjennom. De mister meningen med livet. Trist liv i grunn. Kjenner folk som har viet mesteparten av livet sitt til jobben. Og når de er pensjonister dauer de kort tid etterpå. Så hva fikk de gjort med livet sitt egentlig? Anonymkode: 5eb07...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det kommer an på hva som passer for deg, og hva du prioriterer i livet. En slik fyr hadde aldri passet for meg. Mannen min jobber litt mer enn 8 t i hverdagene, og av og til i helgene, og selv om han jobber mye mindre nå enn tidligere, er det krevende når vi har små barn å følge opp. Jeg synes også det er trist at vi aldri spiser middag sammen i ukedagene. Vi må ta hensyn til jobben hans når det gjelder det vi gjør i helger og ferier, vi har måttet dra en dag eller to senere enn ønsket pga. jobben, eller jobben blir med på ferie. Å være sammen med en som har 12-timersdager hver dag, og som planlegger å ha det resten av livet, hadde vært uaktuelt for meg. Men så er jo ikke du meg. Kanskje er du en person som jobber mye selv, som er engasjert i aktiviteter og utvalg som tar mye tid, eller som har hobbyer og interesser der du helst er alene. Kanskje er du en som vet at du ikke vil ha barn. Da kan jo en slik fyr være den riktige for deg. Anonymkode: 3f53e...047 TS her. Gode poeng du kommer med!! Men ja, tror jeg vil ha barn en dag og jeg jobber ikke i nærheten av det samme som han. Så vet nok egt selv hva jeg burde gjøre, er bare veldig vanskelig å ta et sånt valg når jeg liker han så godt Anonymkode: ecf96...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Bra mann! Han er i hvert fall ingen latsabb. Anonymkode: a8a2c...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): TS her, mye av jobbingen er forresten dugnad i tillegg🙃 Anonymkode: ecf96...f25 dugnad på jobb ??? dvs han jobber gratis? hva slags jobb er dette ? høres useriøst ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå