AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Barnet er 7 år. På skolen i går så har de hatt gym og barnet i dag har kjempevondt i musklene i beina pga det. Vet det er skikkelig teit! Men barnet gråt og sa h*n klarte ikke å gå skikkelig osv. Jeg har fri i dag og fant ut at barnet får vel bare være hjemme og slappe av. Pleier aldri være noe problem å få barnet på skolen ellers. Men er det innenfor? Føler meg skikkelig dum nå. Vet jo at om barnet hadde vært større så hadde det jo ikke gått. Anonymkode: a47d0...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg synes ikke det er innenfor å holde et barn hjemme fra skolen pga stølhet. Anonymkode: a094e...f7c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden ja det er dumt, du lærer jo barnet hvor enkelt og lite som skal til å for å ta seg en dag hjemme.. 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Barnet er 7 år. På skolen i går så har de hatt gym og barnet i dag har kjempevondt i musklene i beina pga det. Vet det er skikkelig teit! Men barnet gråt og sa h*n klarte ikke å gå skikkelig osv. Jeg har fri i dag og fant ut at barnet får vel bare være hjemme og slappe av. Pleier aldri være noe problem å få barnet på skolen ellers. Men er det innenfor? Føler meg skikkelig dum nå. Vet jo at om barnet hadde vært større så hadde det jo ikke gått. Anonymkode: a47d0...a2b Kommer ann på. Er barnet på skolen ellers og kun engangstilfelle så er det ok tenker jeg. Men du kunne smørt med ibux gele eller smertelindrende og sett om det hjalp? Sikkert veldig gangsperr. Men bør gå de neste dagene. Anonymkode: f74e9...8a0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde gitt Paracet og kjørt ungen til skolen. Litt stølhet er ingen grunn for å skulke spør du meg. Anonymkode: dc853...022 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Gi barnet skoleoppgaver og ikke la det spille eller lignende før skoledagen er ferdig. Det bør iallfall være litt kjedelig å være hjemme i dag! Anonymkode: 39f4e...02c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Barnet er 7 år. På skolen i går så har de hatt gym og barnet i dag har kjempevondt i musklene i beina pga det. Vet det er skikkelig teit! Men barnet gråt og sa h*n klarte ikke å gå skikkelig osv. Jeg har fri i dag og fant ut at barnet får vel bare være hjemme og slappe av. Pleier aldri være noe problem å få barnet på skolen ellers. Men er det innenfor? Føler meg skikkelig dum nå. Vet jo at om barnet hadde vært større så hadde det jo ikke gått. Anonymkode: a47d0...a2b Kall det psykisk dag, noen barn trenger en og annen fridag selv om de egentlig kunne stilt på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå): Kall det psykisk dag, noen barn trenger en og annen fridag selv om de egentlig kunne stilt på skolen Ja det tenker jeg også! ts Anonymkode: a47d0...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Du kjenner ditt barn best. Ser du at ditt barn trenger å være hjemme, så bestemmer du det. Anonymkode: 8dc83...459 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det tenker jeg også! ts Anonymkode: a47d0...a2b Ingen 7-åring som trenger en psykisk hjemmedag! Alvorlig talt! Du skal jammen få slite de neste årene hvis de er sånn du setter standarden for oppdragelse. Med vondt i beina kunne han ha gått på skolen, du kunne kjørt han siden du har fri. Sitte ved pulten og gjøre skolearbeid, og la være å løpe rundt i friminutt. Mest sannsynlig hadde han glemt at han har klaget på vondt, og løpt rundt i friminuttet med de andre likevel. Anonymkode: 0cb84...5c8 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Barnet burde vært på skolen. Det kommer nok av dager hvor man ikke føler seg helt på topp, har litt vondt i kroppen osv. Barn må lære seg at det ofte går over og øve seg på å håndtere litt dårlige dager med litt vondt. Ville heller bistått med å kjøre til/fra skolen og hentet tidlig framfor SFO dersom barnet går på SFO. Hadde gitt informasjon til lærer om vondt og at de heller får ta kontakt om det forverres. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Vil nå si barnet burde på skolen. I hvertfall prøvd, så fikk de evmt ringt for henting hvis skolen mente det var for ille 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Og folk lurer på kvifor skulevegring blir eit stadig større problem? Anonymkode: aed7a...6ae 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Fru Uperfekt skrev (9 minutter siden): Kall det psykisk dag, noen barn trenger en og annen fridag selv om de egentlig kunne stilt på skolen Går ikke det ut over ordenskarakteren? Anonymkode: 492d3...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja det tenker jeg også! ts Anonymkode: a47d0...a2b Snowflake. Anonymkode: 492d3...e68 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Så små barn blir lett sjokkert og satt ut når noe i kroppen ikke virker. Du må lære barnet ditt hvordan det takler slike ting og samtidig gå på skolen. Anonymkode: 24e7f...582 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kommer ann på. Er barnet på skolen ellers og kun engangstilfelle så er det ok tenker jeg. Men du kunne smørt med ibux gele eller smertelindrende og sett om det hjalp? Sikkert veldig gangsperr. Men bør gå de neste dagene. Anonymkode: f74e9...8a0 Dette! Er dette et type ''litt snill omsorg'' som skjer en gang i året, og barnet ellers er på skolen, så ser jeg ikke problemet her. Anonymkode: c9462...237 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Litt alarmerende at et barn på 7 blir støl/får vondt av en gymtime? Ikke meningen å trolle, men da tror jeg hen må bevege seg litt mer. Forøvrig går nok dette helt fint, men tenker det bør være veldig lenge før hen får være hjemme uten å være syk. Anonymkode: 07735...53d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Jeg fikk sykt vondt i magen av juice og sto krokbøyd av smerter. Likevel, foreldrene mine holdt meg ikke hjemme fra skolen av den grunn. Lær ungen din å tøye ut etter trening, Ts, eller så får du en unge som ikke tåler noen ting. Skal du holde hen hjemme om det skjer igjen? Og igjen? Og igjen? Anonymkode: 492d3...e68 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden Er litt overrasket over at barnet blir så støl at det ender opp i gråt etter en gymtime, det hadde faktisk bekymret meg slik at jeg hadde tatt en legetime for å sjekke at barnet ikke har noen mangler. Anonymkode: 64261...117 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå