Gå til innhold

Er det helt "ok" å forlate noen etter 1.5mnd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når jeg tok initiativ til å bli kjærester etter 2uker. Braste fort inn i forholdet og fikkhøre at det da må tåle endel, såikke vi oppfører osssom fjortiser som gjør det slutt mnd etter. Vi har involvert barna og skrevet å facebook. Er det tullete å gjøre det slutt pga noe mangel på kommunikasjon? 

Anonymkode: 26034...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke helt tullete nei, men å involvere barna etter så kort tid derimot..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Det er tullete. Mannskap jo bli kjent og lære seg å kommunisere. Det kan kreve tid. 

Enda mer teit er det selvsagt å annonsere slik så raskt. Jeg har også en kjæreste som jeg rask definerte som min kjæreste, men utelukkende oss i mellom. Han har fortalt venner at han møter ei, og navngitt meg. Men ikke barn, fb og hele pakken. 

Anonymkode: b4863...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke tullete å gjøre det slutt etter 1,5 mnd når det ikke funker. Det som er tullete er å involvere barna og skrive på Facebook etter 2 uker. Før man blir kjent og finner ut at den andre er helt løk.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mye bedre å avslutte raskt med noe som ikke er liv laga. Men hvilke vurderinger var med da det ble offentliggjort og folket deres inkludert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Involvere barna og skrive det på FB er tullete.

Slå opp, er ikke.

Nå vil vel de færreste legge merke til om du bare fjerner forholdsstatusen da.

Med mindre du er av de kleine som poster "verdens beste kjæreste" bilder ect. I så fall kan du jo slutte med det samtidig..

Anonymkode: 259fe...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er ikke noe vits å fortsette i noe man vet ikke fungerer. Og så må dere vite i det sure eplet og si til andre at det er slutt. Det blir ubehagelig og flaut, men da har du lært en lekse neste gang. Ikke gå offentlig og i hvert fall ikke involver barn før dere vet at dere er seriøse og skal være sammen. 

Anonymkode: 89f40...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 1.5 mnd er det ingen tullete grunner til å gå fra hverandre. Dere kjenner jo ikke hverandre. Er alt det andre som er tullete. Det er jo litt flaut, men hva så? Ta det som en lærdom og ikke gjør dette igjen! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når jeg tok initiativ til å bli kjærester etter 2uker. Braste fort inn i forholdet og fikkhøre at det da må tåle endel, såikke vi oppfører osssom fjortiser som gjør det slutt mnd etter. Vi har involvert barna og skrevet å facebook. Er det tullete å gjøre det slutt pga noe mangel på kommunikasjon? 

Anonymkode: 26034...92c

Ikke tullete å gjøre det slutt etter så kort tid som kjærester om dere ikke passer sammen. Kommunikasjon er viktig. Parterapi?

Det som er teit er å involvere barna så tidlig..

Anonymkode: 5d552...bd4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...