Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg tok initiativ til å bli kjærester etter 2uker. Braste fort inn i forholdet og fikkhøre at det da må tåle endel, såikke vi oppfører osssom fjortiser som gjør det slutt mnd etter. Vi har involvert barna og skrevet å facebook. Er det tullete å gjøre det slutt pga noe mangel på kommunikasjon? 

Anonymkode: d44fb...9ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke fortsette et forhold bare fordi du er redd for hva andre tenker og sier. Men det er kjempedumt å involvere barna så tidlig.

Anonymkode: 99fc9...df4

• Liker 22
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Bare avslutt det nå. To mennesker uten fornuft blir selvsagt ikke et bra forhold. 

Jeg håper virkelig du har lært mye av dette 

Anonymkode: 87538...b02

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Når jeg tok initiativ til å bli kjærester etter 2uker. Braste fort inn i forholdet og fikkhøre at det da må tåle endel, såikke vi oppfører osssom fjortiser som gjør det slutt mnd etter. Vi har involvert barna og skrevet å facebook. Er det tullete å gjøre det slutt pga noe mangel på kommunikasjon? 

Du skal ikke tvinge deg til å bli i et forhold som ikke ber bra.

Og så skal du ta lærdom av dette. Å bli sammen med noen du har kjent i bare to uker, det er risikosport. Gi det mer tid før du gjør alvor av ting neste gang. Spesielt viktig dersom det er barn som berøres. 

Anonymkode: 79f94...ba8

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tok du initiativ til å bli sammen etter to uker? Og hvorfor i alle dager involverte du barna allerede? 

Hvis dere fortsatt har følelser for hverandre og ønsker å være sammen, så er det veldig fjortis å gjøre det slutt pga "noe mangel på kommunikasjon", ja. Men dere høres veldig fjortis ut allerede.

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 4811f...6c1

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er hekt ok å forlate noen etter halvannen måned.

Det er ikke ok å involvere barn så tidlig.

Anonymkode: 913ab...1e9

• Liker 20
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Eh, jeg ville faktisk prøvd litt til jeg da, om jeg var i din situasjon. Å sette seg ned og forklare hva du har utfordringer med, og be om at dere sammen jobber med dette. 

Det er jo helt vilt å gjøre noe så seriøst som å definere seg som kjærester etter to uker når man er voksen og har barn. Spesielt når du gir opp med en gang. 

Anonymkode: 2f98a...1ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

FB: skjul forhold. Og så tar du det bort.

Barna: snakk med dine barn om det på en god måte. De kjenner vel ikke denne personen så godt ennå. Forklar at du har funnet ut at det er bedre å være bare dere en stund (eller noe)

Gjør det slutt på en så ryddig måte som mulig. 

Anonymkode: c2d9b...3d3

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Involvert barna OG facebook?? Ja, facebook er viktig..... 

Anonymkode: 723e2...43b

• Nyttig 1
Skrevet

Man kan forlate noen når man vil. Men uansvarlig å involvere barna så tidlig 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Halvannen måned er jo ingenting. Man kjenner knapt hverandre- og hvorfor i alle dager er barna involvert så tidlig????

Anonymkode: 0a0e0...0d9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du skal ikke tvinge deg til å bli i et forhold som ikke ber bra.

Og så skal du ta lærdom av dette. Å bli sammen med noen du har kjent i bare to uker, det er risikosport. Gi det mer tid før du gjør alvor av ting neste gang. Spesielt viktig dersom det er barn som berøres. 

Anonymkode: 79f94...ba8

Vi har det bra... bare mye i veien for tiden 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eh, jeg ville faktisk prøvd litt til jeg da, om jeg var i din situasjon. Å sette seg ned og forklare hva du har utfordringer med, og be om at dere sammen jobber med dette. 

Det er jo helt vilt å gjøre noe så seriøst som å definere seg som kjærester etter to uker når man er voksen og har barn. Spesielt når du gir opp med en gang. 

Det var jeg som tråkka i salaten først. Jeg ville fort inn for å betrygge oss som et par og at ingen andre kunne "stjele" henne. Nå kjenner jeg litt på at jeg har brast inn litt for fort og hun håper på at jeg klarer å stå i det siden vi tok den avgjørelsen med å bli sammen. Det er bare noen utfordringer som har kommet opp mellom oss selvom vi har d fint 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det var jeg som tråkka i salaten først. Jeg ville fort inn for å betrygge oss som et par og at ingen andre kunne "stjele" henne. Nå kjenner jeg litt på at jeg har brast inn litt for fort og hun håper på at jeg klarer å stå i det siden vi tok den avgjørelsen med å bli sammen. Det er bare noen utfordringer som har kommet opp mellom oss selvom vi har d fint 

Kan du si noe om hva slags utfordringer det er snakk om?

Anonymkode: 595fd...e88

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Utfordringer er jo normalt. Kommunikasjon må man jo jobbe med når man blir kjent. Dere er to med hver deres historie, dere har begge baggage og negative erfaringer som påvirker hvordan dere kommuniserer nå. Når man møter hverandre litt seinere i livet er det ganske mye man må finne ut av. Man kan da ikke stikke av med en gang 

Anonymkode: ac00d...121

• Nyttig 2
Skrevet

oioioi.. hvor skal man starte? 
Kommunikasjon er noe man lærer underveis, altså de fleste KAN å kommunisere men mennesker kommuniserer ulikt og det tar tid å bli kjent med et annet menneske, spesielt denne sin måte å kommunisere på.. Og du rushet inn i dette tross advarsler så hvis jeg var deg ville jeg gått noen runder med meg selv først, hva ser du etter i en partner? Nå som de rosa brillene er tatt av er denne partneren det du ser etter? Og så syns jeg rådet over her var gret å ta med seg:

FB: skjul forhold. Og så tar du det bort.

Barna: snakk med dine barn om det på en god måte. De kjenner vel ikke denne personen så godt ennå. Forklar at du har funnet ut at det er bedre å være bare dere en stund (eller noe)

Gjør det slutt på en så ryddig måte som mulig. 

Anonymkode: c2d9b...3d3

gjør det ryddig uansett hva du velger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager er dere så uansvarlige at dere involverer barna når dere bare har kjent hverandre i 5 minutter??

Anonymkode: 73a08...e1d

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Utfordringer er jo normalt. Kommunikasjon må man jo jobbe med når man blir kjent. Dere er to med hver deres historie, dere har begge baggage og negative erfaringer som påvirker hvordan dere kommuniserer nå. Når man møter hverandre litt seinere i livet er det ganske mye man må finne ut av. Man kan da ikke stikke av med en gang 

Anonymkode: ac00d...121

Mener du jeg burde ha is i magen? Hun er veldig snill og ingen drama. Mangler den helt bunnseriøse praten 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja ..

AnonymBruker
Skrevet

Er dette trolling? Eller er dere 17 år? (Kan vel nesten ikke være det med barn involvert).

Dere oppfører dere som tenåringer i forhold.

Anonymkode: 4811f...6c1

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...