AnonymBruker Skrevet 13. februar #61 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 7.28): Måtte ha space skulle det stå. Ha litt alenetid Anonymkode: 70a4d...188 Plass, mener du vel? Anonymkode: e5c1c...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 13. februar #62 Del Skrevet 13. februar Nei. Du er ikke kjip mot henne Men viktig å være tydelig på hvorfor, og at du ikke vet hvordan dette viø være fremover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #63 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det krever da ingen ting annet enn åpenhet og litt grei kommunikasjon fra din side, men du nekter jo. Når du ikke klarer å gi henne det, som er absolutt minimumskravet for ett forhold så viser du henne ingen omtanke eller respekt. Det er selvsagt lov å ta vare på seg selv. Sette grenser for seg selv og ta tid for seg selv om du trenger det. Er ingen her som sier du ikke skal det. Du oppfører deg som en dust mot henne og tror at vi skal fortsette å synes synd på deg? Det er jo helt bakvendt. Anonymkode: 8d635...07b Jeg traff henne idag tross hodeverken. Jeg prøver å behandle henne fint, hun setter så pris på all tid med meg ,,d merkes. Mulig jeg tar meg sammen når jeg får landet med jobb litt ? Anonymkode: 70a4d...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #64 Del Skrevet 13. februar AprilLudgate skrev (7 timer siden): Nei. Du er ikke kjip mot henne Men viktig å være tydelig på hvorfor, og at du ikke vet hvordan dette viø være fremover. Jeg vil jo ha henne Anonymkode: 70a4d...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #65 Del Skrevet 13. februar Når jeg leser en del av svarene her er jeg glad jeg er singel, så jeg kan få space og alenetid når jeg er helt utmattet, uten at noen skal si jeg er asshole og ghoster noen for å ikke svare på 1 døgn osv. Herlighet. Så utrolig slitsomt. Syns det er mye mas for 3mnd relasjoner. Hvis en person ikke tåler at man trenger å få pleie helsa, så kanskje det er like greit at de stikker. Anonymkode: 68f50...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #66 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når jeg leser en del av svarene her er jeg glad jeg er singel, så jeg kan få space og alenetid når jeg er helt utmattet, uten at noen skal si jeg er asshole og ghoster noen for å ikke svare på 1 døgn osv. Herlighet. Så utrolig slitsomt. Syns det er mye mas for 3mnd relasjoner. Hvis en person ikke tåler at man trenger å få pleie helsa, så kanskje det er like greit at de stikker. Anonymkode: 68f50...6bd Hun syntes bare jeg var veldig på før og ikke nå, får høre at hun er redd før at jeg drar. Selfølgelig blir vi bedre kjent for hver dag som går og jeg har sakt jeg vil bli godt kjent. Jeg må sikkert ta meg mer av henne. Anonymkode: 70a4d...188 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #67 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 8.13): Jeg forstår hun kan bli usikker. Hun ville nå reise et sted neste uke noe vi har planlagt ei god stund, men jeg vurderer å reise ditt alene. Tross det at vi ville bruke den turen på å bli bedre kjent, men om hodet ikke er med så blir jeg ikke god på tur heller.. hun vil sikkert ikke like det Anonymkode: 70a4d...188 Du vil heller reise alene, enn med henne. Altså, om hodet ditt ikke er med, så bør du jo ikke reise i det hele tatt. Men du tenker det er en god ide å reise uten henne selv om du tenker at hun ikke vil like det. Du sier du forstår, men gjør alt for å ikke forsikre henne om at det er deg som er problemet og ikke henne. Du passer ikke å være i ett forhold slik du er nå. Anonymkode: 1a158...d15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #68 Del Skrevet 14. februar det er jo ikke rart hun blir usikker når du selv er usikker, du sier du ikke vet om du har mistet litt følelser, eller om det er fordi du er sliten. jeg tenker at du må gå i deg selv og finne ut om du virkelig har sterke følelser for henne, eller om det har bleknet litt. om du har sterke følelser for henne og virkelig ønsker å være med henne, så kan du ta en dyp og god samtale med henne, en dag du har energi nok, og være tydelig på at du elsker henne, men at du trenger tid for deg selv, det er sånn du er. men du vil måtte gjenta dette, særlig i begynnelsen, for selvfølgelig blir man usikker når den andre trekker seg unna, særlig når man ikke kjenner hverandre så godt. jeg skjønner godt at hun er usikker på deg akkurat nå. Anonymkode: 28b72...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #69 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): det er jo ikke rart hun blir usikker når du selv er usikker, du sier du ikke vet om du har mistet litt følelser, eller om det er fordi du er sliten. jeg tenker at du må gå i deg selv og finne ut om du virkelig har sterke følelser for henne, eller om det har bleknet litt. om du har sterke følelser for henne og virkelig ønsker å være med henne, så kan du ta en dyp og god samtale med henne, en dag du har energi nok, og være tydelig på at du elsker henne, men at du trenger tid for deg selv, det er sånn du er. men du vil måtte gjenta dette, særlig i begynnelsen, for selvfølgelig blir man usikker når den andre trekker seg unna, særlig når man ikke kjenner hverandre så godt. jeg skjønner godt at hun er usikker på deg akkurat nå. Anonymkode: 28b72...57c Et veldig godt råd synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #70 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): det er jo ikke rart hun blir usikker når du selv er usikker, du sier du ikke vet om du har mistet litt følelser, eller om det er fordi du er sliten. jeg tenker at du må gå i deg selv og finne ut om du virkelig har sterke følelser for henne, eller om det har bleknet litt. om du har sterke følelser for henne og virkelig ønsker å være med henne, så kan du ta en dyp og god samtale med henne, en dag du har energi nok, og være tydelig på at du elsker henne, men at du trenger tid for deg selv, det er sånn du er. men du vil måtte gjenta dette, særlig i begynnelsen, for selvfølgelig blir man usikker når den andre trekker seg unna, særlig når man ikke kjenner hverandre så godt. jeg skjønner godt at hun er usikker på deg akkurat nå. Anonymkode: 28b72...57c Jeg er litt stille, jeg ringer ikke som før , jeg snapper ikke. Idag har kun hun gitt meg men hun har mindre å gjøre på jobb. Jeg kan nok virrke litt likegyldig og lite kjærlig men det er for å finne ut av hvor jeg er. Jeg vet ikke selv en gang... Hun ga meg valentinesgave og jeg glemte hele dagen.. kanskje hun fortjener bedre enn meg men jeg er ikke meg selv for tiden. Hun syntes også jeg har forandret meg de to siste ukene Anonymkode: 70a4d...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #71 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er litt stille, jeg ringer ikke som før , jeg snapper ikke. Idag har kun hun gitt meg men hun har mindre å gjøre på jobb. Jeg kan nok virrke litt likegyldig og lite kjærlig men det er for å finne ut av hvor jeg er. Jeg vet ikke selv en gang... Hun ga meg valentinesgave og jeg glemte hele dagen.. kanskje hun fortjener bedre enn meg men jeg er ikke meg selv for tiden. Hun syntes også jeg har forandret meg de to siste ukene Anonymkode: 70a4d...188 Du er rett og slett en elendig kjæreste. Gjør det slutt og finn ut av hodet ditt. Anonymkode: 1a158...d15 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #72 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 8.25): Jeg må til legen på nytt. Er bare de to siste ukene jeg har følt på behovet for litt alenetid og hun mener vi burde jobbe godt for st forholdet skal funke. At ikke trettheten min sksl ødelegge... er det verdt å kjempe for et forhold kun knappe 3mnd? Anonymkode: 70a4d...188 Jeg begynner å lure litt på om følelsene dine er riktige når du spør om det er verdt å kjempe for et forhold som har vart i tre mnd. Spørsmålet skulle vært: Er det verdt å kjempe for HENNE? Anonymkode: 6f9d2...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #73 Del Skrevet 14. februar Jeg står i samme situasjon- men jeg er henne. kjøresten min gjennom 4 måneder er utbrent, han er forandret og sliten. Sier mye av det samme som deg. men hva kan jeg gjøre for at han skal få tid og ro da, for å hente seg inn igjen. hvordan kan jeg vite hva han trenger når han ikke vet det selv nesten? hva vil du at hun skal gjøre- best for deg og samtidig som hun også får noe tilbake? Anonymkode: 9b431...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #74 Del Skrevet 14. februar Å være sliten/syk er en ærlig sak, men å takle det (ikke takle det!) med surhet ovenfor den du påstår at du er glad i og bryr deg om er på ingen måte ok. Alle vet at lunta kan være litt kortere når man ikke er i form, men det som skiller en god partner fra en dårlig er hvordan man da klarer å regulere seg greit likevel, og IKKE kaste dritt og surhet på partner. Jeg har selv partner som innimellom feiler angående dette, og skiller jeg meg en gang fra ham vil dette være årsaken. IKKE at han har helseproblemer, eller at han innimellom er sliten, men at han kan takle det så dårlig at det går utover meg. Vi har pratet mye om dette og jeg har sagt beinhardt fra om at slikt dreper mine gode følelser for ham, og jeg finner meg heller ikke i det når det skjer, men trekker meg da konsekvent bort fra ham. (Noe han synes er fælt når han ikke har det bra, men jeg er IKKE hans søppelsekk av den grunn. Jeg kan gjerne støtte, kjæle og oppmuntre ham i tøffe tider, men IKKE når han oppfører seg slik!) Han sier unnskyld hver eneste gang, lover at det ikke skal skje igjen, men så er han så umoden at innimellom skjer det likevel igjen, og det er helt reelt at jeg kan få fullstendig nok av dette en dag. Mannen elsker meg, så dette må han bare fortsatte med å jobbe med, ellers kommer vi til min tålegrense for slikt før eller siden. Dessuten fører det altså konsekvent til at jeg skygger banen når han egentlig trenger meg som mest, så han er selv ikke tjent med å være så umoden angående å regulere seg bedre. Vil han ha en kjærlig kvinne når han har det tøft må han selv klare å være en ok nok partner til at jeg gidder å stå i ting sammen med ham, og ha tålmodighet, omtanke og kjærlighet angående at han (selvfølgelig) ikke bestandig har det topp. Anonymkode: efc03...4ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #75 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 13.38): Hva skal jeg gjøre da? Jeg er på jobb om dagene, hun også. Når jeg kommer hjem er det andre ting, å jeg har itillegg sakt at jeg vil ha pusterom. Det er vel bare pusterommet hun gir meg da men mulig hun er lei. Anonymkode: 70a4d...188 Kanskje du skal prøve å innse at du trenger å slappe av litt fordi du tar deg vann over hodet?! Jeg gjorde det for noen dager siden å da var jeg på tur i 14 timer, en liten operasjon og dagen etterpå så gikk jeg på jobb dagen etterpå så fikk jeg en psykisk reaksjon fordi det ble for mye for meg. Det som holdt meg oppe var kaffe og mat men det jeg trengte var å sove egentlig å slappe av Anonymkode: 67268...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #76 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Å være sliten/syk er en ærlig sak, men å takle det (ikke takle det!) med surhet ovenfor den du påstår at du er glad i og bryr deg om er på ingen måte ok. Alle vet at lunta kan være litt kortere når man ikke er i form, men det som skiller en god partner fra en dårlig er hvordan man da klarer å regulere seg greit likevel, og IKKE kaste dritt og surhet på partner. Jeg har selv partner som innimellom feiler angående dette, og skiller jeg meg en gang fra ham vil dette være årsaken. IKKE at han har helseproblemer, eller at han innimellom er sliten, men at han kan takle det så dårlig at det går utover meg. Vi har pratet mye om dette og jeg har sagt beinhardt fra om at slikt dreper mine gode følelser for ham, og jeg finner meg heller ikke i det når det skjer, men trekker meg da konsekvent bort fra ham. (Noe han synes er fælt når han ikke har det bra, men jeg er IKKE hans søppelsekk av den grunn. Jeg kan gjerne støtte, kjæle og oppmuntre ham i tøffe tider, men IKKE når han oppfører seg slik!) Han sier unnskyld hver eneste gang, lover at det ikke skal skje igjen, men så er han så umoden at innimellom skjer det likevel igjen, og det er helt reelt at jeg kan få fullstendig nok av dette en dag. Mannen elsker meg, så dette må han bare fortsatte med å jobbe med, ellers kommer vi til min tålegrense for slikt før eller siden. Dessuten fører det altså konsekvent til at jeg skygger banen når han egentlig trenger meg som mest, så han er selv ikke tjent med å være så umoden angående å regulere seg bedre. Vil han ha en kjærlig kvinne når han har det tøft må han selv klare å være en ok nok partner til at jeg gidder å stå i ting sammen med ham, og ha tålmodighet, omtanke og kjærlighet angående at han (selvfølgelig) ikke bestandig har det topp. Anonymkode: efc03...4ed Alle mennesker trenger jo å slappe av ellers blir det for mye og alle har jo en grense hvor mye man kan takle her i livet og den grensen er jo forskjellig fra menneske til menneske å sånn er det bare. Jeg kan takle ca 20 timer å være oppe bare jeg har koffein å mat før jeg må sove. Sånn er det bare.. Anonymkode: 67268...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #77 Del Skrevet 14. februar Stakkars dame Du er skikkelig ustabil og vinglete. Er ikke tilstede 3mnd inn i forholdet hvor man er mest forelsket. Holder økonomien skjult for kjæresten din, nekter å si at du elsker henne. Du ber om pusterom, hun gir deg det og da lurer du på om hun har gått lei, samtidig som du mener at hun må respektere at du trenger alenetid når det er akkurat det hun gjør. Ignorerer henne hele dagen og tenker at da tar hun hintet. Men hva f hinter du egentlig til?? Du sier at det ikke er pga henne, men kan heller ikke garantere at det ikke er pga henne? Hva i..? Og noen innlegg senere føler du deg plutselig kvalt av henne? Altså hæ, hvordan kan man føle seg kvalt av noen som trekker seg unna når du ber om det? Dere har planlagt å reise et sted, men du planlegger å reise dit alene. (Din drama queen) I neste innlegg du skriver skal dere plutselig dra sammen. Håper hun gjør det slutt, hun fortjener så mye bedre enn dette tullet ditt. Hun høres ut som en fin dame som fortjener en MODEN og STABIL mann som elsker henne og kommuniserer klart og tydelig. Anonymkode: 3e7d8...d39 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #78 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 21.29): Alle mennesker trenger jo å slappe av ellers blir det for mye og alle har jo en grense hvor mye man kan takle her i livet og den grensen er jo forskjellig fra menneske til menneske å sånn er det bare. Jeg kan takle ca 20 timer å være oppe bare jeg har koffein å mat før jeg må sove. Sånn er det bare.. Anonymkode: 67268...860 Jeg har absolutt ingen innvendinger mot dette. Jeg takler både sliten og syk mann, men det jeg ikke finner meg i, og synes er en forferdelig uting, er å bli ugrei mot sin partner når man er sliten/syk. Da har man egentlig ingenting i et forhold å gjøre. Man har ingen rett til å bruke en person som søppelkasse fordi livet ikke er optimalt. Som voksen og ansvarlig person har man ansvar for å oppføre seg og regulere seg selv og sine følelser slik at ting som ikke er perfekt ikke går utover partner/barn/andre. Man er en drittsekk dersom man "takler" alt som er litt dumt i livet med å la det gå utover dem elsker, eller andre. Man har ingen rett til å tråkke på andre selv om man ikke har det topp selv. Satt i system, og som gjengangeroppførsel, er det psykisk vold. Sist min mann klikket på meg fordi han var sliten var det fordi jeg hadde fått dårlig mage på natta, og derfor løp på toalettet flere ganger. Vi var ikke hjemme, og det var ingen steder jeg kunne legge meg istedenfor, så derfor ble det til at jeg måtte forstyrre ham med det. Omvendt hadde jeg hatt fokus på at han var syk, og vist omtanke og omsorg for det, men jeg fikk istedenfor hans surhet tredd nedover meg i tillegg til at jeg var dårlig. Fordi han stakkars hadde blitt litt forstyrret i søvnen, og derfor var litt trøtt. Slikt opprettholder ikke akkurat gode følelser for ham, og jeg er drittlei av slike reaksjoner, så en dag får jeg gjerne nok, selv om jeg er for bevisst på at det er han som oppfører seg dumt til å bli nedbrutt av det. Det er likevel absolutt ikke oppløftende å oppleve når man allerede har det litt kjipt, og gjør det motsatte av å styrke vårt forhold. Uansett hvor mye han sier unnskyld når jeg sier klart fra om hvor ugreit slikt er. Han gjør det jo igjen. Anonymkode: efc03...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #79 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 20.17): Å være sliten/syk er en ærlig sak, men å takle det (ikke takle det!) med surhet ovenfor den du påstår at du er glad i og bryr deg om er på ingen måte ok. Alle vet at lunta kan være litt kortere når man ikke er i form, men det som skiller en god partner fra en dårlig er hvordan man da klarer å regulere seg greit likevel, og IKKE kaste dritt og surhet på partner. Jeg har selv partner som innimellom feiler angående dette, og skiller jeg meg en gang fra ham vil dette være årsaken. IKKE at han har helseproblemer, eller at han innimellom er sliten, men at han kan takle det så dårlig at det går utover meg. Vi har pratet mye om dette og jeg har sagt beinhardt fra om at slikt dreper mine gode følelser for ham, og jeg finner meg heller ikke i det når det skjer, men trekker meg da konsekvent bort fra ham. (Noe han synes er fælt når han ikke har det bra, men jeg er IKKE hans søppelsekk av den grunn. Jeg kan gjerne støtte, kjæle og oppmuntre ham i tøffe tider, men IKKE når han oppfører seg slik!) Han sier unnskyld hver eneste gang, lover at det ikke skal skje igjen, men så er han så umoden at innimellom skjer det likevel igjen, og det er helt reelt at jeg kan få fullstendig nok av dette en dag. Mannen elsker meg, så dette må han bare fortsatte med å jobbe med, ellers kommer vi til min tålegrense for slikt før eller siden. Dessuten fører det altså konsekvent til at jeg skygger banen når han egentlig trenger meg som mest, så han er selv ikke tjent med å være så umoden angående å regulere seg bedre. Vil han ha en kjærlig kvinne når han har det tøft må han selv klare å være en ok nok partner til at jeg gidder å stå i ting sammen med ham, og ha tålmodighet, omtanke og kjærlighet angående at han (selvfølgelig) ikke bestandig har det topp. Anonymkode: efc03...4ed Jeg prøver å regulere meg men jeg får mye snapper av henne og ikke har jeg tid eller ork til å sende tilbake. Hun prøvde å ringe igår men jeg måtte legge meg kl 21.30 fordi jeg var så trøtt, hun ville ha en natta melding. Hun trengte meg oppmerksomhet sa hun men når jeg ikke kan gi det så er det bare sånn. Det er vel en dumm periode hun kom inn i bildet på... Anonymkode: 70a4d...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #80 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 21.58): Stakkars dame Du er skikkelig ustabil og vinglete. Er ikke tilstede 3mnd inn i forholdet hvor man er mest forelsket. Holder økonomien skjult for kjæresten din, nekter å si at du elsker henne. Du ber om pusterom, hun gir deg det og da lurer du på om hun har gått lei, samtidig som du mener at hun må respektere at du trenger alenetid når det er akkurat det hun gjør. Ignorerer henne hele dagen og tenker at da tar hun hintet. Men hva f hinter du egentlig til?? Du sier at det ikke er pga henne, men kan heller ikke garantere at det ikke er pga henne? Hva i..? Og noen innlegg senere føler du deg plutselig kvalt av henne? Altså hæ, hvordan kan man føle seg kvalt av noen som trekker seg unna når du ber om det? Dere har planlagt å reise et sted, men du planlegger å reise dit alene. (Din drama queen) I neste innlegg du skriver skal dere plutselig dra sammen. Håper hun gjør det slutt, hun fortjener så mye bedre enn dette tullet ditt. Hun høres ut som en fin dame som fortjener en MODEN og STABIL mann som elsker henne og kommuniserer klart og tydelig. Anonymkode: 3e7d8...d39 Hun er en fin dame men hun trenger bekreftelse. Jeg har ikke ork og giv til det og jeg har mine mange dager der jeg er trøtt og sliten Anonymkode: 70a4d...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå