Gå til innhold

Er jeg dårlig mot henne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hei du bør i første omgang sjekke stoffskiftet ditt, det er mange som sliter med dette og det kan gi uttalt tretthet. D vitamin og B vitaminer er også aktuelt. SJEKK TSH, TFRITT4 OG TFRITT3. Dette er blodprøver rekvirert av lege.

Anonymkode: 4b115...167

Har sjekket.. Alt var fint. Føler det er røde varsellamper når vi ikke ringer hverandre sol vi pleier. Har hun kanskje gått lei ? 

Anonymkode: 70a4d...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har sjekket.. Alt var fint. Føler det er røde varsellamper når vi ikke ringer hverandre sol vi pleier. Har hun kanskje gått lei ? 

Det hadde jeg gjort om du var vag, sliten og uinteressert. Man gidder jo bare så og så mye når du ikke kommuniserer tydelig! Ærlig talt.

Anonymkode: 8d635...07b

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det hadde jeg gjort om du var vag, sliten og uinteressert. Man gidder jo bare så og så mye når du ikke kommuniserer tydelig! Ærlig talt.

Hva skal jeg gjøre da? Jeg er på jobb om dagene, hun også. Når jeg kommer hjem er det andre ting, å jeg har itillegg sakt at jeg vil ha pusterom. Det er vel bare pusterommet hun gir meg da men mulig hun er lei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den beste måten jeg kan være på er å være fraværende akkurat nå, iallefall litt. Hun innser kanskje da at det er det som må til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dess mer du skriver dess mer deprimert høres du ut. Og tiltaksløs mht hva du vil med henne og hva du ønsker med henne.

Du virker ikke i stand i å være i et forhold nå, så det beste er å avslutte og fokusere på deg selv.

Anonymkode: 58eee...81c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva skal jeg gjøre da? Jeg er på jobb om dagene, hun også. Når jeg kommer hjem er det andre ting, å jeg har itillegg sakt at jeg vil ha pusterom. Det er vel bare pusterommet hun gir meg da men mulig hun er lei. 

Hun blir trolig lei i rekordfart sånn som du holder på helt uavhengig om hun gir deg pusterom eller ikke. 

Du er ikke seriøst så tiltaksløs og treg at du ikke forstår at du ikke bare kan fade henne ut og tro hun skal synes det er helt greit? 

Er nesten så jeg tror du bare tuller her. 

Men ja. Enten må du snakke skikkelig med henne om dine behov og finne ut av det. Klarer du ikke det fordi du er «sliten» så får du heller gjøre det slutt og fokusere på å bli frisk. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hun blir trolig lei i rekordfart sånn som du holder på helt uavhengig om hun gir deg pusterom eller ikke. 

Du er ikke seriøst så tiltaksløs og treg at du ikke forstår at du ikke bare kan fade henne ut og tro hun skal synes det er helt greit? 

Er nesten så jeg tror du bare tuller her. 

Men ja. Enten må du snakke skikkelig med henne om dine behov og finne ut av det. Klarer du ikke det fordi du er «sliten» så får du heller gjøre det slutt og fokusere på å bli frisk. 

Jeg har ikke gitt fra meg en lyd idag. Da tar hun nok hintet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at hun må ha forståelse for at du under utredning for fatigue (som jeg leser at det er). Likevel så syns jeg du må ta deg litt sammen her. Du vet ikke hva du føler pga du et trett? Der hadde det blitt ugreit for meg ja. En ting er behov for å samle seg litt alene, en annen ting er å betvile følelser og skylde på tretthet. Vil du være sammen med henne, eller ikke? 

Anonymkode: a0de4...9e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er jo sliten, da må hun jo la deg komme til henne.

Du kan ikke skylde på henne 'at hun går lei'. Dette går på deg. Hva vil du?? Hvis du vil holde linje åpne, da må du holde kommunikasjonen i gang. Du ville ha alenetid. Det høres ut som hun respekterer det.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hintet du gir er at du ikke vil ha kontakt.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du overtenker. Du vil ha pusterom. Du får pusterom.

Anonymkode: 1a158...d15

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er det du hinter om? At fu er en tiltaksløs, demotivert type som kun tid til deg selv og dine behov? At du ikke er forelsket nok (som om det er realistisk å gå rundt på en rosa sky hele tiden)? At hun skal ta avstand? At hun skal gjøre det slutt? 

Det går an å sette egne grenser samtidig som man tar hensyn til andres behov, og gi nok bekreftelse. Men her kan du jo ikke hi bekreftelse fordi du uansett ikke kan bekrefte at alt er fint og flott. Du har jo ikke det som skal til for å være i forhold. 

Anonymkode: dba51...1a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er ikke helt mentalt tilstedet for tiden pga jobb, usikkerhet rundt økonomien. Det vet ikke hun men hun vet jeg er sliten uten å vite årsaken til dette. Jeg har latt vær å si at jeg elsker henne nå det siste døgnet, har kontaktet henne lite. Så nå har vi ikke pratet siden igår kl 17, kun en natta hilsen. Jeg har heller ikke hørt fra henne men jeg trenger tid alene nå og det må hun respektere 

Du burde slå opp med henne, hun må ingenting, og derav å fortsette dette forholdet. Hva er det du driver med? Du er den som prøver å lage drama her. Og ja, livet et jævlig vanskelig. Poenget er at det skal være lettere med en kjæreste. Hvis du skal fryse henne ut og drive med mindgames fordi du har problemer på jobben? Glem det. Bli voksen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hintet? At du sier du elsker henne den ene dagen, og ghoster henne den neste?

Det er noe av det styggeste og vondeste en person kan gjøre mot en annen. Det er direkte ondskapsfullt gjort. Ingen fortjener å bli behandlet så dårlig.....

Anonymkode: 09de2...d08

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hva er det du driver på med? 

Voksne menn hinter ikke, ta deg sammen. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hintet? At du sier du elsker henne den ene dagen, og ghoster henne den neste?

Det er noe av det styggeste og vondeste en person kan gjøre mot en annen. Det er direkte ondskapsfullt gjort. Ingen fortjener å bli behandlet så dårlig.....

Anonymkode: 09de2...d08

Jupp.

Asshole move.

Anonymkode: 58eee...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel det økonomiske som tar knekken på deg da. Å være så trøtt hele tiden uten å være sjuk tyder vel på en mental varig nedtur. 
Det må være ting du går og bærer på som har bygd seg mer og mer opp etter at du fikk deg kjæreste.  
Før så var du alene, nå må du ta hensyn og være sosial og omgjengelig. 
Enten så må du være åpen og ærlig om problemene, eller så må du la henne gå og rydde opp i topplokket 

Anonymkode: 2c33b...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 11.35):

Jeg er ikke helt mentalt tilstedet for tiden pga jobb, usikkerhet rundt økonomien. Det vet ikke hun men hun vet jeg er sliten uten å vite årsaken til dette. Jeg har latt vær å si at jeg elsker henne nå det siste døgnet, har kontaktet henne lite. Så nå har vi ikke pratet siden igår kl 17, kun en natta hilsen. Jeg har heller ikke hørt fra henne men jeg trenger tid alene nå og det må hun respektere 

Ja det må hun, og du må fortelle henne sannheten. Du har involvert et menneske som er glad i deg og ønsker en fremtid med deg. Da skylder du henne å være ærlig og si hva som faktisk står på. Du er utbrent og det tar tid å komme seg igjen. Det vil være lettere for henne å forstå at du trenger tid alene pga helse og ikke henne om hun vet hele bildet. 
Du må snakke med henne, ikke avslutte det. 

Anonymkode: 9b431...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 11.35):

Du er skikkelig kjip, hvis du hadde brydd deg om hennes følelser så hadde du prøvd å betrygge henne.

Jeg skjønner ikke hva som er poenget med å opprette tråder når du tydeligvis ikke tar til deg noe, du fikk masse gode råd sist og det er tydelig at du har tatt til deg null av det. 

Anonymkode: 3dd53...b1f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er skikkelig kjip, hvis du hadde brydd deg om hennes følelser så hadde du prøvd å betrygge henne.

Jeg skjønner ikke hva som er poenget med å opprette tråder når du tydeligvis ikke tar til deg noe, du fikk masse gode råd sist og det er tydelig at du har tatt til deg null av det. 

Anonymkode: 3dd53...b1f

Jeg skjønner ikke helt hva hun ikke forstår. Jeg har sagt det ikke er pga henne, men jeg kan heller ikke garantere at det ikke er pga henne/vårt forhold. Hvordan burde jeg være mot henne? Hun blir ofte stille når vi er sammen nå, hun mener den gode viben vi hadde ikke er der for tiden. Vi prater generelt mindre... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt hva hun ikke forstår. Jeg har sagt det ikke er pga henne, men jeg kan heller ikke garantere at det ikke er pga henne/vårt forhold. Hvordan burde jeg være mot henne? Hun blir ofte stille når vi er sammen nå, hun mener den gode viben vi hadde ikke er der for tiden. Vi prater generelt mindre... 

Ehm. Vet du selv hva du formidler? Det er ikke henne, men du kan ikke garantere at det ikke er henne? Hvor forvirra tror du ikke hun blir av det? 
Hvordan burde du være mot henne? Jo, du burde gjøre det slutt å la henne gå. Som du er rådet til av flere i tråden her

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ehm. Vet du selv hva du formidler? Det er ikke henne, men du kan ikke garantere at det ikke er henne? Hvor forvirra tror du ikke hun blir av det? 
Hvordan burde du være mot henne? Jo, du burde gjøre det slutt å la henne gå. Som du er rådet til av flere i tråden her

Jeg vil jo prøve. Sier jeg elsker henne .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...