AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Del Skrevet 11. februar Jeg har lenge slitt med kroppen, den er konstant sliten, verker og er trøtt nesten hele tiden. Dette går litt utover meg og kjæresten min og jeg kjenner ikke på den forelskelsen som jeg burde ha, men følelsene er der for henne. Hun ser utrolig bra ut og vi har nye sex... men føler det er nå vi skal blomstre (vært sammen i snart 3mnd).. tror det handler om trettheten min som jeg har vært til lege for, ikke funnet noe galt. Nylig måtte jeg be kjæresten dra hjem å være hjemme mitt, måtte ha litt spare. Vi har vært ilag sammen flere dager i strekk. Hun tok d fint men blir litt bekreftelsessyk og veldig på samtidig .. hun håper jeg er tålmodig og holder ut, så vi kan oppleve masse sammen. Jeg har gått til kamerater og pratet om dette selv med di sin partner ved siden av. Har hun rett til å føle seg sviket? Vet ikke om hun gjør det men jeg er ikke mye kjæreste akkurat nå Anonymkode: 70a4d...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #2 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har lenge slitt med kroppen, den er konstant sliten, verker og er trøtt nesten hele tiden. Dette går litt utover meg og kjæresten min og jeg kjenner ikke på den forelskelsen som jeg burde ha, men følelsene er der for henne. Hun ser utrolig bra ut og vi har nye sex... men føler det er nå vi skal blomstre (vært sammen i snart 3mnd).. tror det handler om trettheten min som jeg har vært til lege for, ikke funnet noe galt. Nylig måtte jeg be kjæresten dra hjem å være hjemme mitt, måtte ha litt spare. Vi har vært ilag sammen flere dager i strekk. Hun tok d fint men blir litt bekreftelsessyk og veldig på samtidig .. hun håper jeg er tålmodig og holder ut, så vi kan oppleve masse sammen. Jeg har gått til kamerater og pratet om dette selv med di sin partner ved siden av. Har hun rett til å føle seg sviket? Vet ikke om hun gjør det men jeg er ikke mye kjæreste akkurat nå Anonymkode: 70a4d...188 Måtte ha space skulle det stå. Ha litt alenetid Anonymkode: 70a4d...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #3 Del Skrevet 11. februar Hun har rett til å føle det hun føler uansett. Mer viktig er det hva du kommuniserer til henne. Har dere tatt en skikkelig prat om helsen din og hva du føler for henne? Om du har slitt lenge går jeg ut i fra du har oppsøkt lege og følger det opp? 3 mnd er ikke lenge. Det er som oftest på den tiden "you make it or break it" Anonymkode: 58eee...81c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #4 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hun har rett til å føle det hun føler uansett. Mer viktig er det hva du kommuniserer til henne. Har dere tatt en skikkelig prat om helsen din og hva du føler for henne? Om du har slitt lenge går jeg ut i fra du har oppsøkt lege og følger det opp? 3 mnd er ikke lenge. Det er som oftest på den tiden "you make it or break it" Anonymkode: 58eee...81c Jeg har sagt at jeg skal prøve, og at vi må ha lufterom for å klare forholdet. Jeg liker henne og er egentlig oppslukt i henne. Det har bare bygget seg en liten mur foran alt nå, vi har diskutert og jeg har ikke klart å få det vi hadde opp igjen. Det gjør henne usikker og hun er litt lei seg.. jeg vet ikke hva som er best å gjøre. Vi har reiseplaner og naturligvis vil hun oppleve det, jeg også men kroppen ødelegger. Jeg vet ikke om det er pga henne heller jeg er så trøtt Anonymkode: 70a4d...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #5 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hun har rett til å føle det hun føler uansett. Mer viktig er det hva du kommuniserer til henne. Har dere tatt en skikkelig prat om helsen din og hva du føler for henne? Om du har slitt lenge går jeg ut i fra du har oppsøkt lege og følger det opp? 3 mnd er ikke lenge. Det er som oftest på den tiden "you make it or break it" Anonymkode: 58eee...81c Jeg må til legen på nytt. Er bare de to siste ukene jeg har følt på behovet for litt alenetid og hun mener vi burde jobbe godt for st forholdet skal funke. At ikke trettheten min sksl ødelegge... er det verdt å kjempe for et forhold kun knappe 3mnd? Anonymkode: 70a4d...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #6 Del Skrevet 11. februar Hun har rett til å føle det hun føler. Men hun må også respektere at du trenger alenetid uten å beskylde deg for å ikke ha nok følelser for henne. Da er det viktig å forklare det på en god måte. Det er ikke alle som skjønner at en nyforelsket person trenger alenetid. Anonymkode: 5846a...ff9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #7 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun har rett til å føle det hun føler. Men hun må også respektere at du trenger alenetid uten å beskylde deg for å ikke ha nok følelser for henne. Da er det viktig å forklare det på en god måte. Det er ikke alle som skjønner at en nyforelsket person trenger alenetid. Anonymkode: 5846a...ff9 Men jeg klarer ikke å kjenne på hva jeg føler siden jeg har denne trettheten. Hun er tålmodig og jeg mindre tålmodig.. er det verdt å vente å se alt an? Har en tendens til å ta kjappe avgjørelser av og til. Vi sier vi elsker hverandre, så jeg gir henne nok bekreftelser Anonymkode: 70a4d...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #8 Del Skrevet 11. februar Å være syk og samtidig ha relasjoner som trenger mye bekreftelse, er en vanskelig balansegang. Jeg har opplevd dette med kjærester og venner. I dag er jeg singel, og har kun et par venner som er trygg på seg selv, og den verdien de har for meg. De vet at jeg ikke er tilgjengelig døgnet rundt, de vet at når jeg trekker meg vekk er det fordi jeg er dårlig, og ikke pga dem. Jeg ble fysisk og psykisk ekstra dårlig før, da jeg jobbet iherdig mot å trygge andre. På bekostning av egen helse. Jeg har fremdeles litt kontakt med den ene veninnen som er konstant usikker, men på et begrenset nivå-da jeg aldri har nådd inn til henne. Lykke til ts, jeg håper dere finner ut av dette, og får det bra-begge to💞 Anonymkode: 4ebd6...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #9 Del Skrevet 11. februar Slå opp Anonymkode: bac2d...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #10 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å være syk og samtidig ha relasjoner som trenger mye bekreftelse, er en vanskelig balansegang. Jeg har opplevd dette med kjærester og venner. I dag er jeg singel, og har kun et par venner som er trygg på seg selv, og den verdien de har for meg. De vet at jeg ikke er tilgjengelig døgnet rundt, de vet at når jeg trekker meg vekk er det fordi jeg er dårlig, og ikke pga dem. Jeg ble fysisk og psykisk ekstra dårlig før, da jeg jobbet iherdig mot å trygge andre. På bekostning av egen helse. Jeg har fremdeles litt kontakt med den ene veninnen som er konstant usikker, men på et begrenset nivå-da jeg aldri har nådd inn til henne. Lykke til ts, jeg håper dere finner ut av dette, og får det bra-begge to💞 Anonymkode: 4ebd6...a94 Hun lytter på meg så hun er ikke masete. Syntes hun er tålmodig... jeg har ikke vært et fint menneske de siste dagene og vært litt sur på henne. Så forstår hun trenger noe. Takk Anonymkode: 70a4d...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #11 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slå opp Anonymkode: bac2d...92d Så jeg skal slå opp pga jeg er sliten fortiden ? Ikke verdt å vente mener du Anonymkode: 70a4d...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #12 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så jeg skal slå opp pga jeg er sliten fortiden ? Ikke verdt å vente mener du Anonymkode: 70a4d...188 Så lenge hun respekterer det og ikke lager noe drama rundt det på noen som helst måte, så er det verdt å vente om du vil ha henne. Merker du derimot at det blir drama rundt dette og hun ikke forstår eller respekterer det, så er det et stort rødt flagg du ikke bør ignorere Anonymkode: c170e...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #13 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hun lytter på meg så hun er ikke masete. Syntes hun er tålmodig... jeg har ikke vært et fint menneske de siste dagene og vært litt sur på henne. Så forstår hun trenger noe. Takk Anonymkode: 70a4d...188 Man trenger ikke være masete; mente ikke at hun var det. Men for min del har det vært ekstremt viktig å være alene for å klare å hvile. Det at noen i stua venter på at jeg skal bli uthvilt, stresser mer mer enn det gagner meg. Anonymkode: 4ebd6...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #14 Del Skrevet 11. februar Du er introvert, dvs du lader batteriene dine når du er alene. Ikke noe rart eller mystisk med det, men ofte vanskelig å forstå for ekstroverte - som får energi av å være sammen med andre. Snakk med kjæresten din om det, skal dere få det fint sammen er set viktig at hun forstå hvordan introverte fungerer. Anonymkode: 79dcf...11f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #15 Del Skrevet 11. februar Har du fått kyssesyken? AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Så lenge hun respekterer det og ikke lager noe drama rundt det på noen som helst måte, så er det verdt å vente om du vil ha henne. Merker du derimot at det blir drama rundt dette og hun ikke forstår eller respekterer det, så er det et stort rødt flagg du ikke bør ignorere Anonymkode: c170e...bac Enig. Anonymkode: 737c4...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #16 Del Skrevet 11. februar Hun håper du holder ut? Hva har du sagt til henne egentlig? Jeg blir også utrygg og litt på når jeg kjenner kjæresten trekker seg unna. Det virker ofte mot sin hensikt har jeg lært den harde måten. Det jeg derimot kan si er at om han hadde klart å kommunisere på en tydeligere og tryggere måte så hadde det ikke blitt noe problem. Nå er det slutt for jeg kunne ikke gå å være utrygg hele tiden, det spiste meg opp innvendig. Når noe er galt, men de vil ikke si hva eller hvorfor.. bare trekker seg unna. Noen damer (som meg) blir veldig usikre av det og andre mister helt interessen. Det er neppe særlig interessant for noen å være sammen med noen som ikke er mentalt tilstede i forholdet. Anonymkode: 8d635...07b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #17 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hun håper du holder ut? Hva har du sagt til henne egentlig? Jeg blir også utrygg og litt på når jeg kjenner kjæresten trekker seg unna. Det virker ofte mot sin hensikt har jeg lært den harde måten. Det jeg derimot kan si er at om han hadde klart å kommunisere på en tydeligere og tryggere måte så hadde det ikke blitt noe problem. Nå er det slutt for jeg kunne ikke gå å være utrygg hele tiden, det spiste meg opp innvendig. Når noe er galt, men de vil ikke si hva eller hvorfor.. bare trekker seg unna. Noen damer (som meg) blir veldig usikre av det og andre mister helt interessen. Det er neppe særlig interessant for noen å være sammen med noen som ikke er mentalt tilstede i forholdet. Anonymkode: 8d635...07b Jeg er ikke helt mentalt tilstedet for tiden pga jobb, usikkerhet rundt økonomien. Det vet ikke hun men hun vet jeg er sliten uten å vite årsaken til dette. Jeg har latt vær å si at jeg elsker henne nå det siste døgnet, har kontaktet henne lite. Så nå har vi ikke pratet siden igår kl 17, kun en natta hilsen. Jeg har heller ikke hørt fra henne men jeg trenger tid alene nå og det må hun respektere Anonymkode: 70a4d...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #18 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg er ikke helt mentalt tilstedet for tiden pga jobb, usikkerhet rundt økonomien. Det vet ikke hun men hun vet jeg er sliten uten å vite årsaken til dette. Jeg har latt vær å si at jeg elsker henne nå det siste døgnet, har kontaktet henne lite. Så nå har vi ikke pratet siden igår kl 17, kun en natta hilsen. Jeg har heller ikke hørt fra henne men jeg trenger tid alene nå og det må hun respektere Anonymkode: 70a4d...188 Sliten er så vagt.. Selvsagt må hun respektere at du trenger tid for deg selv. Jeg sier ikke noe annet, men du kan formidle det på en måte som gjør det enkelt for henne eller du kan være vag og unnvikende. Hva tror du gir det beste resultatet og gir begge to det dere trenger her? Anonymkode: 8d635...07b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #19 Del Skrevet 11. februar Hvis dette er tilfellet ville jeg vært mer tydelig enn å si «sliten». Om du har problemer som ikke angår henne (jobb og økonomi) så kan du jo si det. Og om det er langvarige problemer er det like greit å si det som det er. Sliten som i syk er noe annet. Da er det jo lurt å ta en tur til fastlegen og sjekke litt. Anonymkode: 47c8f...c83 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #20 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har lenge slitt med kroppen, den er konstant sliten, verker og er trøtt nesten hele tiden. Dette går litt utover meg og kjæresten min og jeg kjenner ikke på den forelskelsen som jeg burde ha, men følelsene er der for henne. Hun ser utrolig bra ut og vi har nye sex... men føler det er nå vi skal blomstre (vært sammen i snart 3mnd).. tror det handler om trettheten min som jeg har vært til lege for, ikke funnet noe galt. Nylig måtte jeg be kjæresten dra hjem å være hjemme mitt, måtte ha litt spare. Vi har vært ilag sammen flere dager i strekk. Hun tok d fint men blir litt bekreftelsessyk og veldig på samtidig .. hun håper jeg er tålmodig og holder ut, så vi kan oppleve masse sammen. Jeg har gått til kamerater og pratet om dette selv med di sin partner ved siden av. Har hun rett til å føle seg sviket? Vet ikke om hun gjør det men jeg er ikke mye kjæreste akkurat nå Anonymkode: 70a4d...188 Hei du bør i første omgang sjekke stoffskiftet ditt, det er mange som sliter med dette og det kan gi uttalt tretthet. D vitamin og B vitaminer er også aktuelt. SJEKK TSH, TFRITT4 OG TFRITT3. Dette er blodprøver rekvirert av lege. Anonymkode: 4b115...167 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå