AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Del Skrevet 11. februar Jeg er i en fase nå der jeg ikke har så lyst på penetrerende sex . Men jeg har veldig lyst å suge og tilfredsstille mannen min, den lysta er det ingenting galt med . Vil han ha får han, og jeg prøver meg på han hvis jeg kjenner en halvkram en. Og ja jeg vil selv, ingen usunn relasjon her der jeg gjør det for hans skyld. Jeg ønsker det selv og har gjelde av deg selv. Jeg nyter og tilfredsstille han, men ønsker ikke å ha sex for tiden. prøver han seg på meg liker jeg gjerne å bli tatt pp og koset med men går så over til å suge han heller. men da er spørsmålet mitt til dere menn her. Kunne dere vært lykkelig med en slik ordning? Så mye blowjob du ville og en som var veldig glad i leke med penisen din, men ikke så ofte penetrerende sex? Eller hadde der vært en dealbraker for deg? Orgasme får du jo uansett (vi har vært sammen i 10 år og er i 30 årene. Elsker mannen min svært høyt men klarer ikke sex akkurat nå. Er mye sliten) Anonymkode: 7f589...3b2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11. februar #2 Del Skrevet 11. februar Njaa.. bare hvis jeg får slikke kvinnen.. Jeg er litt opptatt av rettferdighet og balanse i nytelsen.. Men suger du meg 3. ganger , så slikker jeg gjerne deg 3 ganger daglig. Så jeg er langt ifra noen egoist😅, men 🪄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #3 Del Skrevet 11. februar Bamseklemmer skrev (10 minutter siden): Njaa.. bare hvis jeg får slikke kvinnen.. Jeg er litt opptatt av rettferdighet og balanse i nytelsen.. Men suger du meg 3. ganger , så slikker jeg gjerne deg 3 ganger daglig. Så jeg er langt ifra noen egoist😅, men 🪄 Liker du å slikke? Anonymkode: a1ff6...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #4 Del Skrevet 11. februar Prøvde meg på det der en gang jeg også. Fikk en stridig soppinfeksjon og samleie ble ubehagelig, og så var jeg vel for feig til å fortelle det som det var med en gang. Synes det var ekkelt. Tok mindre enn en uke før det ikke var noen vei utenom å si det som det var. Min mann var ikke fornøyd. Å kun motta er ikke noe for ham. Så ønsket han ikke sex før jeg også nøt det på alle måter. Dette er sikkert drømmesituasjon for noen menn, og ikke ønsket av andre. Anonymkode: d5823...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11. februar #5 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Liker du å slikke? Anonymkode: a1ff6...8d1 Ha ha, for et dumt spørsmål😅 Jeg kan slikke så lenge en kvinne klarer🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 11. februar #6 Del Skrevet 11. februar Du sier "ikke så ofte penetrerende sex", så jeg lurer jo litt på hva det betyr? En gang i året, måneden eller uka? Jeg kunne nok hatt det greit med oral, massasje, kos og litt kreativitet, og et knull i ny og ne (hvis forholdet ellers var godt). Men siden du sier du har lyst på den biten, men ikke ønsker penetrering, ville jeg jo lurt på hvorfor, og om det ikke er noen åpenbar grunn, hadde jeg antakeligvis ønsket å ta en tur til lege/sexolog eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #7 Del Skrevet 11. februar Personlig får jeg ingen verdens ting ut av BJs. Men jeg hadde satt pris på innstillingen din. At du har en kortere eller lengre periode uten lyst på sex, hadde vært null stress. Sånn er det for mange og det er ingen ting unormalt med det. Anonymkode: f75c4...ef5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #8 Del Skrevet 11. februar Holdningen din er god ja, og du er løsningsorientert! Men blowjobs er ikke "ordentlig sex" for meg, bare kos og deilig intimitet. Jeg kommer i nærheten av orgasme av suging, så det måtte nok krydres med penetrering relativt ofte for at jeg skulle vært interessert. Men hvis mannen din kommer av suging, så er det jo annerledes. Anonymkode: b7a1f...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #9 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): men da er spørsmålet mitt til dere menn her. Kunne dere vært lykkelig med en slik ordning? Så mye blowjob du ville og en som var veldig glad i leke med penisen din, men ikke så ofte penetrerende sex? Eller hadde der vært en dealbraker for deg? Orgasme får du jo uansett (vi har vært sammen i 10 år og er i 30 årene. Elsker mannen min svært høyt men klarer ikke sex akkurat nå. Er mye sliten) Anonymkode: 7f589...3b2 Jeg hadde elsket det, hadde sagt ja takk til tilbudet på flekken. Anonymkode: 6b2b8...a39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #10 Del Skrevet 11. februar Det hadde nok vært et savn når det blir veldig lite penetrering, men hvis det blir mye kos og bj ellers, så tror jeg at jeg kunne levd med det, men ikke hvis ikke ikke kunne utført oralsex på henne på samme måte Anonymkode: fb1a8...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #11 Del Skrevet 11. februar Takk for varierte svar. Som sagt er det ingenting galt som har hendt. Ingen krangel eller andre hendelser som gjør at jeg ikke har lyst på sex akkurat nå. Jeg har bare ikke lyst. Jeg er mer sliten enn ellers i småbarnsbobla . Det kan jo være litt av årsaken. Men samtidig har jeg veldig lyst å nyte mannen min da og se han nyte det å bli sugd og kjenne den fyllende følelsen i munden når han kommer. Det er vel et sunnhetstegn? Jeg blir glad av det og han blir glad av det. enn så lenge klager han ikke. Og det blir jo sex innimellom også. Men håper jeg etterhver får lysten tilbake Anonymkode: 7f589...3b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #12 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er i en fase nå der jeg ikke har så lyst på penetrerende sex . Men jeg har veldig lyst å suge og tilfredsstille mannen min, den lysta er det ingenting galt med . Vil han ha får han, og jeg prøver meg på han hvis jeg kjenner en halvkram en. Og ja jeg vil selv, ingen usunn relasjon her der jeg gjør det for hans skyld. Jeg ønsker det selv og har gjelde av deg selv. Jeg nyter og tilfredsstille han, men ønsker ikke å ha sex for tiden. prøver han seg på meg liker jeg gjerne å bli tatt pp og koset med men går så over til å suge han heller. men da er spørsmålet mitt til dere menn her. Kunne dere vært lykkelig med en slik ordning? Så mye blowjob du ville og en som var veldig glad i leke med penisen din, men ikke så ofte penetrerende sex? Eller hadde der vært en dealbraker for deg? Orgasme får du jo uansett (vi har vært sammen i 10 år og er i 30 årene. Elsker mannen min svært høyt men klarer ikke sex akkurat nå. Er mye sliten) Anonymkode: 7f589...3b2 Det er fint at du er opptatt av at mannen får det han trenger, men.... Jeg er mann selv, og en viktig del av sexlivet for meg, er at kona er med på det. Og ikke bare med på å tilfredsstille meg, men at jeg også får lov til å tilfredsstille kona og gi henne orgasmer. Trenger ikke være penetrering, men det er viktig for meg å få lov til å gi kona nytelse. Se og høre at hun har det godt. Slik enveissex som du beskriver, tror jeg ikke er noe for meg. Om jeg bare vil ha en utløsning, kan jeg like gjerne ta en runk alene. Sex med kona gir så mye mer, fordi vi begge blir opphisset og nyter sammen. I stedet for å innfinne deg med at nå er du sliten og derfor ikke har lyst på sex selv, synes jeg du bør ta tak i din egen sexlyst. Søk hjelp og finn ut hvorfor lysten mangler. Hvorfor du er så sliten. Og ta grep. Hvis du løser dette tror jeg både du og mannen vil få det bedre. Mann, 50+, gift i 25 år. Anonymkode: 87fc6...782 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #13 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for varierte svar. Som sagt er det ingenting galt som har hendt. Ingen krangel eller andre hendelser som gjør at jeg ikke har lyst på sex akkurat nå. Jeg har bare ikke lyst. Jeg er mer sliten enn ellers i småbarnsbobla . Det kan jo være litt av årsaken. Men samtidig har jeg veldig lyst å nyte mannen min da og se han nyte det å bli sugd og kjenne den fyllende følelsen i munden når han kommer. Det er vel et sunnhetstegn? Jeg blir glad av det og han blir glad av det. enn så lenge klager han ikke. Og det blir jo sex innimellom også. Men håper jeg etterhver får lysten tilbake Anonymkode: 7f589...3b2 Vil anbefale deg å bevisst pleie forholdet til deg selv og egen kropp og seksualitet også, for lar du den bare dovne hen kan det gi konsekvenser for dere begge etterhvert som ikke er særlig hyggelige. Ta deg pusterom. Kanskje spesielt i dusjen med egentid og egenpleie. Vi kvinner har en seksualitet som kan gå i dvale, og går den i dyp dvale og vi i tillegg begynner å gjøre seksuelle handlinger mest som tjeneste for mannen, kan dette gå skikkelig galt. Fint at du virkelig nyter bj, men kroppen din trenger helt faktisk å oppleve tenning, lyst og tilfredsstillelse for å opprettholde din seksualitet som sunn og fungerende. Min mann ble med på "prosjekt få sexlyst tilbake" da min lyst dovnet hen på grunn av småbarn og hektisk liv. At jeg fikk tid til ro og egenpleie, og at vi begge liksom vekket kroppen min opp igjen med å sette pause med sex, men gire opp egenpleie, kos og flørting, det fikset problemet mer grunnleggende enn at jeg bare ga ham tilfredsstillelse. Vi har, i motsetning til altfor mange par, et herlig aktivt sexliv til felles glede fremdeles etter 20 år sammen. Jeg har opplevd at andre strategier enn å faktisk gripe tak i grunnproblemet gikk galt for mange par i omgangskretsen. Også der kvinnen selv mente at det var en god og fin løsning å være på tilbudssiden uten lyst selv. De parene gikk det ikke bare galt for seksuelt gjerne, de er ikke sammen lenger, og selv om kvinnene fikk interesse for sex igjen fikk de det ikke tilbake med mannen de tilfredsstilte uten egen seksuell lyst. Selv om de altså valgte det selv og mente det var en grei løsning. Det ble ikke det på sikt. Anonymkode: d5823...944 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 11. februar #14 Del Skrevet 11. februar Ja, absolutt. Jeg liker ordet 'ubegrenset' 😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. februar #15 Del Skrevet 11. februar DeLorean skrev (30 minutter siden): Ja, absolutt. Jeg liker ordet 'ubegrenset' 😏 Careful what you wish for 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 11. februar #16 Del Skrevet 11. februar Irak skrev (1 minutt siden): Careful what you wish for 😉 Ubegrenset med blowjobs og sjokolade! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrAnon Skrevet 11. februar #17 Del Skrevet 11. februar Nei, det ville ikke vært noe for meg. Ingenting som slår varm og våt mus. Heller det en gang i blant enn et sabla jag etter suging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #18 Del Skrevet 11. februar Ja, absolutt!! Anonymkode: afd01...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #19 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Personlig får jeg ingen verdens ting ut av BJs. Men jeg hadde satt pris på innstillingen din. At du har en kortere eller lengre periode uten lyst på sex, hadde vært null stress. Sånn er det for mange og det er ingen ting unormalt med det. Anonymkode: f75c4...ef5 Du er min drømmemann. Anonymkode: bf417...ca2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #20 Del Skrevet 11. februar Ja. Hadde likt det godt. En herlig innstilling du har med å kunne nyte å gi mannen din nytelse uten å kreve noe tilbake. Men i en slik situasjon trur jeg det er veldig viktig å være ærlige med hverandre. På hva man liker og hvorfor du ikke vil ha vanlig sex. Anonymkode: c3010...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå