AnonymBruker Skrevet 10. februar 2025 #1 Skrevet 10. februar 2025 Hei gjorde en liten operasjon i armen i dag og legen brukte tannlege bedøvelse og etterpå satte han på ny gips, det som er greia er at bedøvelsen er ikke blitt borte men er redd for at gipsen har blitt satt på for stramt sånn at det kan gi samme utfallet som bedøvelsen gjør. Legen brukte ganske mye bedøvelse i tillegg🤔 Anonymkode: 2cff1...4c5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2025 #2 Skrevet 11. februar 2025 Var det en anestesilege som brukte ultralyd og bedøvet rundt en nerveplexus? Isåfall kan bedøvelsen sitte 12-24 timer Anonymkode: fe67d...188
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2025 #3 Skrevet 11. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei gjorde en liten operasjon i armen i dag og legen brukte tannlege bedøvelse og etterpå satte han på ny gips, det som er greia er at bedøvelsen er ikke blitt borte men er redd for at gipsen har blitt satt på for stramt sånn at det kan gi samme utfallet som bedøvelsen gjør. Legen brukte ganske mye bedøvelse i tillegg🤔 Anonymkode: 2cff1...4c5 Ring legevakten heller en gang for mye enn en gang for lite. Dumt å lide når du kan få hjelp ved å ringe. Anonymkode: e1530...198 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2025 #4 Skrevet 11. februar 2025 Har opplevd at bedøvelse hos tannlegen hang i i 7 timer. Kontakte legen når de åpner og spør. Anonymkode: debff...ffa
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2025 #5 Skrevet 11. februar 2025 Nå har det jo gått noen timer siden du skrev innlegget ditt, så bedøvelsen er forhåpentligvis gått ut nå. Hvis ting ikke er bra ennå kan du ta kontakt med sykehuset. Du kan sjekke om gipsen er for stram ved å se på hånden din eller fingertuppene, de vil da ofte hovne opp eller skifte farge. Anonymkode: d445d...3f4 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2025 #6 Skrevet 12. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 10.59): Nå har det jo gått noen timer siden du skrev innlegget ditt, så bedøvelsen er forhåpentligvis gått ut nå. Hvis ting ikke er bra ennå kan du ta kontakt med sykehuset. Du kan sjekke om gipsen er for stram ved å se på hånden din eller fingertuppene, de vil da ofte hovne opp eller skifte farge. Anonymkode: d445d...3f4 Kun oppe på knoklene på høyresiden som er litt hovne men er vel normalt etter en operasjon på siden av hånden på samme side? Anonymkode: 2cff1...4c5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2025 #7 Skrevet 12. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 1.03): Var det en anestesilege som brukte ultralyd og bedøvet rundt en nerveplexus? Isåfall kan bedøvelsen sitte 12-24 timer Anonymkode: fe67d...188 Nei sprøyte flere, Xylocain Dental adrenalin Anonymkode: 2cff1...4c5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2025 #8 Skrevet 12. februar 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kun oppe på knoklene på høyresiden som er litt hovne men er vel normalt etter en operasjon på siden av hånden på samme side? Anonymkode: 2cff1...4c5 Ja litt hovenhet etter operasjon er nok normalt. Har du får tilbake følelse nå? Anonymkode: d445d...3f4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2025 #9 Skrevet 12. februar 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja litt hovenhet etter operasjon er nok normalt. Har du får tilbake følelse nå? Anonymkode: d445d...3f4 Ja følelsen har kommet tilbake Anonymkode: 2cff1...4c5 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2025 #10 Skrevet 12. februar 2025 Nå må du jo bestandig forhøre deg i tvil. Men én stund etter at jeg opererte bak kneet, så hadde jeg et dosent område frempå den ene leggen hvor nervene ikke var helt som før. Det tok lang tid før det ble som før igjen. Så det kan hende du også opplever noe lignende. Men sier det ikke fordi du ikke skal spørre, men dat jeg tror det er normalt å få sånne områder? Var ikke forberedt på det. Var ikke vondt. Anonymkode: a562f...f48
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2025 #11 Skrevet 12. februar 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå må du jo bestandig forhøre deg i tvil. Men én stund etter at jeg opererte bak kneet, så hadde jeg et dosent område frempå den ene leggen hvor nervene ikke var helt som før. Det tok lang tid før det ble som før igjen. Så det kan hende du også opplever noe lignende. Men sier det ikke fordi du ikke skal spørre, men dat jeg tror det er normalt å få sånne områder? Var ikke forberedt på det. Var ikke vondt. Anonymkode: a562f...f48 Dovent* Anonymkode: a562f...f48
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2025 #12 Skrevet 12. februar 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå må du jo bestandig forhøre deg i tvil. Men én stund etter at jeg opererte bak kneet, så hadde jeg et dosent område frempå den ene leggen hvor nervene ikke var helt som før. Det tok lang tid før det ble som før igjen. Så det kan hende du også opplever noe lignende. Men sier det ikke fordi du ikke skal spørre, men dat jeg tror det er normalt å få sånne områder? Var ikke forberedt på det. Var ikke vondt. Anonymkode: a562f...f48 Ja skal ringe i morgen å høre bare for å være sikker Anonymkode: 2cff1...4c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå