AnonymBruker Skrevet 10. februar #1 Skrevet 10. februar Har langt hår til rett nedenfor skuldrene. Synes det er kjedelig og har lyst på forandring. Kan pannelugg være en fin løsning? Hva synes dere om pannelugg? Er i slutten av førtiårene. Anonymkode: 0c41a...ee7
AnonymBruker Skrevet 10. februar #2 Skrevet 10. februar Pannelugg kan være fint det. Bare å klippe det. I verste fall passer det ikke, da lar du det bare vokse ut igjen. Anonymkode: 8fd14...a57 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar #3 Skrevet 10. februar Prøv! Om noen måneder har det vokst ut igjen uansett om du er misfornøyd. Og mellomfasen kan også være kledelig fra curtain bangs til layers. Bare klipp det om du har fått et innfall, hår er greit sånt. Alt er reversiblelt. Anonymkode: e405d...7b2 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar #4 Skrevet 10. februar Jeg hadde samme dilemma for 2-3 år siden, valgte å klippe pannelugg, ikke angret en dag, på meg ble det mye finere. Alle som på forhånd var skeptiske til pannelugg har sagt at jeg kledde det mye bedre. Uansett, pannelugg vokser fort så blir du misfornøyd så er det noen mnd før det vokser ut igjen. Anonymkode: 6e45e...677
AnonymBruker Skrevet 11. februar #5 Skrevet 11. februar Takk for svar alle, nå ble jeg enda mer ivrig på å faktisk gjøre det. Dere har jo rett i at det vil jo vokse fort ut igjen om det skulle vise seg en anger 😁 Anonymkode: 0c41a...ee7
AnonymBruker Skrevet 11. februar #6 Skrevet 11. februar Ingen her kan svare deg på det når vi ikke vet hvordan du ser ut, det er ikke alle som kler det. Anonymkode: 3e6f9...33e
AnonymBruker Skrevet 11. februar #7 Skrevet 11. februar Jeg liker pannelugg, men pga masse hvirvler ser det for shabby ut, så jeg måtte droppe det og bare gå for langt hår😏Dritkjedelig med strikk, men takler ikke hår i øynene, eller kaoset uten strikk😅 Anonymkode: 761e9...f0c
AnonymBruker Skrevet 11. februar #8 Skrevet 11. februar Pannelugg er kjempefint og kult på de som kler det og har hår det funker med. Og kan se grusomt ut på de som ikke kler det, og/eller har hår som ikke passer. Jeg har en del krøller, og med mine krøller så kan jeg ikke ha pannelugg. Den blir stående rett ut eller opp da. Anonymkode: 24394...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå