AnonymBruker Skrevet 10. februar #1 Del Skrevet 10. februar Hei. Jeg hr tidligere vørt svært overvektig og startet å trene og gjøre en livsstilsendring i 2018. Gikk ned 40 kg og begynte med muskelbygging og bodyrecomposition i 6 år før jeg ble utbrent og mistet all motivasjon for trening som jeg elsket. dette varte i 1 år og jeg har siden oktober begynt å trene igjen. Jeg la på meg masse og har trent styrke og spist rent. ikke telt kalorier men ligget jevnt 1500 kalorier. Jeg merker nå at jeg ikke ser mye forbedring hos meg selv lm jeg har trent 4-5 ganger i uka. Hva hadde dere gjort, trent mer cardio for å gå ned 10 kg og så begynne med styrketrening igjen for å bygge muskler eller fortsette med styrketrening? Anonymkode: a4d33...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #2 Del Skrevet 10. februar 1500 kalorier, men du teller ikke? Kanskje du burde telle... Du burde trene styrke for å ikke miste mye muskelmasse når du går ned i vekt. Cardio er sunt og forbrenner kalorier, gjør det. Hvis du ikke går ned i vekt må du øke cardio/generell aktivitet eller spise færre kalorier. Anonymkode: 45f01...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå