AnonymBruker Skrevet 11. februar #21 Del Skrevet 11. februar Jeg kjørte over et sperrefelt og bomma på en vei. Jeg oppdaget ikke feilen før det var for sent å snu. Da sa jeg til sensor at nå kan vi vel bare kjøre tilbake på trafikkstasjonen og prøve igjen om noen uker. Men vi fortsatte ruta og da vi var ferdig fikk jeg bestått. Grein av glede haha. Det som reddet meg var at veioppmerkingen var snødd ned akkurat den dagen og ikke synlig og situasjonen heller ikke farlig. Hadde lest på forhånd at den type feil jeg gjorde automatisk er stryk, men det stemmer ikke. Man kan få bestått selv om man kjører på rødt også ifølge sensor, det kommer an på situasjonen. Anonymkode: 0c455...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #22 Del Skrevet 13. februar Kjørte på vikeplikt, var fordi bilen stoppet rolig og greit mens jeg kjørte forbi og da tenkte jeg at jeg ikke hadde vikeplikt. Jeg bestod da for sensoren tenkte det ikke var noe å tenke på. Anonymkode: 137d6...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #23 Del Skrevet 13. februar Ut av rundkjøringen havnet jeg i feil kjørefelt, ikke i motgående men det var to i samme retning. Som noen over her nevnte, det går bra dersom du påpeker feilen din med en gang fordi du viser da at du vet det men du er jo veldig nervøs osv. (Dersom feilen ikke er for ille) Tulla litt på med å rygge inn på en vei for å snu. Plutselig glemte jeg hvilke vei rattet skulle og jeg beklagde. Gikk bra 😊 Men jeg satt og var helt på gråten fordi jeg tenkte at det var for mye med rundkjøringa. Går nok mye bedre enn du tror! Lykke til med oppkjøringa Anonymkode: cf9b8...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #24 Del Skrevet 13. februar Kjørte for fort inn i en rundkjøring, og måtte bråstopp for en bil.. Anonymkode: 5d10d...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #25 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjørte for fort inn i en rundkjøring, og måtte bråstopp for en bil.. Anonymkode: 5d10d...554 Strøk du på grunn av det? 😮 Anonymkode: cf9b8...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emblaxxx Skrevet 13. februar #26 Del Skrevet 13. februar Fikk politi med utrykning i motgående felt .. dette hadde jeg ikke trent på og sa høyt FAEN 😂 men jeg stoppa bilen og blinka til høyre. Ellers ingen feil og bestod med glans, men hadde jeg ikke stoppa så hadde kanskje sensor stryket meg? Hatt lappen i 14 år uten problem 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #27 Del Skrevet 18. februar Hei! Har du kjørt opp ts? ❤️ Anonymkode: cf9b8...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 18. februar #28 Del Skrevet 18. februar Kjørte inn en gate hvor det var skiltet innkjøring forbudt. Så ikke skiltet, så sensor hogg inn bremsen. Bestod allikevel, da resten av oppkjøringen var plettfri. Bestod både oppkjøring og teori på første forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #29 Del Skrevet 18. februar Tok førerkort på den tiden det var førerkort kl 1 og førerkort kl 2. Med ein Førerkort klasse 1 på lomma hadde ein rett til å føre kjøretøy inntil 7500 kg totalvekt. Kjørte opptil førerkort kl 1 i 1970, og hadde en så pratsom sensor at det tok det meste av oppmerksamheten bort fra eit trafikkbilde som ikkje er som idag. 6 år senere kjørte eg opp til førerkort til kl 2 med same sensoren på ein gammel Bedford lastebil. Med bilteknisk bakrunn hadde ein eit godt utgangspunkt for det tekniske teorien både for klasse 1 og kl 2 Anonymkode: a621e...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #30 Del Skrevet 18. februar Jeg bestod på første forsøk. Stod i et lyskryss der jeg skulle til venstre. Da det ble grønt for meg (ikke grønn pil) og det det kom trafikk imot, så ble jeg stående ved stopp-her-streken istedenfor å kjøre fram og være klar til å svinge over motsatt felt. Gjorde at jeg ble stående unødvendig lenge. Sensor påpekte det og sa at neste gang bør jeg tenke mer på trafikkflyten. Det var første gang jeg noensinne kjørte til venstre i et lyskryss. 😅 Anonymkode: 797b1...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #31 Del Skrevet 19. februar Jeg våkna opp på oppkjøringsdag til første snøfallet. Hadde snødd tett gjennom natta og lagt seg på bakken. Jeg hadde aldri kjørt på vinterføre før 😂 Så eneste "feilen" jeg gjorde, i følge sensor, var at jeg var bittelitt for forsiktig, men hun skjønte hvorfor sa hun, iom at jeg var smart og hadde informert henne før vi begynte å kjøre at det var min første gang på snø. Utenom det var det var det ingen andre feil å påpeke. Anonymkode: acf25...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå