Gå til innhold

Dere som er ensomme, har dere oppsøkt arrangementer for å bli kjent med folk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg gjorde det i helgen, det var utrolig skummelt og litt kleint til å begynne med, men så ble det såå koselig! Jeg kan virkelig anbefale å prøve det ut om man vil bli kjent med nye folk :) Nå var dette via en hobby, så vi hadde den interessen felles og derfor mye å snakke om. Vi fant ut at det var så hyggelig at vi skal ha et nytt arrangement til sommeren. Litt tidlig å si om jeg får noen ordentlige venner ut av dette, men er hvertfall fint å vite at nå har jeg noen å snakke med neste gang jeg skal på denne aktiviteten vi driver med. Det er også opprettet en facebook-gruppe der vi kan invitere på pils/ut og spise osv. 

Ikke alltid at det er så vellykket kanskje, men det finnes grupper for det meste i de store byene i Norge. Om man liker fotball/brettspill/fjellturer/salsa/hundesport så er det alltids grupper for dette.  Føler meg stolt over at jeg turte, egentlig er jeg veldig sjenert og innadvendt. Så det var egentlig bare et innlegg for å si at man må ut av døra og ta litt initiativ selv hvis man føler seg alene ❤️ 

Jeg ble droppet av det jeg trodde var gode venninner da jeg ble syk for noen år siden. Det var et kjempestort svik og jeg ble veldig lei meg. Har derfor følt meg veldig alene og vært mye deprimert. Så må tenke litt annerledes for å bli kjent med folk. 

Anonymkode: 42528...a12

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har vært på mye forskjellig av arrangementer og grupper men ender stort sett opp gående alene, og ikke bli inkludert i gruppa. Har blitt kjent med noen få, men bare enkeltmennesker jeg kan treffe toppen noen få ganger i året, og har ikke noen vennegruppe eller noe.

Anonymkode: 04343...343

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg prøvde alt mulig i mine år som ensom. Jeg snakker lett med andre men jeg klarer ikke dra det over til vennskap og jeg er ikke en som lett blir inkludert utover akkurat den aktiviteten vi møtes via. Men, jeg fikk meg en hund og via den dukket det opp noen som har samme rase og vi har hatt treff og har det veldig greit sammen. Nå treffes vi ca en gang i mnd, hundene leker og vi skravler.

Anonymkode: a5a0f...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...