Gå til innhold

Nybegynner på Tinder. Hjelp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ts her! Jeg er ute etter å møte flere mennesker kanskje? Sosialisere og kanskje flørte litt? Er kjemien der så er jeg åpen for fysisk relasjon også, men ikke noe forpliktende. Må navigere meg på rett kjøl i livet 2.0, og prioritere barna og meg selv  først og fremst. Betyr det at jeg er for useriøs for Tinder? 

PS: har registrer «prøver å finne ut av det» i profilen for ikke å skape forventninger om noe som helst. Vil det tolkes riktig, tror dere? 

Anonymkode: afc89...7df

Jo lenger du driver med «ikke noe forpliktende», jo mindre interessant er du for et forhold. Ingen menn med standarder og integritet vil være sammen med ei som har kjørt tinderkarusellen i lange tider og ligget med «halve byen». Tro meg, vi lukter det på lang avstand. Ha litt selvrespekt. 

Anonymkode: ccb8e...054

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du bare vil «kikke» gjennom bunken og hva som finnes der så kan du det. Og så evt slette og gå inn igjen senere. 

Finnes snillere steder, som Turvenn, som lar deg se folk av begge kjønn, og der man kan søke etter venner også. 

Anonymkode: 72a15...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo lenger du driver med «ikke noe forpliktende», jo mindre interessant er du for et forhold. Ingen menn med standarder og integritet vil være sammen med ei som har kjørt tinderkarusellen i lange tider og ligget med «halve byen». Tro meg, vi lukter det på lang avstand. Ha litt selvrespekt. 

Anonymkode: ccb8e...054

Jeg har ikke ligget med noen andre en min eks siden 2006, og nå har jeg ikke hatt sex  på to år så ingen fare! Et sted må man vel starte? Hva mener du jeg bør gjøre? Hverken jeg eller barna mine er klare for å få en kjæreste inn i livet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har ikke ligget med noen andre en min eks siden 2006, og nå har jeg ikke hatt sex  på to år så ingen fare! Et sted må man vel starte? Hva mener du jeg bør gjøre? Hverken jeg eller barna mine er klare for å få en kjæreste inn i livet. 

Ikke hør på folk som prøver å slut shame deg. Du er voksen og vet best selv hva du vil i livet😊

Anonymkode: 72a15...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS... om du vil ha en litt mer sivilisert prat er du velkommen til å sende en PM.... Jeg er i åpent forhold og har litt erfaring med Tinder.... 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haldrup skrev (På 11.2.2025 den 22.13):

Tinder fungerer slik den er tiltenkt.... skape kontakt mellom mennesker.... At de seriøse sliter med å finne noen å matche med er ikke de useriøses skyld ei heller kan de stilles til ansvar for det...

Funker det ikke, da må dere bare søke en annen plass.... Slutt å sutre over at andre finner det som dere ikke gjør... ;) 

Den gjør jo ikke det. Kvinner flykter fra appen, mens menn blir værende og betaler for å så oppdage at de har matchet med prostituerte fra andre land. For en suksess.

Anonymkode: 2cd88...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 21.35):

Jeg (K42) er ganske fersk i singellivet etter et opprivende samlivsbrudd for et års tid siden. Forrige helg overtalte omsider venninnene mine meg til å laste ned Tinder (just for fun), men jeg syntes det er så skummelt! 
Kan noen fortelle meg does and donts? Er profilen min synlig selv om jeg er avlogget? 

Jeg er egentlig bare ute etter å navigere meg i livet 2.0. Er ikke klar for et nytt forhold, men kan godt flørte litt med andre i samme livssituasjon. Er ikke ute etter tilfeldig sex, og vil helst unngå gærninger…. 

Ikke interessert i forhold og heller ikke interessert i sex. Nei, nettopp ja.

Huff, sånne fæle menn som på et tidlig tidspunkt vil ha avklart hva det egentlig er som foregår… 😂

Anonymkode: 9d975...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...