AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg (K42) er ganske fersk i singellivet etter et opprivende samlivsbrudd for et års tid siden. Forrige helg overtalte omsider venninnene mine meg til å laste ned Tinder (just for fun), men jeg syntes det er så skummelt! Kan noen fortelle meg does and donts? Er profilen min synlig selv om jeg er avlogget? Jeg er egentlig bare ute etter å navigere meg i livet 2.0. Er ikke klar for et nytt forhold, men kan godt flørte litt med andre i samme livssituasjon. Er ikke ute etter tilfeldig sex, og vil helst unngå gærninger…. Anonymkode: afc89...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Profilen er synlig ja. Fordelen med Tinder er at ingen kan ta kontakt med deg uten en match, som betyr at du sveiper dem riktig vei. Alle du sveiper vekk og ikke liker er borte. Ulempen er at det kan være gærninger (litt ulike preferanser) blant de du sveiper rett vei også. Du kan la være å svare folk selv om dere matcher. Det er ikke uhøflig. Du er dame og det er mange menn der i forhold til antall damer… Ikke sitt lenge av gangen (det er slitsomt) og du kan føle deg «brukt». Mye ensomme folk… Snakk med venninner og be dem om råd. Møt folk for 1.dates. Gjerne flere av disse til du blir vant til det. Anonymkode: 72a15...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Hvordan kan jeg sette profilen min hvilende? Altså ikke synlig? Og hva betyr det at noen superliker meg? Om jeg sveiper til venstre, kommer de aldri opp igjen da? Er SÅ redd for å støte på kjentfolk (fra jobb, foreldre på skolen, naboer osv)…. Anonymkode: afc89...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan kan jeg sette profilen min hvilende? Altså ikke synlig? Og hva betyr det at noen superliker meg? Om jeg sveiper til venstre, kommer de aldri opp igjen da? Er SÅ redd for å støte på kjentfolk (fra jobb, foreldre på skolen, naboer osv)…. Anonymkode: afc89...7df Du kan kjøpe abonnement og sveipe inkognito sånn at bare de du har likt ser profilen din, eller så kan du skjule deg fra folk du har på kontaktlisten din. Anonymkode: 09dd9...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julenissenerher Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan kan jeg sette profilen min hvilende? Altså ikke synlig? Og hva betyr det at noen superliker meg? Om jeg sveiper til venstre, kommer de aldri opp igjen da? Er SÅ redd for å støte på kjentfolk (fra jobb, foreldre på skolen, naboer osv)…. Anonymkode: afc89...7df Som dame ville jeg ikke vektlagt superlikes. Snakk bare med dem du synes virsker ok basert på deres profil og kommunikasjon med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Profilen er synlig ja. Fordelen med Tinder er at ingen kan ta kontakt med deg uten en match, som betyr at du sveiper dem riktig vei. Alle du sveiper vekk og ikke liker er borte. Ulempen er at det kan være gærninger (litt ulike preferanser) blant de du sveiper rett vei også. Du kan la være å svare folk selv om dere matcher. Det er ikke uhøflig. Du er dame og det er mange menn der i forhold til antall damer… Profiler du sveiper bort, blir synlig igjen etter noen uker/dager avhengig av popularitet (virker det som).... Om du ønsker å fjerne noen permanent MÅ du blokkere de... Jo det er sykt uhøflig å ikke svare de man matcher.... Er så enkelt å si ikke interessert likevel... sveipa feil ect... Husk på at noen får tonnevis med matcher andre ingen.... De som får Første match etter 6 måneder og vedkommende ikke svarer, vurderer helt sikkert selvmord.... Det er mennesker i den andre enden.... behandle de med respekt.... Du forventer også å bli respektert selv...! Sist men ikke minst, Tinder er sykt overfladisk og det spiller omtrent ingen rolle hva du skriver eller hvilke bilder du deler.... Du kan først begynne å vurdere folk når du matcher...! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Om jeg kommer over en profil som jeg egentlig har lyst til å like, men ikke våger fordi jeg kjenner vedkommende litt fra før… kan jeg spare/lagre den til senere da? Eller søke opp? Anonymkode: afc89...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Mulig jeg er på tynn is her, men jeg stusser... Hvorfor Tinder om man ikke er klar for noe nytt forhold? Er det bare for å snakke tull, eller møte fremmede folk for sex? For min del ville det som kom først bli å føle seg ferdig med det som var, og være klar for et nytt forhold. Men så ser heller ikke jeg noe som helst poeng i tilfeldig sex, eller overfladiske bekjentskaper. Anonymkode: 6e7ef...11e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå