Gå til innhold

Dere som selger på Loppeliten; eier ingen av dere strykejern?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes 80% av hyllene ser stappfulle og rotete ut.

Greit nok er klærne vasket men er nok tatt rett fra tørkestativet.

Frister lite å kjøpe når det ser så udelikat ut.

Anonymkode: ae3e5...bb8

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei! 

Anonymkode: b2dd5...49d

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er heldigvis noe vår generasjon ikke gidder å bruke tid på. Og godt er det

Anonymkode: c01d7...120

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det frista enda mindre å kjøpe utvaska, nuppete klær til småttisene, full i gamle flekker en nok aldri blir kvitt til typ 250,- kroner, jeg måper av prisnivået av og til. 

Jeg er for gjenbruk ,og kjøper endel brukt, men selv om ulldressen til gullet i sin tid var (litt for) dyr ny, så betyr det ikke att den er gull verdt når den er omtrent ferdigbrukt. 

Strykejern har jeg selv, så det kan jeg se bort fra, men til slike priser skal det iallefall vere mer bruk igjen i plagget, og det skal vere heilt og greit. 

Anonymkode: 40ea1...7be

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Måter av prisnivået ja! Bruker ikke penger der for alt er så overpriset at jeg har mistet motet. Drit I strykejern, jeg kan stryke selv, men jeg betaler ikke kostpris for dine brukte klær.

Anonymkode: 7e716...a5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med dere andre ang prisnivået, blitt helt satt ut selv de gangene jeg har vært der. Slitte klær til blodpris i forhold til hva det er verdt, og folk skal ha alt for mye for annet også. Så blandt annet et brettspill hvor esken var rimelig slitt og oppi var det bare rot. Den skulle de ha nesten like mye som nytt i butikken. Stygge lysestaker og annet rask til høye priser, tenker seriøst folk at tingene dems er verdt så mye? Jeg så på noen vesker også, en del av dem så man var godt brukt og ikke var det noe spesielt merke heller- nesten nypris der også. Herregud, og folk lurer på hvorfor de ikke får solgt de brukte tingene sine. Jeg kommer aldri til å gidde å gå innom der igjen. Jeg bruker heller pengene på nye ting som jeg har bytterett på hvis noe skjer med det, når jeg uansett må betale så og si det samme for godt brukte ting. Og jada, man kan sikkert gjøre et kupp hvis man er heldig, men alt i alt er det bare masse relativt slitne brukte ting som folk skal ha gull for. 

Anonymkode: 8f9dd...19e

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har funnet mange gode kupp på Loppeliten, særlig babytøy. Bryr meg ikke om det er strøket, jeg vasker det uansett på nytt før bruk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Meg over, så nå at dette gjaldt loppeliten, jeg leste loppo. 

Anonymkode: 8f9dd...19e

AnonymBruker
Skrevet

Regner med at alle vasker klær de har kjøpt på bruktbutikker før det blir brukt, så tenker det er helt unødvendig å stryke klærne som skal selges. 

Og ble overrasket over det folk skriver om prisnivå, da må det være forskjell fra sted til sted. For jeg har handlet 90% av alle klær til junior på vår lokale loppeliten, og regnet meg frem til et gjennomsnitt på ca 15 - 20 kr pr plagg, og jeg er kresen på nupper og slitte klær. Ofte 5.kr for småting som strømpebukse, også var det vel 80kr for en ulldress fra newbie. Er selvfølgelig noen overprisede hyller, men de går jeg bare forbi 🤷

Anonymkode: 8416f...d7f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes 80% av hyllene ser stappfulle og rotete ut.

Greit nok er klærne vasket men er nok tatt rett fra tørkestativet.

Frister lite å kjøpe når det ser så udelikat ut.

Anonymkode: ae3e5...bb8

Loppeliten frister meg så lite at jeg går ikke inn dit engang. 
Om du ikke vet det, mange vet ikke hvordan de bruker et strykejern i dag, et er som å gi dem en telefon fra 1967 og bed dem om å ringe med den. 

Anonymkode: f1391...766

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...