AnonymBruker Skrevet 10. februar #1 Skrevet 10. februar Har 2 gutter , på 6 år og snart 9 år. De har alltid vært ekstremt kosete og vil alltid komme i armkroken eller slappe av oppå meg, også når de skal sove. Sånn har de vært helt fra fødsel av. Jeg nyter hvert sekund, det er bare så koselig 🥹🥰 Men så sitter jeg samtidig å tenker på at de blir større og plutselig kan kosetiden bli ferdig 🥺🙈😅 Så til spørsmålet, hvordan var det når deres ble tenåringer? Var det sånn bare plutselig slutt på det? Anonymkode: cbcb1...8c3 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar #2 Skrevet 10. februar Jeg har en gutt som alltid har vært veldig kjærlig av seg. Nå er han 15, og fortsatt ganske kosete, selv om det nok har avtatt litt de siste par åra Men han vil fortsatt ha klem hver dag 🥰 Anonymkode: efecb...4c3 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar #3 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har en gutt som alltid har vært veldig kjærlig av seg. Nå er han 15, og fortsatt ganske kosete, selv om det nok har avtatt litt de siste par åra Men han vil fortsatt ha klem hver dag 🥰 Anonymkode: efecb...4c3 Så fint å høre 🥰🤩 det er jo noe av det beste son finnes 💖 håper det varer mange år til, vanskelig å en dag måtte gi slipp på det😅 Anonymkode: cbcb1...8c3
AnonymBruker Skrevet 10. februar #4 Skrevet 10. februar Jeg har en som var kosete som barn, men nå er det ikke spesielt stas å få kos av mamma. Er 17 år, men får en slags kos hver kveld. Har en på 13 som er ekstremt kosete, til grensen for at det blir for mye for meg og jeg ikke får puste. Han var vel mer kosete enn eldste som liten gutt Anonymkode: 2eb35...ad5 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5 Skrevet 10. februar 15 og 13 her, fremdeles kosete, vil ligge inntil, blir strøket på etc. Anonymkode: db0e0...144 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #6 Skrevet 10. februar Han her er 21. Som regel nattakos og hadekos. Sier mange ganger om dagen at han elsker meg. Aldri vært redd å gi klem eller si jeg elsker deg foran venner heller. Anonymkode: 3a6c6...2bd 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar #7 Skrevet 10. februar 15 år, ikke særlig kosete lenger.. Men godtar en klem i ny og ne ♥️ Anonymkode: 40d27...042 1
Trolltunge Skrevet 10. februar #8 Skrevet 10. februar Min kosegutt er nå 20 år, og en veldig klemmer. 🥰 Vil også fremdeles bli pjusket og kost med når vi sitter i sofaen. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #9 Skrevet 10. februar Mine gutter på 13 og 15 er fortsatt veldig kosete 🥰 Anonymkode: e4778...44f 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #10 Skrevet 10. februar Herrefred jeg håper klistremerkebabyen min blir en slik som vil ha klem hver dag som både tenåring og voksen 😅 Hva er deres beste råd for å få det til? Anonymkode: 9da9a...d27 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #11 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herrefred jeg håper klistremerkebabyen min blir en slik som vil ha klem hver dag som både tenåring og voksen 😅 Hva er deres beste råd for å få det til? Anonymkode: 9da9a...d27 La babyen være klistremerke, ikke avvis barnet når barnet kommer til deg. Ønske barnet alltid velkommen til deg, legg fra deg mobilen når barnet kommer til deg. Min tenåring er enda kosete, men prøver å skjule det. Liker enda å ligge med hodet i fanget meg, vil lene seg inntil meg når vi sitter i sofaen. Stjeler klemmer og enda glad i fysisk kontakt. Babler hull i hodet på meg, vi ler og har har det gøy. Når hun kommer inn i stua, får hun som oftest oppmerksomheten min om jeg ikke konsentrerer meg om jobb. Har enebarn og det er kun oss to. Vi snakker om alt. Hun stiller mange rare spørsmål og alle spørsmål bli tatt seriøst. Det jeg ikke vet svaret på, det finner vi ut av på nett Anonymkode: fe796...4ec 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar #12 Skrevet 10. februar Gutten vår på 16 har alltid vært en koser og en klemmer, han er fortsatt raus med klemmer og sier mange ganger hver dag at han er glad i oss. Kan sitte inntil pappaen i sofaen når vi ser film. Søsteren min har en voksen sønn som fortsatt er glad i klemmer og nærhet. Den yngste sønnen hennes er mer på raske klemmer, men han har alltid vært mindre kosete. Ser at når sønnen min og kompisene møtes så gir de hverandre klem. Det er veldig koselig! Tenåringsjenta vår gir raske klemmer og kan sitte inntil meg hvis vi ser film eller lignende, men har alltid vært mindre kosete enn broren egentlig. Så kosen må ikke ta slutt! 🥰 Anonymkode: c552b...8ff 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #13 Skrevet 10. februar 14-åringen min er fortsatt nesten like kosete som før. Klemmer både tanter og besteforeldre også. Forskjellen fra tidligere er at jeg ikke får lov til å gi han en klem når vennene hans kan se det, men han tar det igjen senere. 😛 Anonymkode: c3b33...1ae 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #14 Skrevet 11. februar Eldste på 17 har hatt en lang periode der kos fra mamma ikke har vært noe særlig, men det siste året har han tatt mer og mer initiativ selv. Nå kan han finne på å klemme meg i forbifarten og legge hodet på skulderen min når vi ser på film osv. Yngste på 15 koser ytterst lite, men hun gir meg ha det klem hver dag før skolen i hvert fall 😅 Anonymkode: 16342...2d4 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #15 Skrevet 11. februar Min 14 åring er like kosete som før..🥰 Anonymkode: 81bdd...614 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #16 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Herrefred jeg håper klistremerkebabyen min blir en slik som vil ha klem hver dag som både tenåring og voksen 😅 Hva er deres beste råd for å få det til? Anonymkode: 9da9a...d27 Tror noen bare er sånn, ikke så veldig mye man får gjort. Jeg har to barn (tenåringer) der den ene alltid har vært kosete og den andre aldri har vært det. De er forskjellige, rett og slett. Anonymkode: efecb...4c3 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå