AnonymBruker Skrevet 10. februar #1 Skrevet 10. februar Hei Øynebrynene mine var naturlig tykke og fine men så dum jeg var så har jeg i ca 15-16 år nappet veldig tynt. Alltid brukt høvel/blad. Nå er jeg en godt voksen dame og har skjønt at tykke øyenbryn ser penere ut. Jeg sluttet helt å nappe for 2 år siden, lot de vokse. Men de vokset ikke noe særlig. De er fortsatt tynne. Jeg har ikke rørt dem på 2 år nå men jeg har ikke fått formen på de tilbake . Hva kan jeg gjøre? Skal de være sånn for alltid? Vet at jeg kan tegne på de men ønsker naturlige bryn. Kan jeg bruke noe for at håret skal vokse? Anonymkode: 89e9e...ab2
AnonymBruker Skrevet 11. februar #3 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har du prøvd serum? Anonymkode: 57d5c...393 Nei? Ikke prøvd. Hva slags serum er det? Kan du forklare litt mer Anonymkode: 89e9e...ab2
AnonymBruker Skrevet 11. februar #4 Skrevet 11. februar Castor oil skal være bra for hårvekst Anonymkode: ba961...d9a
AnonymBruker Skrevet 11. februar #5 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Castor oil skal være bra for hårvekst Anonymkode: ba961...d9a Takk skal prøve Anonymkode: 89e9e...ab2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå