AnonymBruker Skrevet 10. februar #1 Del Skrevet 10. februar Har vært på datingapper i noen måneder nå. Vært på ca 10 dater, men kun én av de har vist interesse i etterkant. Jeg ser vel bra ut, bra utdanning, god jobb, mange interesser og tror jo jeg er både hyggelig, omgjengelig og sosial. Eier egen leilighet…. Men nå føler jeg meg bare mer og mer som en idiot. Mister all selvfølelse og begynner å bli veldig deprimert. Jeg presiserer at jeg er ute etter noe seriøst og de jeg har datet sier det samme. En av de var interessert i mer, men jeg følte ingen kjemi… Begynner å miste all tro på at jeg er et bra menneske. 😢 De vil vel bare sveipe videre, da… Se om det dukker opp noen bedre…. Gjør dette noe med dere eller er jeg bare for sensitiv? Traff en i helga, han hadde masse røde flagg, krevende situasjon med barnemor, barnevern innblandet, masse gjeld, leier en liten sliten hytte, dårlig jobb…. Jeg tenkte jo at det ikke akkurat var det jeg lette etter, ønsker noe stabilt, men han var først ute til å si at han «nok ikke var klar for noe»…. Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt, må være utseendet, da… Har ihvertfall mistet all selvtillit…. 😥 Anonymkode: efea4...6bf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #2 Del Skrevet 10. februar Hvorfor det? Prøv videre. Man må jo føle kjemi også. Begge Anonymkode: 12024...b0a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #3 Del Skrevet 10. februar Husk hvor mye som skal til før du faktisk liker noen. Du forventer kjærlighet på date fordi date egentlig var noe du gjorde da du faktisk likte noen. Nå er du bare på blinddater og det er noe helt annet. Da vet dere ikke om dere hadde hatt kjemi til å være vennlige naboer engang. Anonymkode: 0fc4d...53f 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #4 Del Skrevet 10. februar Utseendet: du får dates så dette er ok Ellers vil jeg bare si at voksne folk har bagasje. Vær mer opptatt av hva du kan «finne deg i» enn hva den andre søker sånn i starten. Gå på 1. dates til du finner en du liker. Prøv ulike apper. Turvenn, Tinder, sukker el annet. Det tar tid😊 Anonymkode: 484d8...481 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #5 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har vært på datingapper i noen måneder nå. Vært på ca 10 dater, men kun én av de har vist interesse i etterkant. Jeg ser vel bra ut, bra utdanning, god jobb, mange interesser og tror jo jeg er både hyggelig, omgjengelig og sosial. Eier egen leilighet…. Men nå føler jeg meg bare mer og mer som en idiot. Mister all selvfølelse og begynner å bli veldig deprimert. Jeg presiserer at jeg er ute etter noe seriøst og de jeg har datet sier det samme. En av de var interessert i mer, men jeg følte ingen kjemi… Begynner å miste all tro på at jeg er et bra menneske. 😢 De vil vel bare sveipe videre, da… Se om det dukker opp noen bedre…. Gjør dette noe med dere eller er jeg bare for sensitiv? Traff en i helga, han hadde masse røde flagg, krevende situasjon med barnemor, barnevern innblandet, masse gjeld, leier en liten sliten hytte, dårlig jobb…. Jeg tenkte jo at det ikke akkurat var det jeg lette etter, ønsker noe stabilt, men han var først ute til å si at han «nok ikke var klar for noe»…. Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt, må være utseendet, da… Har ihvertfall mistet all selvtillit…. 😥 Anonymkode: efea4...6bf Jeg er selv en veldig pen jente. Alle sier, har samme problem. Tror det er bare sånn samfunnet er. Anonymkode: ceb12...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #6 Del Skrevet 11. februar Får inntrykk av at det det er mye mer "bruk og kast"-mentalitet nå enn tidligere. Tror de hele tiden skal få tak i noen "bedre", gir seg ikke tid til å bli litt bedre kjent før de haster videre. Baserer dette på mitt inntrykk, jeg har ikke egen erfaring. Med tanke på den siste du skrev om, med barnevern osv, inne i bildet, så ikke senk din egen standard for hvem du vil bli involvert med. Kanskje det heller er noen interessante fra jobb eller fritid/venner som du kunne forsøkt å møte? Anonymkode: 2596b...81f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #7 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har vært på datingapper i noen måneder nå. Vært på ca 10 dater, men kun én av de har vist interesse i etterkant. Jeg ser vel bra ut, bra utdanning, god jobb, mange interesser og tror jo jeg er både hyggelig, omgjengelig og sosial. Eier egen leilighet…. Men nå føler jeg meg bare mer og mer som en idiot. Mister all selvfølelse og begynner å bli veldig deprimert. Jeg presiserer at jeg er ute etter noe seriøst og de jeg har datet sier det samme. En av de var interessert i mer, men jeg følte ingen kjemi… Begynner å miste all tro på at jeg er et bra menneske. 😢 De vil vel bare sveipe videre, da… Se om det dukker opp noen bedre…. Gjør dette noe med dere eller er jeg bare for sensitiv? Traff en i helga, han hadde masse røde flagg, krevende situasjon med barnemor, barnevern innblandet, masse gjeld, leier en liten sliten hytte, dårlig jobb…. Jeg tenkte jo at det ikke akkurat var det jeg lette etter, ønsker noe stabilt, men han var først ute til å si at han «nok ikke var klar for noe»…. Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt, må være utseendet, da… Har ihvertfall mistet all selvtillit…. 😥 Anonymkode: efea4...6bf Du mister all selvtillit fordi du ikke er den som avviser? Altså at menn du selv ikke vil ha avviser deg? Virker som at du i utgangspunktet trodde du var bedre enn dem, men så sliter du nå fordi du blir dratt tilbake på jorden. For meg virker du som en «farlig» dame som har bygget selvtilliten på at du er bedre enn andre. Kan det være at dette synes? Anonymkode: 58d18...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #8 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du mister all selvtillit fordi du ikke er den som avviser? Altså at menn du selv ikke vil ha avviser deg? Virker som at du i utgangspunktet trodde du var bedre enn dem, men så sliter du nå fordi du blir dratt tilbake på jorden. For meg virker du som en «farlig» dame som har bygget selvtilliten på at du er bedre enn andre. Kan det være at dette synes? Anonymkode: 58d18...eab Tror du misforstår. Det var snakk om den siste daten jeg var på. Tenker selvsagt ikke sånn hele tiden. Det var 100 røde flagg, masse tullegjeld,, gal ex, bor i falleferdig hytte…..barnevern…. Sier ikke at jeg er bedre enn alle andre men jeg har ihvert litt på stell, kun huslån, ingen barnevern eller gale exer. Men det betyr ikke at jeg tror jeg er bedre enn alle andre. Anonymkode: efea4...6bf 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #9 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror du misforstår. Det var snakk om den siste daten jeg var på. Tenker selvsagt ikke sånn hele tiden. Det var 100 røde flagg, masse tullegjeld,, gal ex, bor i falleferdig hytte…..barnevern…. Sier ikke at jeg er bedre enn alle andre men jeg har ihvert litt på stell, kun huslån, ingen barnevern eller gale exer. Men det betyr ikke at jeg tror jeg er bedre enn alle andre. Anonymkode: efea4...6bf Jeg skjønner. Men hvorfor skulle ikke han være i stand til å avvise deg? Som en annen sier lengre oppe, så har vi alle bagasje. Og at du blir avvist såpass tidlig burde vel også være en bra ting? Disse mennene ser etter noe seriøst, enda så mange røde flagg de bærer med seg. De er ikke bare på jakt etter sex. Når man ser etter den «ene», så må nødvendigvis ting klaffe på en helt annen måte enn når man bare ønsker sex. Selv for en mann med mange røde flagg. Anonymkode: 58d18...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #10 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har vært på datingapper i noen måneder nå. Vært på ca 10 dater, men kun én av de har vist interesse i etterkant. Jeg ser vel bra ut, bra utdanning, god jobb, mange interesser og tror jo jeg er både hyggelig, omgjengelig og sosial. Eier egen leilighet…. Men nå føler jeg meg bare mer og mer som en idiot. Mister all selvfølelse og begynner å bli veldig deprimert. Jeg presiserer at jeg er ute etter noe seriøst og de jeg har datet sier det samme. En av de var interessert i mer, men jeg følte ingen kjemi… Begynner å miste all tro på at jeg er et bra menneske. 😢 De vil vel bare sveipe videre, da… Se om det dukker opp noen bedre…. Gjør dette noe med dere eller er jeg bare for sensitiv? Traff en i helga, han hadde masse røde flagg, krevende situasjon med barnemor, barnevern innblandet, masse gjeld, leier en liten sliten hytte, dårlig jobb…. Jeg tenkte jo at det ikke akkurat var det jeg lette etter, ønsker noe stabilt, men han var først ute til å si at han «nok ikke var klar for noe»…. Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt, må være utseendet, da… Har ihvertfall mistet all selvtillit…. 😥 Anonymkode: efea4...6bf Ligg unna dating og spesielt apper en stund, ikke la folk som ikke vet hva de vil ødelegge selvtilliten din, det er mange som vil ha alt av forhold men får det ikke til når det gjelder. Ikke la andres oppførsel definere deg. Anonymkode: 33c58...7fc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #11 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du misforstår. Det var snakk om den siste daten jeg var på. Tenker selvsagt ikke sånn hele tiden. Det var 100 røde flagg, masse tullegjeld,, gal ex, bor i falleferdig hytte…..barnevern…. Sier ikke at jeg er bedre enn alle andre men jeg har ihvert litt på stell, kun huslån, ingen barnevern eller gale exer. Men det betyr ikke at jeg tror jeg er bedre enn alle andre. Anonymkode: efea4...6bf Vær glad for at han selv avviste. Ellers måtte du gjort det. Mulig han skjønte at du ville hatt krav til han som han ikke kunne innfri😊 Anonymkode: 484d8...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #12 Del Skrevet 11. februar Jeg føler meg mye bedre etter at jeg sluttet med dating på nett. Veldig mange menn der ute etter kun sex, helst sånn komme hjem jukke seg ferdig og så stikke med en gang etterpå typen sex eller annen type ons... de lyver om at de er interessert i deg, puler deg og stikker. Jeg har stortsett hørt at jeg er pen, men fikk høre fra en fyr som jeg syns var veldig midt på treet at jeg var sånn ok. Og han var kun ute etter yngre damer så han anså meg til å være for gammel. Var sammen med en fyr i flere måneder med noen som påsto å elske meg, ble dumpet for noen annen. Nå føler jeg at jeg har blitt lurt så mange ganger jeg liker ikke menn lenger engang. Mitt selvbilde gikk i tusen biter av nettdating Skal heller fokusere på meg selv og mitt liv. Trenger ingen mann. Anonymkode: 4a6b7...624 2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #13 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg føler meg mye bedre etter at jeg sluttet med dating på nett. Veldig mange menn der ute etter kun sex, helst sånn komme hjem jukke seg ferdig og så stikke med en gang etterpå typen sex eller annen type ons... de lyver om at de er interessert i deg, puler deg og stikker. Jeg har stortsett hørt at jeg er pen, men fikk høre fra en fyr som jeg syns var veldig midt på treet at jeg var sånn ok. Og han var kun ute etter yngre damer så han anså meg til å være for gammel. Var sammen med en fyr i flere måneder med noen som påsto å elske meg, ble dumpet for noen annen. Nå føler jeg at jeg har blitt lurt så mange ganger jeg liker ikke menn lenger engang. Mitt selvbilde gikk i tusen biter av nettdating Skal heller fokusere på meg selv og mitt liv. Trenger ingen mann. Anonymkode: 4a6b7...624 Det er merkelig at det alltid er mannen sin feil. Kanskje du bør gå i deg selv også, hvorfor velger du drittmenn? Alle menn er ikke slik Anonymkode: 44e07...95b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11. februar #14 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vær glad for at han selv avviste. Ellers måtte du gjort det. Mulig han skjønte at du ville hatt krav til han som han ikke kunne innfri😊 Anonymkode: 484d8...481 Og... noen som er i de situasjonene kan bli skikkelig, skikkelig, skikkelig sint når de blir avvist. Så jeg stemmer for det som AB sier. Vær glad for at han gjorde det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #15 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er merkelig at det alltid er mannen sin feil. Kanskje du bør gå i deg selv også, hvorfor velger du drittmenn? Alle menn er ikke slik Anonymkode: 44e07...95b Joda har gått inni meg selv og funnet ut at nettdating er skadelig og at menn er ikke noe jeg ønsker videre i mitt liv. Jeg har valgt mye ulike menn. Snakket med veldig mange. Det er stortsett i bli kjent fasen at det kommer frem hvem disse menn er. Ja glemte å nevne han siste jeg holdt på med. Jeg ble forelsket etter at han viste meg sin fine i varetakende side. Følte meg trygg med han og nå har han " fortalt meg" at han er drittsekk og oppførte seg som drittsekk plutselig. Jeg aner at han gjør dette for at jeg skal " backe off". Enda en som " lot som han var fantastisk" og så snudde. For ingen grunn jeg kan ta ansvar for. Anonymkode: 4a6b7...624 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #16 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Joda har gått inni meg selv og funnet ut at nettdating er skadelig og at menn er ikke noe jeg ønsker videre i mitt liv. Jeg har valgt mye ulike menn. Snakket med veldig mange. Det er stortsett i bli kjent fasen at det kommer frem hvem disse menn er. Ja glemte å nevne han siste jeg holdt på med. Jeg ble forelsket etter at han viste meg sin fine i varetakende side. Følte meg trygg med han og nå har han " fortalt meg" at han er drittsekk og oppførte seg som drittsekk plutselig. Jeg aner at han gjør dette for at jeg skal " backe off". Enda en som " lot som han var fantastisk" og så snudde. For ingen grunn jeg kan ta ansvar for. Anonymkode: 4a6b7...624 Det er jo alltid to sider av en sak. Men om dette er det du erfarer så er det jo smart av deg å ikke date. Ts: Mange menn opplever også mye rart på dates. Nok av «gærninger» på begge sider. Pluss at menn også får flere falske profiler opp på Tinder. Samt prostituerte. Anonymkode: 484d8...481 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #17 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det er merkelig at det alltid er mannen sin feil. Kanskje du bør gå i deg selv også, hvorfor velger du drittmenn? Alle menn er ikke slik Anonymkode: 44e07...95b Jeg ser det samme stadig vekk. Damene er søte, gode og stabile hele tiden. Bare mennene som er ustabile. Tenker at det er vanlig at man endrer seg underveis i en føle og ta periode, bli kjent fasen. Jeg ser jo dette hos damene jeg dater også. Flere meldinger hver dag, hjerter og komplementer. Så er vi på en date og snakker om noe som gjør henne litt betenkt, og stemningen endrer seg. Slik skjer jo også med meg. At det finnes drittsekker og bitcher er det ingen tvil om. Men det vanligste er at følelser ikke er gjensidige når det kommer til stykket, man ønsker å gi det en skikkelig sjans. Vi lærer stadig noe nytt om hverandre, og plutselig vet man. Hvem det skjer for først er nødvendigvis den som ender opp med å bli såret eller såre den andre. Dette er dating, og om man ikke tåler at ting ikke ender opp med et forhold, da bør man heller ikke date. Anonymkode: 58d18...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #18 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ser det samme stadig vekk. Damene er søte, gode og stabile hele tiden. Bare mennene som er ustabile. Tenker at det er vanlig at man endrer seg underveis i en føle og ta periode, bli kjent fasen. Jeg ser jo dette hos damene jeg dater også. Flere meldinger hver dag, hjerter og komplementer. Så er vi på en date og snakker om noe som gjør henne litt betenkt, og stemningen endrer seg. Slik skjer jo også med meg. At det finnes drittsekker og bitcher er det ingen tvil om. Men det vanligste er at følelser ikke er gjensidige når det kommer til stykket, man ønsker å gi det en skikkelig sjans. Vi lærer stadig noe nytt om hverandre, og plutselig vet man. Hvem det skjer for først er nødvendigvis den som ender opp med å bli såret eller såre den andre. Dette er dating, og om man ikke tåler at ting ikke ender opp med et forhold, da bør man heller ikke date. Anonymkode: 58d18...eab Ja det blir jo fort mer sånn, når man skal ha romantikk med noen man ikke engang kjenner. Da deler du en Voss intimitet før du kjenner de tingene som ikke passer også blir det feil pg mange blir såret. Veldig bakvendt. Anonymkode: 0fc4d...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #19 Del Skrevet 11. februar Jo eldre jeg blir jo mer forstår jeg at det er større forskjell mellom kvinner og menn enn det samfunnet liker å innbille seg. Så når kvinnens mål er å lykkes like godt på alle arenaer, være den venninne som stiller opp for alle venninner, være den som prioriterer jobb fremfor familieliv, den som prioriterer seg, sine hobbyer, sine interesser selv fremfor kjæresten m.m og ikke tar et klart valg å være familieorientert og ha det som høyeste prioritet så velger menn bort disse kvinnene. For alt jeg vet så kan det være årsaken til at du blir valgt bort, eller så har du bare ikke vært heldig å treffe den rette enda. Alle de kvinner jeg har kjent de siste tredve årene (fra begynnelsen av 20 årene og frem til nå) så er det denne gruppen som ikke får til kjærlighetslivet. De som balanserte jobb, egentid, venninnetid og kjærestetid er de kvinnene som har et stødig og bra forhold. Samme gjelder selvfølgelig menn. Anonymkode: 73923...f42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 12. februar #20 Del Skrevet 12. februar Å være "familieorientert" er jo ikke akkurat det du kan kalle en eller annen fyr som a) jobber seg ihjel for å "forsørge", eller b) puler rundt til han er 35 og plutselig skal ha barn. Det må være en noen lunde lik standard for hva en kaller "familieorientert" på tvers av kjønn, og hvis ikke en kvinne kan være familieorientert og samtidig ha et tydelig karrierefokus, kan ikke det samme gjelde en mann, heller. Just saying. Det blir også et spørsmål om hva slags menn kvinner ønsker i livet sitt. Folk er heller single i dag enn sammen med folk som stiller begrensende krav om f.eks. det å legge karriereambisjoner på is. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå