Gå til innhold

Hånd fot munn-sykdom flere ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Min baby på snart 11 mnd har nå for andre gang fått et utslett som ligner HFM-sykdom. Flere som har opplevd at barna kan få dette flere ganger? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, barna får dette flere ganger. Man blir aldri immun. 

Anonymkode: f53eb...e3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja min har hatt det 2 ganger. En gang var det skikkelig ille, andre gang var det såvidt vi merket det. De sa i barnehagen og at det andre utbruddet var mye mildere enn det året før så det var ikke bare hos mitt barn. Det er visst flere varianter av det så man blir ikke immun som noe info på nett sier :) God bedring, skikkelig kjip sykdom når det blir mye utslett ❤️ 

Anonymkode: 19875...831

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Barnet til en venninne av meg hadde det to ganger i hvert fall. 

Anonymkode: 6ff8d...5b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja man kan få det føere ganger. MHF er ikke ETT virus, det er flere av de. Mitt barn har hatt det flere ganger🤗

Anonymkode: 4e1b6...425

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her i huset har både voksne og barn hatt det flere ganger. Skikkelig fælt virus. 

Anonymkode: d6212...e9f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja min har hatt det 2 ganger. En gang var det skikkelig ille, andre gang var det såvidt vi merket det. De sa i barnehagen og at det andre utbruddet var mye mildere enn det året før så det var ikke bare hos mitt barn. Det er visst flere varianter av det så man blir ikke immun som noe info på nett sier :) God bedring, skikkelig kjip sykdom når det blir mye utslett ❤️ 

Anonymkode: 19875...831

Huff, men greit å vite. Tusen takk❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...