Gå til innhold

Gå på jobb når man hoster litt...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sånne folk kom mer frem under koronaen, da ble det normalisert at man mener friske folk helst skal i karantene. De menneskene er syke, og du ser de i bybilde hver dag. 

Anonymkode: ceebe...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 12.37):

Hvorfor er det ikke greit å bare gå litt unna hvis man ikke vil risikere smitte? Er ikke det forhåndsregel som er ganske grei å ta? Må man virkelig gjøre en stor sak ut av det å enten holde seg hjemme eller gå med munnbind?  
Jeg tenker at det er tusen ganger bedre å bare trekke seg litt unna slik kollegaen gjorde...
Og jeg skjønner ikke at noen skal lage en så stor sak ut av at noen trekker seg litt unna noen som hoster og har febersyke barn.... 

Anonymkode: 78481...941

Ekspander  

Altså, å trekke seg litt unna er ikke det verste man kan gjøre, mitt innlegg var mer myntet på sånne som hun som svarte under deg. At folk som har forkjølelse i hus bør ta egenmelding eller hjemmekontor. Jeg ville nok ha synes du var sær om du trakk deg veldig demonstrativt bort, og fort tenkt at du var hysterisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ms. Perfect skrev (På 11.2.2025 den 17.43):

Altså, å trekke seg litt unna er ikke det verste man kan gjøre, mitt innlegg var mer myntet på sånne som hun som svarte under deg. At folk som har forkjølelse i hus bør ta egenmelding eller hjemmekontor. Jeg ville nok ha synes du var sær om du trakk deg veldig demonstrativt bort, og fort tenkt at du var hysterisk.

Ekspander  

Folk har tydeligvis helt glemt hva "hysterisk" betyr, og tror at alt folk ikke ønsker er "hysterisk", OCD etc bare fordi de selv gjør ting annerledes 🙄 Dere som går og hoster på andre og gjør dem syke innser oftest ikke at andre folk gjør ikke det samme mot dere, og hadde de gjort det, så hadde dere likt det like lite. 

Endret av katties
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...