AnonymBruker Skrevet 10. februar #1 Skrevet 10. februar Jeg har blitt syk. Var hos lege i dag, han målte 37.7 grader i øret og sa jeg hadde litt feber? Her hjemme har vi kombinert øre og pannetermometer. Panne sier 37.7, øret viser 38.8. Føler ikke at jeg har feber(pleier å fryse, så varm, så kald). Er ikke det nå. Hvilken temp skal jeg tro på? Anonymkode: 5b6b1...3df
AnonymBruker Skrevet 10. februar #2 Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har blitt syk. Var hos lege i dag, han målte 37.7 grader i øret og sa jeg hadde litt feber? Her hjemme har vi kombinert øre og pannetermometer. Panne sier 37.7, øret viser 38.8. Føler ikke at jeg har feber(pleier å fryse, så varm, så kald). Er ikke det nå. Hvilken temp skal jeg tro på? Anonymkode: 5b6b1...3df Vel. Har du ligget på øret da? Da viser det ofte høyere. Anonymkode: 30960...2dc
AnonymBruker Skrevet 10. februar #3 Skrevet 10. februar Spiller det noen rolle da? du føler at du ikke har feber, da trenger man jo ikke lete etter feber. Anonymkode: 45a77...bde 1 1
Anonym6789 Skrevet 10. februar #4 Skrevet 10. februar (endret) Både øre og panne er vel unøyaktig, men jeg tenker det ikke spiller noen rolle om du sjekker 37,7 eller 38,8? Hvordan du føler deg sier sikkert nok om om du er syk eller ikke. Jeg sjekker ungene med pannetermometer, men det er ikke nøyaktig i det hele tatt. Blir mer en indikasjon på feber eller ikke feber Endret 10. februar av Anonym6789
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5 Skrevet 10. februar Anonym6789 skrev (4 minutter siden): Både øre og panne er vel unøyaktig, men jeg tenker det ikke spiller noen rolle om du sjekker 37,7 eller 38,8? Hvordan du føler deg sier sikkert nok om om du er syk eller ikke. Jeg sjekker ungene med pannetermometer, men det er ikke nøyaktig i det hele tatt. Blir mer en indikasjon på feber eller ikke feber Leter ikke, men legen bad meg følge med om jeg fikk gøy feber....da måtte jeg kontakte lege Anonymkode: 5b6b1...3df
mommyaka Skrevet 10. februar #6 Skrevet 10. februar Hva ble brukt? Vi bruker øre termometre på barna og denne er ganske nøyaktig ( i forhold til rompa)
AnonymBruker Skrevet 10. februar #7 Skrevet 10. februar Jeg hadde trodd på 37,7 siden du sier det ikke føles som du har feber. Om det er viktig å følge med hadde jeg rett og slett tatt rumpetermometeret om jeg var sånn i tvil. Anonymkode: 83c96...b4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå