Gå til innhold

Alternativ til Salmaburger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

image.jpeg.198a0f07b58d411e6a2f27e3970e8072.jpeg 
Jeg var storforbruker av disse her. Bor alene og jobber mye, og har ofte ikke ork til å lage middag. Disse her var supre for det var max 3 min i stekepannen og så var de klare til å spise. Fiskekaker blir ikke det samme. Det som var digg med disse var at de var litt rå inni🤤  

Er det noen som vet om andre produsenter har samme produkt? Det er bare oppskårne småbiter av laks formet som en burger. Ja, jeg vet jeg kan lage det selv, men jeg kommer ikke til å gjøre det.
Synes dette produktet var så bra fordi det gjorde det enkelt å spise sunt også for oss som ikke orker å bruke tid på kjøkkenet. En venninne som er ufør brukte også disse mye, så det er et veldig praktisk produkt. Så om en matprodusent leser dette, please lag dette produktet igjen. 🙏

Anonymkode: b4a1f...645

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes det funker like bra å dele en bra loin i to og steke på hver side og ha i f.eks grove burgerbrød med guacamole og agurk. 

Anonymkode: 7d06e...616

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lofoten har. Blå pakke, ganske lik Salma på smak. De har den i hvert fall på Meny her.

Anonymkode: 6c12a...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes tilsvarende i et annet merke. Mener forpakningen er mørkeblå. Lerøy muligens?

Anonymkode: f3e62...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ha det finnes en annen en. Men den er ikke i nærheten av smaken som den det. Den der var en klasse for seg selv. Jeg ble skuffet når dem slutta å produsere merket der. 

Anonymkode: 6176a...b78

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg savner Salmalaks... :( Elsket både disse burgerne og loins. En av mine favoritter inne kjappe måltider etter jobb var enten disse fiskeburgerne eller rå lakseloins sammen med det jeg hadde av passende frukt/grønt/bær. Nam! 
Jeg skjønner at færre kjøpte Salmalaks når prisene gikk såpass mye opp, men jeg ble dritskuffa når jeg hørte at de skulle slutte produksjonen. Vil så gjerne få produktene tilbake i butikken igjen!

Anonymkode: a3ca9...888

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du trenger ikke ty til fiskekaker, du kan kjøpe fiskeburger laget av hvit fisk også. Den er grovere, mer smakfull og større enn fiskekaker.

Anonymkode: e2633...914

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg savner også Salmalaks. :( 

Anonymkode: 0a3ff...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...