AnonymBruker Skrevet 12. februar #21 Del Skrevet 12. februar Å være venn med en som er forelsket i deg skaper bare vonde følelser for den som er forelsket, noe ekte vennskap vil det heller aldri være, så nei det ville jeg ikke Anonymkode: 697af...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #22 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 18.47): Nei, det er rasshølfakter Anonymkode: 583d9...987 Ja det er det. For den som er forelsket vil slite med å gi slipp på er vennskap fordi betyr at alt håp er borte, men å fortsette vennskapet vil bare føre til vonde følelser fra den som er forelsket Anonymkode: 697af...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #23 Del Skrevet 12. februar For hans del er svaret nei. For min del kan det være vanskelig å miste det vennskapet. Svaret er jo egentlig at han må gå videre og det kan være vanskelig om man forbli i det vennskapet. Kan jo hende jeg hadde prøvd å hjulpet han videre. Hadde sikkert fortalt han alle grunner til at han ikke bør like meg for å fremskynde ick i han. Anonymkode: cf6f5...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #24 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vet mannen din det? tror du ikke hjertet hans knuses hver gang han ser dere? Anonymkode: ceb33...2f4 Det er ingen som tvinger han å være venner med meg. Han er en godt voksen mann, ikke et barn. Hva skal mannen min vite? Jeg er ikke utro, hvis det er det du lurer på. Anonymkode: 2fa66...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #25 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Å være venn med en som er forelsket i deg skaper bare vonde følelser for den som er forelsket, noe ekte vennskap vil det heller aldri være, så nei det ville jeg ikke Anonymkode: 697af...5a1 Jeg er veldig god venn med en jeg er håpløst forelska i. Har innsett for lenge siden at det ikke kan bli noe mer, men gode venner er vi nå uansett. Han er, sett bort ifra en barndomsvenninne, min beste venn. Går helt fint. Såklart litt trist innimellom, men det kommer ikke i veien for vennskapet. Anonymkode: 92c31...59f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #26 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er veldig god venn med en jeg er håpløst forelska i. Har innsett for lenge siden at det ikke kan bli noe mer, men gode venner er vi nå uansett. Han er, sett bort ifra en barndomsvenninne, min beste venn. Går helt fint. Såklart litt trist innimellom, men det kommer ikke i veien for vennskapet. Anonymkode: 92c31...59f Du er god du 🥰 Anonymkode: 2fa66...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #27 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 18.42): Tenk deg at du har en venn, som du ikke har noe som helst annet enn vennskapelige følelser for. Men så får du vite at denne vennen er tiltrukket/forelsket i deg. Vil du da fortsette å være venner, hvis vennen aksepterer at du ikke er interessert i noe mer? Anonymkode: ebc4b...1fe Ingen fremmed tanke. Jeg har stort sett bare opplevd det med menn. Noen få mannlige venner har jeg likevel. Javel så er det ikke platonisk. Men når reglene er satt velger han selv hva han vil utsette seg for. Hvis jeg er usikker på om intensjonene ikke stemmer med hva han sier, så kutter jeg ham derimot tvert ut. Sånt har jeg ikke tid til. Anonymkode: bbbfe...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå