AnonymBruker Skrevet 10. februar #1 Skrevet 10. februar Trenger idéer til aktivitet til 13 åring som ikke er lagsport som fotball etc. Turn og friidrett er det eneste vi kommer på.. Anonymkode: 2e190...a05
AnonymBruker Skrevet 10. februar #3 Skrevet 10. februar Boxing, e-sport, kickboxing, sjakk, treningssenter, ski, golf Anonymkode: 1941d...9e6 1
Stor pike Skrevet 10. februar #4 Skrevet 10. februar (endret) Tae Kwon doe Ellers er jeg blodfan av korps. Endret 10. februar av Stor pike
AnonymBruker Skrevet 10. februar #6 Skrevet 10. februar All hestesport! «Der det lukter hest, lukter det ikke hasj»😉 Anonymkode: 06d84...14a
AnonymBruker Skrevet 10. februar #7 Skrevet 10. februar Svømming, dans, speider, parkour, teater, Anonymkode: f4360...2c7
Malursk Skrevet 10. februar #8 Skrevet 10. februar Ingen av mine sønner var glad i lagsport, så for oss var Taekwondo løsningen. Kampsport generelt er veldig bra, de konkurrerer bare mot seg selv, lærer å beherske seg, konsentrasjon - og å "adlyde ordre", altså å høre på sensei. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar #10 Skrevet 10. februar Alt av kampsport, friidrett, orientering, klatring, dans… kommer jo an på hva som finnes der dere bor. Parkour, kunstløp, langrenn, alpint, hest, kulturskole, teater, kor, korps, speider, 4h, sjakk… Anonymkode: 2041f...1bf
Gjest jegerrinne Skrevet 10. februar #11 Skrevet 10. februar Skytting[dfs], kampsport, klatring, korps , motorsport, speider Vet ikke hvor dere bor. Men her har de og mekkeklubb, har og aktivitet via husflid(knivlaging,dreiing snekring) ,
SPOCA Skrevet 10. februar #13 Skrevet 10. februar Kampsport. Jeg drev med det på samme alder, da jeg ikke likte lagsport. Det fine er dog at det kan både være individuell og lagsport, og man velger selv hvor seriøs man vil være. Man må ikke konkurrere hvis man ikke vil, men har muligheten til det.
AnonymBruker Skrevet 10. februar #15 Skrevet 10. februar Langrenn og orientering😀 Anonymkode: e72f7...bca
AnonymBruker Skrevet 10. februar #16 Skrevet 10. februar Treningsstudio, noen har at de kan trene alene fra 13, andre fra 13 år med voksen over 18 år. Anonymkode: e00a4...f49
AnonymBruker Skrevet 10. februar #19 Skrevet 10. februar Orientering er veldig gøy! Anbefales 🙂 Anonymkode: 051ed...8cf
AnonymBruker Skrevet 10. februar #20 Skrevet 10. februar Korps. Kor. Speider. Bueskyting/skyting. Sjakk. Anonymkode: 56677...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå