Gjest jon Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har vært sammen med jenta mi i ett halvt år nå. Vi har et avstandsforhold. Problemet er at jeg er så usikker på hva hun driver med. Hun snakker ofte at hun er med guttekompiser, og at hun er på fester. Hun er veldig flørtete av seg. Hun har ikke gitt meg noen grunn til ikke å stole på henne. Allikevel føler jeg sjalusi når hun snakker om guttekompisene sine. Har dere noen tips til meg for å bli kvitt disse sjalusifølelsene mine?
Gjest nobilian Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Finnes ingen fasit på det der, vet godt hvor utrolig kjipt avstand er.. Hadde selv et fireårig forhold, hvor det meste var avstandsforhold. Det er lett å begynne å tenke tanker som gjør deg usikker, det beste rådet jeg kan gi deg er å være aktiv selv der du bor. Ikke sitte hjemme og spekulere, men være ute med venner. Se på deg selv som eksempel, regner med at du har venninner på samme måte som hun har guttevenner? Du ligger ikke med venninnene dine, gjør du vel? Ingen grunn til at hun skal finne på noe heller. Skal gi et råd til...ikke la sjalusi styre oppførselen din i forhold til henne. Vis henne den tilliten hun trenger, ikke spør om ting du ikke ville ha spurt om hvis du ikke hadde følt denne sjalusien. Ikke test eller sjekk henne, sånt kommer det aldri noe godt ut av.. Det er en grunn til at dere er sammen, fokusèr på det.. I fall du lurer, i det forholdet jeg hadde var det ingen utroskap. Jeg vet dette fordi vi fortsatt er venner og fordi jeg har tillit til henne. Det hele tok slutt fordi vi hadde forskjellige ønsker for framtida. Lykke til.
blå Skrevet 9. mars 2006 #3 Skrevet 9. mars 2006 Mange jenter har guttekompiser, det behøver ikke å bety noe i det hele tatt. Om hun ville vært sammen med en av di, hvorfor er hun da sammen med deg?? Jo, fordi det er deg hun vil ha, og er sikkert kjempeglad i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå