AnonymBruker Skrevet 10. februar #1 Del Skrevet 10. februar Hei alle kloke hoder! Jeg har fått bekreftet at NAV lokalt har behandlet min søknad om AAP og at denne nå er sendt videre til NAV arbeid og ytelser. Det jeg lurer på er om det da er garantert at NAV lokalt har godkjent søknaden? Eller sendes den til NAY uansett? Og dere som har fått innvilget AAP. - hvor lang tid tok det fra nav lokalt videresendte søknaden til NAY innvilget? Tusen takk for alle svar. Anonymkode: b2327...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #2 Del Skrevet 10. februar Anbefaler deg å melde deg inn i gruppen "AAP aksjonen" på facebook, der vil du finne svar på spørsmålene dine, og du får raskt svar hvis du lager et innlegg der - som dessuten kan gjøres anonymt. Jeg hadde stor nytte av denne gruppen når jeg gikk på AAP. Anonymkode: c0167...407 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #3 Del Skrevet 10. februar Det tok ca 3 mnd. Anonymkode: 625c9...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #4 Del Skrevet 10. februar Ca 2,5 mnd. Anonymkode: e4372...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5 Del Skrevet 10. februar Hele søknaden tok 20 uker. Måtte klage tilslutt, men da kom vedtaket et par dager etterpå. Anonymkode: 0076a...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #6 Del Skrevet 10. februar Har de sendt den videre til nav arbeid og ytelser har de godkjent nedsatt arbeidsevne ja. Det tar stort sett den saksbehandlingstiden som er oppgitt på nav.no, så sant ikke lokalkontoret har brukt veldig lang tid.. Da kan det lenger tid enn oppgitt. Anonymkode: 8cbae...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #7 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei alle kloke hoder! Jeg har fått bekreftet at NAV lokalt har behandlet min søknad om AAP og at denne nå er sendt videre til NAV arbeid og ytelser. Det jeg lurer på er om det da er garantert at NAV lokalt har godkjent søknaden? Eller sendes den til NAY uansett? Og dere som har fått innvilget AAP. - hvor lang tid tok det fra nav lokalt videresendte søknaden til NAY innvilget? Tusen takk for alle svar. Anonymkode: b2327...f8f Har du ikke fått arbeidsevnevurdering? Det skal stå i den hva Nav kontoret har vurdert. Etter den er sendt videre har NAY noen uker på seg til å ferdigbehandle. Mener det ligger på 4-5 uker for øyeblikket. Anonymkode: 99c63...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå