AnonymBruker Skrevet 10. februar #1 Del Skrevet 10. februar Jeg lurer på om jeg skal/ ikke skal bli med på en helgetur jeg er invitert med på. Jeg er litt outsider i gjengen, hører ikke helt til. Jeg ble invitert av en som eier stedet vi skal til, og har takket ja, men jeg er usikker på om det var en høflighets-invit eller at de virkelig ønsker å ha meg med. Jeg er ikke paranoid altså, det er årsaker til at jeg føler det sånn og blir litt usikker. De er en gjeng som kjenner hverandre godt. Ingen av de har sagt til meg at de syns det er kjekt at jeg blir med. Kan noen trekke kort og se hva kortene sier? Tusen takk til den som vil prøve🙂 Anonymkode: 2dc45...a34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #2 Del Skrevet 13. februar Prøver å sende denne opp igjen, i tilfelle noen av dere sterkt intuitive/klarsynte ser dette og får opp noe🙂 Anonymkode: 2dc45...a34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 14. februar #3 Del Skrevet 14. februar (endret) AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 15.12): Jeg lurer på om jeg skal/ ikke skal bli med på en helgetur jeg er invitert med på. Jeg er litt outsider i gjengen, hører ikke helt til. Jeg ble invitert av en som eier stedet vi skal til, og har takket ja, men jeg er usikker på om det var en høflighets-invit eller at de virkelig ønsker å ha meg med. Jeg er ikke paranoid altså, det er årsaker til at jeg føler det sånn og blir litt usikker. De er en gjeng som kjenner hverandre godt. Ingen av de har sagt til meg at de syns det er kjekt at jeg blir med. Kan noen trekke kort og se hva kortene sier? Tusen takk til den som vil prøve🙂 Anonymkode: 2dc45...a34 Tanker som dukker opp her er; er det vanlig at når man blir invitert et sted så vil alle som i tillegg inviteres henvende seg til oss med bekreftelser på at det er kjekt at vi blir med da? I det tilfellet er det vel en mulighet for at de ikke har rukket å kommentere det enda siden de driver og takker rundt alle sammen og har gått helt i surr....Du er invitert og om det er høflighet, hva så? DET er da en god ting, høflighet viser til respekt og uhøflighet det motsatte. Du er invitert og det betyr at du er velkommen, hvis ikke ville den invitasjonen neppe ha kommet, men de har vel ikke hatt møter på det med noen, eller regner med at protestene vil hagle om/noen får vite at vertskapet har bedt deg heller. Sender de ut lister til andre inviterte liksom? At du, som er en ousider, blir invitert tyder jo på at de åpner en dør for deg, hva mer skal de gjøre. Jeg hadde hvertfall ikke kontaktet noen for å fortelle dem; 'så kjekt du kommer', 'åhhhh kom' til gud og hvermann bare fordi vi var invitert på samme fest. Endret 14. februar av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 14. februar #4 Del Skrevet 14. februar De har invitert deg med fordi de hater deg, så pass på å ikke stå nær en stor høyde når du er i nærheten av disse folka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #5 Del Skrevet 14. februar Lawyam skrev (18 minutter siden): Tanker som dukker opp her er; er det vanlig at når man blir invitert et sted så vil alle som i tillegg inviteres henvende seg til oss med bekreftelser på at det er kjekt at vi blir med da? I det tilfellet er det vel en mulighet for at de ikke har rukket å kommentere det enda siden de driver og takker rundt alle sammen og har gått helt i surr....Du er invitert og om det er høflighet, hva så? DET er da en god ting, høflighet viser til respekt og uhøflighet det motsatte. Du er invitert og det betyr at du er velkommen, hvis ikke ville den invitasjonen neppe ha kommet, men de har vel ikke hatt møter på det med noen, eller regner med at protestene vil hagle om/noen får vite at vertskapet har bedt deg heller. Sender de ut lister til andre inviterte liksom? Jøye meg.. Anonymkode: 2dc45...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #6 Del Skrevet 14. februar K.B. skrev (14 minutter siden): De har invitert deg med fordi de hater deg, så pass på å ikke stå nær en stor høyde når du er i nærheten av disse folka.. 🙄 Anonymkode: 2dc45...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå