Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper jeg klarer å beskrive dette riktig så dere ser begge sider av saken

Jeg og kona har vært gift ca 15 år, vi er en vanlig familie med to barn. Vi jobber begge 100%, og begge er friske, har god helse osv 

De siste årene har sexlivet, intimitet osv blitt dårligere og dårligere. Jeg er den som forsøker å snakke om det, men jeg opplever at hun ikke kan eller vil snakke om dette. Hun er enig i at forholdet hangler, men da samtidig med det så vil/orker hun ikke å ha sex. Jeg har argumentert for at intimitet og sex er viktig og at det kan føre oss nærmere hverandre.  Hun sier hun bare har koblet av den biten, og fokuserer mest på jobb, barn osv. 

Når jeg snakker med henne om disse tingene fra tid til annen går hun helt i taket. Hun føler seg kanskje angrepet, og hun sier hun er lei av å høre mitt mas. Jeg må bare si at jeg ikle maser fra dag til dag/ uke til uke, jeg prøver heller å få til en dialog om temaet, men det går ikke..Vi har ikke hatt sex enda i går, jeg tipper vi hadde sex ca 4 ganger i hele fjor. 

For noen dager siden prøvde jeg igjen å snakke om temaet, dvs om oss to, at jeg føler det et en avstand, og hva vi kan gjøre med det. Jeg snakker da om forholdet i seg selv, hvordan vi har det sammen osv. Jeg sa at når det er avstand mellom oss, når vi ikke har den «gode praten», intimitet eller sex så blir det bare som vi er venner. Hun svarer at jeg ikke kan forvente noe annet når vi har vært gift lenge, eg i jobb, har barn osv 

Hennes svar var også hun driter i hva jeg sier eller snakker om fordi hun mener at det eneste jeg vil er å ha sex. Alt annet jeg gjør med /for henne er kun falskt fra min side for å få sex. Hun sa da om om det var slik det skulle være så kunne jeg ha sex med henne så mye jeg ville. Hun kunne bare ligge der og jeg kunne gjøre mitt for å bli ferdig.

Jeg sier selvsagt nei til dette fordi jeg vil at hun skal ha det bra, ha lyst på meg og gjerne selv invitere til sex så jeg virkelig vet at hun har lyst. Pliktsex er bare en uting, og noe jeg ikke aksepterer at hun gjør. 

Det jeg får ut av disse samtalene med henne er en slags sum av det hele, hun vil jo ikke ha meg?  Vi har ikke lenger intimitet eller sex, og vi snakket dårligere og dårligere sammen, og jeg klarer ikke å løze dette. Jeg har foreslått parterapi, psykolog osv, men hun tør ikke fordi det er flaut. 

Jeg tror hennes opplevelse av å ha sex med meg må være utrolig dårlig. Jeg har alltid tenkt at sexen har vært bra, og hun har allid fått orgasme og faktisl veldig lett og fort. Nå har jeg begynt å tro at hun faker orgasme og at hun opplever sexen som dårlig. Jeg tror også hun opplever intimiteten med meg som helt verdiløs. Hun gjør absolutt ingen fremstøt av noe slag ift «daglig kjærlighet» , dvs jeg får ikke komplimenter eller hører jeg elsker deg, eller kyss osv..Så, jeg har begynt å tenke på om hun til og med føler samlivet er verdiløst. Det er liksom bare logistikk og AS Familie som snakkes om, og utføres. Om jeg ber om en kinokveld, ut å spise sammen eller andre ting bare hun og jeg så vil hun aldri det. Jeg har begynt å se hele forholdet og henne med nye øyne nå, og om jeg har rett så har de siste årene bare være tomme og falske fra hennes side. Jeg vet ikke en gang om hun elsker meg eller egentlig vil ha meg. Samtidig,  når jeg spør så sier hun at hun vil ha meg, elsker meg osv. Hvorfor kan hun da ikke vise det underveis? Hvorfor vil hun da ikke være intim med meg og ha sex med meg?

Er det noen som har erfaring med dette og som forstår? 

Takk for hjelpen!!

Anonymkode: 4c4e6...023

• Hjerte 20
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er kona di? Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg er bikket 50 og jeg kjenner at min sex-lyst er dalt veldig. Det er en veldig kjent sak at libidoen daler når kvinner kommer i overgangsalderen. Den kan komme allerede i 40 årene også. 

Anonymkode: 1b985...ef1

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvor gammel er kona di? Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg er bikket 50 og jeg kjenner at min sex-lyst er dalt veldig. Det er en veldig kjent sak at libidoen daler når kvinner kommer i overgangsalderen. Den kan komme allerede i 40 årene også. 

Anonymkode: 1b985...ef1

En ting er sexlyst. En annen ting er intimitet, kos, kjærtegn, kjærlighet, prate sammen og finne på ting sammen.

TS: Du har prøvd, hun vil ikke.

Så du har to valg.

Bli i et kjærlighetsløst ekteskap eller gå.

Anonymkode: 11e8f...ea4

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Bra poeng,…Hun er 42 og jeg har spurt om hun kan sjekke det ut fordi hun også fryser og er varm om hverandre og selv har sagt at hun tror den nærmer seg. Hun nekter å snakke med legen om det. Jeg sa det finnes hjelp å få, men hun vil ikke ta medisiner / hormoner for « jeg skal få mitt» 

Jeg mener at dette er et felles ansvar der også hun har delansvar for at forholdet fungerer inkl intimitet og sexliv. Jeg forlanger ikke en gang sex hver uke, men jeg ønsker meg en samarbeidende dialog der vi begge prøver å løse dette sammen. 

Hennes grunnleggende holdninger er at hun ikke har lyst eller behov og at jeg skal tilpasse meg det. Selvsagt skal man tilpasse seg hverandre, men da gjelder det også henne. Det å ikke være villig til å erkjenne utfordringene, snakke om det og prøve å finne løsninger forteller meg at hun ikke bryr seg, hverken om vårt forhold eller meg. Vi fungerer fint som mor/far og familie, men ikke som et ektepar. Som sagt så har jeg forsøkt å snakke om dette i flere år, men det er først nå i det siste at jeg har skjønt at det kanskje ikke jeg som er «feilen» , men at hun bare er lei meg, ekteskapet og det som ligger i det å være gift. Jeg tror jeg er en ganske bra mann og jobber med å holde selvbildet og selvtilliten oppe, men det er ikke så lett når man har en kone som ikke vil noen ting!

• Hjerte 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Til opplysning er jeg 43 og kjæresten 49 og vi har sex som kaniner. Det er tross totalt 3 særkullsbarn i barneskolealder som er rundt oss konstant.

Vi er bestevenner og prater om alt. Vi klår, kliner, klemmer, koser og ligger inntil hverandre og vi elsker å tilbringe tid sammen.

Det er lov å ønske seg alt i en partner. Livet er for kort til å leve ulykkelig i tosomhet.

Anonymkode: 11e8f...ea4

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg og kona har vært gift ca 15 år, vi er en vanlig familie med to barn. Vi jobber begge 100%, og begge er friske, har god helse osv 

De siste årene har sexlivet, intimitet osv blitt dårligere og dårligere. Jeg er den som forsøker å snakke om det, men jeg opplever at hun ikke kan eller vil snakke om dette. Hun er enig i at forholdet hangler, men da samtidig med det så vil/orker hun ikke å ha sex. Jeg har argumentert for at intimitet og sex er viktig og at det kan føre oss nærmere hverandre.  Hun sier hun bare har koblet av den biten, og fokuserer mest på jobb, barn osv. 

Når jeg snakker med henne om disse tingene fra tid til annen går hun helt i taket. Hun føler seg kanskje angrepet, og hun sier hun er lei av å høre mitt mas. Jeg må bare si at jeg ikle maser fra dag til dag/ uke til uke, jeg prøver heller å få til en dialog om temaet, men det går ikke..Vi har ikke hatt sex enda i går, jeg tipper vi hadde sex ca 4 ganger i hele fjor. 

For noen dager siden prøvde jeg igjen å snakke om temaet, dvs om oss to, at jeg føler det et en avstand, og hva vi kan gjøre med det. Jeg snakker da om forholdet i seg selv, hvordan vi har det sammen osv. Jeg sa at når det er avstand mellom oss, når vi ikke har den «gode praten», intimitet eller sex så blir det bare som vi er venner. Hun svarer at jeg ikke kan forvente noe annet når vi har vært gift lenge, eg i jobb, har barn osv 

Hennes svar var også hun driter i hva jeg sier eller snakker om fordi hun mener at det eneste jeg vil er å ha sex. Alt annet jeg gjør med /for henne er kun falskt fra min side for å få sex. Hun sa da om om det var slik det skulle være så kunne jeg ha sex med henne så mye jeg ville. Hun kunne bare ligge der og jeg kunne gjøre mitt for å bli ferdig.

Jeg sier selvsagt nei til dette fordi jeg vil at hun skal ha det bra, ha lyst på meg og gjerne selv invitere til sex så jeg virkelig vet at hun har lyst. Pliktsex er bare en uting, og noe jeg ikke aksepterer at hun gjør. 

Det jeg får ut av disse samtalene med henne er en slags sum av det hele, hun vil jo ikke ha meg?  Vi har ikke lenger intimitet eller sex, og vi snakket dårligere og dårligere sammen, og jeg klarer ikke å løze dette. Jeg har foreslått parterapi, psykolog osv, men hun tør ikke fordi det er flaut. 

Jeg tror hennes opplevelse av å ha sex med meg må være utrolig dårlig. Jeg har alltid tenkt at sexen har vært bra, og hun har allid fått orgasme og faktisl veldig lett og fort. Nå har jeg begynt å tro at hun faker orgasme og at hun opplever sexen som dårlig. Jeg tror også hun opplever intimiteten med meg som helt verdiløs. Hun gjør absolutt ingen fremstøt av noe slag ift «daglig kjærlighet» , dvs jeg får ikke komplimenter eller hører jeg elsker deg, eller kyss osv..Så, jeg har begynt å tenke på om hun til og med føler samlivet er verdiløst. Det er liksom bare logistikk og AS Familie som snakkes om, og utføres. Om jeg ber om en kinokveld, ut å spise sammen eller andre ting bare hun og jeg så vil hun aldri det. Jeg har begynt å se hele forholdet og henne med nye øyne nå, og om jeg har rett så har de siste årene bare være tomme og falske fra hennes side. Jeg vet ikke en gang om hun elsker meg eller egentlig vil ha meg. Samtidig,  når jeg spør så sier hun at hun vil ha meg, elsker meg osv. Hvorfor kan hun da ikke vise det underveis? Hvorfor vil hun da ikke være intim med meg og ha sex med meg?

Takk for hjelpen!!

På meg så virker det som om du virkelig har prøvd å ta ansvar her, mens hun motarbeider deg og dine forslag. 

Orker du dette her? 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for hjelpen!!

Det kan absolutt være noe hormonellt og ikke noe galt med forholdet sånn sett. Jeg selv er i perimenopause og null sexlyst. Tenker ikke på det en gang, har ingenting med mannen min å gjøre er bare kroppen min som ikke funker. Ikke sikkert kona de tenker over at det kan være hormonelt og kanskje hun ikke skjønner helt selv hav som skjer. Heilene hos kvinne tukler med mye både fysisk og psykisk. 

Anonymkode: 22765...39f

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest Nådeløs
Skrevet (endret)

Jeg tipper hun ikke har følelser for deg lenger, men at der sikkert er grunner til at skilsmisse blir for krevende, derfor har hun ikke foreslått det. Det første som slutter når følelsene er borte er ofte sexen. Kan selv relatere til dette. 

Foreslå åpent forhold? Så vil jeg også spytte inn at de aller fleste som er i mange års langt forhold (typ 20+) går gjennom lengre dårlige perioder. Du vil aldri finne noen som du kan ha sex med daglig i 20 år, nedturer og oppturer vil for alltid komme. Vi har et veldig glorifisert bilde av ekteskap dessverre, de færreste begjærer hverandre og har sex som kaniner etter mange, mange år sammen. 

Endret av Nådeløs
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Bra poeng,…Hun er 42 og jeg har spurt om hun kan sjekke det ut fordi hun også fryser og er varm om hverandre og selv har sagt at hun tror den nærmer seg. Hun nekter å snakke med legen om det. Jeg sa det finnes hjelp å få, men hun vil ikke ta medisiner / hormoner for « jeg skal få mitt» 

Jeg mener at dette er et felles ansvar der også hun har delansvar for at forholdet fungerer inkl intimitet og sexliv. Jeg forlanger ikke en gang sex hver uke, men jeg ønsker meg en samarbeidende dialog der vi begge prøver å løse dette sammen. 

Hennes grunnleggende holdninger er at hun ikke har lyst eller behov og at jeg skal tilpasse meg det. Selvsagt skal man tilpasse seg hverandre, men da gjelder det også henne. Det å ikke være villig til å erkjenne utfordringene, snakke om det og prøve å finne løsninger forteller meg at hun ikke bryr seg, hverken om vårt forhold eller meg. Vi fungerer fint som mor/far og familie, men ikke som et ektepar. Som sagt så har jeg forsøkt å snakke om dette i flere år, men det er først nå i det siste at jeg har skjønt at det kanskje ikke jeg som er «feilen» , men at hun bare er lei meg, ekteskapet og det som ligger i det å være gift. Jeg tror jeg er en ganske bra mann og jobber med å holde selvbildet og selvtilliten oppe, men det er ikke så lett når man har en kone som ikke vil noen ting!

Hormontilskudd / østrogen hjelper mange kvinner før og under overgangsalder. Det kan også gi økt sexlyst. Fåes hos gynekolog. 

Anonymkode: 22e8d...cb2

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Klarer du å holde deg sånn ca. respektfull og med fokus på relasjonen og ikke bare egne behov når du snakker med henne? Det er (av egen erfaring også) ikke alltid like lett, og mulig du klarer det fint men uttrykk som «jeg får mitt» hadde drept all eventuell tenning jeg hadde igjen på sekundet så håper ikke det er tonen i samtalen. 

Anonymkode: e92d4...a1a

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig å miste lysten etter 40. Og hormontilskudd passer ikke for alle. Er sex viktigere enn å holde familien sammen?

Anonymkode: 687e5...69c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Forholdet er dårlig og det eneste du gnåler om er sex? 😬

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk for hjelpen!!

Initmitet betyr emosjonell nærhet like mye som noe annet. Åpner dere dere opp for hverandre, er tilliten 100% der du lytter til absolutt alt hun har på hjertet uten å dømme eller snu ryggen til? Sitter dere ved middagsbordet og snakker om dype ting? Har dere der gøy sammen der dere ler sammen? Kan hun være seg selv 100% og blir hun positv av å være i ditt nærvær?

Det verste en kvinne vet, tror jeg er å være i et forhold der det ikke er 100% emosjonell nærhet og der en kvinne føler seg til bry når hun ønsker å snakke om følelser, så kommer mannen med roser og vin på en vanlig tirsdag med en åpenbar forventning om sex etterpå eller « alt for deg, Kjære» mens dagen før ble hun ikke sett, måtte ta alt husarbeidet, også kommer selvsagt sexpresset etterpå. Kjedelig er det også å være superinteressant i timene før sex og snakke masse om følelser og mannen avslører fort at han kan lytte hvis han vil, for så er alt bare et middel for sex.

Er hverdagen full av nærhet, dybde, space, klemmer gitt av mannen uten tafsing, kos når hun er trist, omsorg, raushet…da kommet sexen av ren lyst. Den kommer aldri etter mas eller falskhet 

Anonymkode: 5efef...f88

• Liker 8
  • Nyttig 11
Skrevet

Litt vanskelig å se hva du kan gjøre siden du faktisk har prøvd alt, men du kan jo forsøke parterapi alene? Om ikke annet for du utbrodert nærmere slik at du kan få en tredjepartsvurdering av situasjonen på en måte som du aldri kan få her.

Ikke for å ta fra deg motet, men dette ligner litt på min situasjon og det endte med at vi skilte våre veier. Det var faktisk hun som tok beslutningen om å gå.

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hormontilskudd / østrogen hjelper mange kvinner før og under overgangsalder. Det kan også gi økt sexlyst. Fåes hos gynekolog. 

Signerer denne. Østradiol, testosteron, progesteron og DHEA ble det som fikk stabilisert hormonene for min del. Hjalp også på sexlivet. For noen begynner hormonene å flektuere i slutten av 30-årene og man kan bli satt fullstendig sjakk matt av det. 

Anonymkode: 1cf17...789

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var sex en viktig del av dealen den gang da dere ble et par, ts? For dere begge?

Det er veldig mange grunner til at et menneske velger seg den partneren hen velger seg. Noen velger en partner fordi hen er tilgjengelig og «duger for formålet», altså at hen ser ut til å kunne fylle rollen som partner, forelder til felles barn, en å dele oppgaver og hverdag og boutgifter med.

Andre går aktivt på jakt etter et menneske som er mer en emosjonell eller intellektuell likeverdige. 

Ingen av de mange alternativene er verre eller bedre enn andre (i fjor vinter, feks, valgte såpass mange par å forbli samboere v høye strømpriser t det vistes på statistikk. «Boutgifter» er en ekstremt vanlig årsak til å bli i et forhold som bredt er sosialt akseptert, og dermed ikke en mindreverdig årsak enn «elsker partner»)

Men dersom din årsak til å velge forholdet og hennes årsak for å velge forholdet var ulik? Da har dere et problem. Jeg vil tro dere diskuterte motivasjon for å velge å være et par? For hun kan påregnelig ha brukt «ha mye sex» for å sikre seg dealen. Det er en klassisk tradisjonell kvinnelig ting å gjøre. Slik du påregnelig kan ha brukt bestikkelser som smykker og blomster eller dekkes turer for å sikre dealen for din del. Det er en mannlig ting å gjøre.

Og det kan godt være at dere slik har sikret dere et forhold der ingen av dere får det dere vil ha. Og dere har begge gjort det med viten og vilje. Velkommen, derfor, til konsekvensene av deres handlinger.

Anonymkode: 1568f...a5a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk for hjelpen!!

Det jeg har uthevet skremmer meg litt på deres vegne. En ting er å miste sexlysten av ulike grunner eller gå seg litt fast i daglige rutiner, men her høres det ut som at hun faktisk ikke ser på deg som en partner lenger.
Kanskje dere burde dra på parterapi sammen og få snakket ut om hva som er problemet. Er hun interessert i å være sammen med deg, eller er du bare en trygg venn å bo sammen med, og hun er redd for å miste denne tryggheten?

Jeg sliter med sexlysten og har mye dårlig samvittighet overfor samboeren min på grunn av dette, men jeg har aldri blitt sur når han har tatt det opp, og vi har fremdeles en god del intimitet i forholdet (klemming, tafsing, flørting o.l.). Jeg har også glede av sexen når vi har sex, så det er ikke det at sex med han byr meg imot eller noe. Derfor tar jeg av og til initiativ til litt "pliktsex", men det hadde jeg ikke giddet om det var sånn trassig opplegg der jeg lå som en slapp sekk og mannen bare jukket seg ferdig.

Dere er nødt til å snakke ordentlig sammen om dette, gjerne med profesjonelle. Hvis hun sier nei til dette, så tenker jeg at du bare må bestemme deg for om du ønsker å fortsette dette forholdet.

Anonymkode: d18b3...402

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du fokuserer kun på sex. Det er det tema du tar opp. Du starter i feil ende. Det oppleves som mas om sex. Begynn å gjøre mer hjemme, vær romantisk uten å mase om sex eller ta initiativ til noe mer enn kun kos og ha det hyggelig. Vær nysgjerrig på hvorfor hun mangler overskudd og hva det er som gjør henne uinteressert. 

Anonymkode: a8562...903

• Liker 12
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det kan absolutt være noe hormonellt og ikke noe galt med forholdet sånn sett. Jeg selv er i perimenopause og null sexlyst. Tenker ikke på det en gang, har ingenting med mannen min å gjøre er bare kroppen min som ikke funker. Ikke sikkert kona de tenker over at det kan være hormonelt og kanskje hun ikke skjønner helt selv hav som skjer. Heilene hos kvinne tukler med mye både fysisk og psykisk. 

Anonymkode: 22765...39f

Det er forskjell på dårlig sexlyst og å slutte helt å vise noen form for kjærlighet. Man slutter ikke å bry seg om partneren eller stopper helt å flørte og ta på han bare fordi man kommer i overgangsalderen. Dama til TS høres ut som at hun sliter med mye mer enn bare dårlig sexlyst.

Nådeløs skrev (3 timer siden):

Jeg tipper hun ikke har følelser for deg lenger, men at der sikkert er grunner til at skilsmisse blir for krevende, derfor har hun ikke foreslått det. Det første som slutter når følelsene er borte er ofte sexen. Kan selv relatere til dette. 

Foreslå åpent forhold? Så vil jeg også spytte inn at de aller fleste som er i mange års langt forhold (typ 20+) går gjennom lengre dårlige perioder. Du vil aldri finne noen som du kan ha sex med daglig i 20 år, nedturer og oppturer vil for alltid komme. Vi har et veldig glorifisert bilde av ekteskap dessverre, de færreste begjærer hverandre og har sex som kaniner etter mange, mange år sammen. 

Har det å åpne et skrantende forhold noen sinne fungert?

Og for mange fungerer det ikke sånn. Nå er det jo heller ikke bare sexlysten det skorter på hos dama til TS.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er helt vanlig å miste lysten etter 40. Og hormontilskudd passer ikke for alle. Er sex viktigere enn å holde familien sammen?

Anonymkode: 687e5...69c

BobbySocks skrev (2 timer siden):

Forholdet er dårlig og det eneste du gnåler om er sex? 😬

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du fokuserer kun på sex. Det er det tema du tar opp. Du starter i feil ende. Det oppleves som mas om sex. Begynn å gjøre mer hjemme, vær romantisk uten å mase om sex eller ta initiativ til noe mer enn kun kos og ha det hyggelig. Vær nysgjerrig på hvorfor hun mangler overskudd og hva det er som gjør henne uinteressert. 

Anonymkode: a8562...903

TS skriver da om mye mer enn bare sex. Jeg (som kvinne med skrantende sexlyst) synes faktisk dama også burde ta sin del av ansvaret for å holde forholdet varmt. Det minste hun kan gjøre er å snakke med mannen sin uten å bli sint, og være mer villig til å finne på ting sammen. Hun høres ikke ut som at hun bare har mistet sexlysten, hun høres ut som at hun har gitt opp hele forholdet og ikke gidder å gjøre noe for å bedre det. Jeg skjønner at TS er fortvilt, for han har jo tydeligvis gjort mye mer enn å bare mase om sex.

Anonymkode: d18b3...402

• Liker 6
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med sex-lysten i det siste, og hint og gnål gir meg dårlig samvittighet, som heller ikke akkurat er lystfremmende. At jeg har null overskudd, sover 14 timer i døgnet i helgene, har det jævlig på jobben med konstant kaos og overtid,  og sikkert er i overgangsalderen hjelper heller ikke. 

Men det betyr ikke at jeg ikke er uendelig glad i kjæresten min, selv om jeg helst bare vil ligge på sofaen og stirre tomt ut i luften etter jobb og ikke snakke med NOEN mens oppvasken hoper seg opp og jeg trekker for gardinene når solen står på for da ser jeg ikke så godt at jeg burde tørket støv. 
Vi treffes kun i helgene og har vært sammen i 2.5 år. 

Anonymkode: 23683...51b

• Liker 4
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...