AnonymBruker Skrevet i går, 13:30 #1 Del Skrevet i går, 13:30 Skal kjøpe ett nytt nettbrett. Er det da best å kjøpe brukt iPad eller billigste nettbrettet på power? Har ikke så mye penger. Trenger 256 gb og Cellular Sim kort i nettbrettet. Fordelen med iPad er at jeg har sky der bildene mine er. Eller kan jeg lagre bildene ett annet sted og hvor da? Har veldig mange bilder. Anonymkode: d3abd...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden iPad. Den billigste iPaden er ikke så dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Bilder bør du uansett ha lagret på en enhet DU eier, med backup. Apple kan når som helst bryte kundeforholdet og slette alt du har, og lagringsenheter varer ikke evig. Vi ser stadig tråder med spørsmål av typen "hvordan får jeg tilgang på bilder på en konto i skyen jeg ikke kan logg inn på" og "hvordan redde bilder ut av ødelagt mobil" og så videre. Eneste fullgode løsningen er gode lagringsrutiner som du kontrollerer selv. Anonymkode: 6889a...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå