Gå til innhold

Hvordan vet man at en kvinne er interessert eller ønsker å bli bedre kjent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere i 30-40 årene, hvordan  signaler gir dere\tror dere kvinner som kan ha interesse i en mann sender? Jeg synes det er så vanskelig å vite om noen er hyggelig eller at dem er hyggelig og interessert i tillegg. Jeg er livredd for å feiltolke, og sette meg i en situasjon der den andre personen bare er hyggelig 

Anonymkode: ad51f...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det som gjelder begge kjønn nå for tida er at folk kan være opptatt uten at de går med ring. Umulig å se på folk at de er single.. sikkert derfor mange tyr til apper.

I sosiale settinger kan man «forhøre seg med venner og bekjente» og stalke litt på sosiale medier for å finne ut litt mer, før man prøver å ta kontakt. Litt enklere om man har felles venner eller aktiviteter, da er det mulig å treffe dem i en sosial sammenheng og ta en prat… og kanskje teste om det er en god tone eller stille litt spørsmål for å bli bedre kjent. 
Har man barn på felles aktiviteter? Her kan man være heldig å havne i nærheten av noen på dugnad eller fotball kamp😊

For å finne ut om folk er hyggelige eller noe mer krever at man selv tør å flørte litt, så da er det fare for avvisning. Jeg har selv brukt humor i sånne litt kleine situasjoner, men det krever jo at du er litt god på det…

Anonymkode: 3e26e...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det beste er kanskje å be personen ut på en kaffe, men si at det får være opp til personen selv å ta kontakt for kaffen dersom de er interesserte og det passer en dag. Så har du i det minste vist tydelig interesse, men gitt ballen til dama som selv kan bestemme om hun vil ta det videre en dag det passer. For eksempel.

Anonymkode: 73180...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Desverre tror jeg det er litt opp til tolkning hele veien til kirkegulvet og fortsatt frem til skilsmissen noen ganger. Eller til sengen.

Anonymkode: 45405...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Person jeg ikke kjenner, men kunne hatt kontakt med: jeg smiler, holder øyekontakt og sier hei. Holder blikk kontakten til jeg ser hva han gjør. De fleste menn tar det som en invitasjon til å prate i vei, så tar man det der fra. 

Folk jeg kjenner litt bedre, kommer i snakk om alt og ingen ting. Finner unnskyldninger til å prate sammen både i virkeligheten og på some. Personlig erfaring sier at det hjelper å spørre menn om råd/hjelp. Er han interessert så griper de slike muligheter med begge henda. Er han overhodet ikke interessert så er han lunken eventuelt sier at han ikke vet og peker deg videre. 

Det er ingen krise å være hyggelig og be noen på tur, kaffe eller lignende selv om de ikke er interessert. Så lenge man er hyggelig og tar avslaget med ett smil så kjenner jeg ikke mange kvinner som blir fornærmet over å bli spurt. 

Kvinner flest er ikke redde for å vise interesse der det er interesse. Så er hun avvisende, vag, snur seg bort og unnskylder seg er hun trolig ikke interessert.

Anonymkode: a0516...e45

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...