Gjest Undrende med vondt i rompa... Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Skal prøve å fatte meg i korthet: Hadde ONS med en som forøvrig er lege. Han kjørte knallhard doggy, jeg ropte sånn at jeg vekket hele bygården, både av nytelse og smerte... Før vi kom så langt, ga han meg en drink (med noe oppi...?) Husker at han gikk ut på badet, hvor han hadde en flaske med noe glidemiddel, tror jeg... Kom tilbake og fortsatte, bakfra. Dette er over en uke siden, men jeg har fortsatt vondt i rompa/halepartiet. Har gått på do omtrent annenhver time etter dette. Ok, jeg var full men dog.... Lurer på om han har gitt meg noe bedøvende eller...? Er det mulig å bli så full at noen tar deg i rompa, uten at du husker det sikkert dagen derpå? Høres helt utrolig ut, men håper at noen kan svare meg. Seriøst.....
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Det kan godt hende du har blitt tatt i rumpa ja.. Kva med å spørre fyren?
Gjest Undrende med vondt i rompa... Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 Kan jo ikke spørre om det??? Da tror han vel jeg er helt koko?? Noen som har opplevd lignende?
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #4 Skrevet 8. mars 2006 (endret) Kan jo ikke spørre om det??? Da tror han vel jeg er helt koko?? Noen som har opplevd lignende? ← Sjølvsagt kan du spørre han!! Er ikkje noko meir kokko det enn å ha sex med han vel? Send han ein sms der du spør i ein humoristisk tone; "Døh, du tok meg ikkje i rumpa i helga, gjorde du vel? Er så sinnsykt øm baki der, skjønner du.. " Endret 8. mars 2006 av veslo
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 Du er nok rævpult så det rekker Kanskje en ide og være edru neste gang du kjører ons
Gjest Gamle Alex Skrevet 8. mars 2006 #6 Skrevet 8. mars 2006 Hvis du skrek så høyt at du vekket hele nabolaget kan jeg ikke skjønne at du er flau over å spørre han hva som skjedde? Var du så full at du ikke husker hva som skjedde, husker du vel heller ikke om dere brukte prevansjon, så kanskje du burde sjekkes uansett.
Gjest Forundret.... Skrevet 9. mars 2006 #7 Skrevet 9. mars 2006 Begynner å demre for meg nå... Joda, han brukte kondom, såpass husker jeg. Skal være enig i at det var litt brutalt gjort, men.... Det var på en måte litt deilig også. Har gått rundt å vært sinnsykt kåt i over en uke nå. Fantasert om han... Er jeg syk i hodet, eller har jeg bare fått smaken på avansert sex...? Håper bare det går over snart, rumpa mi er veldig øm enda.....
Ciara Skrevet 9. mars 2006 #8 Skrevet 9. mars 2006 Du var full, fikk en drink med noe oppi, og han har hatt analsex med deg så du har hatt smerter i flere dager? Og nå fantaserer du om ham?? Det kaller jeg ikke å ha fått sansen for "avansert sex", det kaller jeg å ha fått sansen for destruktive forhold. Det er misbruk. Og da tenker jeg ikke på analsexen i prinsippet, men at han doper deg ned og gjør deg vondt. 4
Gjest jan Skrevet 9. mars 2006 #9 Skrevet 9. mars 2006 Nå er det vel mer vanlig å dope jenta for å få pulte henne..ikke vente med dette, for å kunne ta henne i nr 2? Nå må dere slutte å rope ut voldtekt og neddoping med engang dere angrer dere. Virker some en del jenter roper ut slike påstander for rettferdiggjøre det dem har gjordt. (selv om mange jenter blir utsatt for dette også), begynner å bli en del historier her om jenter som ringer politiet etter en ons og der begge har hatt et glass eller to..eller bare noe jenta gjør fordi hu er sur på en fyr.
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #10 Skrevet 9. mars 2006 Denne legen høres jo da ganske snodig ut, som doper ned damer han puler på... Dette er da velikke lov...
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #11 Skrevet 10. mars 2006 De som har ONS må ta konsekvensene for hva som kan skje. blir de dopa og kjørt rævhardt så får de bare akseptere det 1
Gjest Emeldina Skrevet 10. mars 2006 #12 Skrevet 10. mars 2006 Høres litt merkelig ut med en lege som putter noe opp i drinken til noen... Greit nok at du var med på leken, men jeg hadde ikke satt pris på at noen dopet meg (uansett om det bare var smertestillende), når jeg er full. Man skal jo helst ikke blande medikamenter og alkohol, så vidt jeg vet.
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #13 Skrevet 10. mars 2006 Altså....dere var allerede godt i gang da du tror han dopa deg? Som noen andre her sier så blir vel dop i denne sammenhengen brukt for å få kvinnfolket i seng,ikke når du allerede står der på 4 i senga tydelig villig til å ha sex med han. Du sier jo selv at du var full,og er man full er det fort gjort å miste både hemninger og kontrollen over seg selv.
Gjest Gjest_Coolaid_* Skrevet 11. mars 2006 #14 Skrevet 11. mars 2006 De som har ONS må ta konsekvensene for hva som kan skje. blir de dopa og kjørt rævhardt så får de bare akseptere det ← Hallo!!!! Sist jeg sjekka var det ikke lov å dope folk ned for å ha sex med dem.. Sånt noe heter voldtekt /overgrep! Man har faktisk lov å ha folk med seg hjem og ha sex med dem...... blir man deretter ufrivelig dopa og hatt sex med er det en forbrytelse. Norsk lov gjelder ikke for dem som har ONS eller først sex med noen og så misbrukt/voldtatt? 1
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 18. mars 2006 #15 Skrevet 18. mars 2006 Skal prøve å fatte meg i korthet: Hadde ONS med en som forøvrig er lege. Han kjørte knallhard doggy, jeg ropte sånn at jeg vekket hele bygården, både av nytelse og smerte... Før vi kom så langt, ga han meg en drink (med noe oppi...?) Husker at han gikk ut på badet, hvor han hadde en flaske med noe glidemiddel, tror jeg... Kom tilbake og fortsatte, bakfra. Dette er over en uke siden, men jeg har fortsatt vondt i rompa/halepartiet. Har gått på do omtrent annenhver time etter dette. Ok, jeg var full men dog.... Lurer på om han har gitt meg noe bedøvende eller...? Er det mulig å bli så full at noen tar deg i rompa, uten at du husker det sikkert dagen derpå? Høres helt utrolig ut, men håper at noen kan svare meg. Seriøst..... ← For jævlig, men Mulig. Jeg elsker Analse og dameromper generellt, men man skal ikke gjøre slik uten at Jenta ønsker det sjøl. Det er jo en ekstra bonus for Mange!
Gjest Louisa Skrevet 18. mars 2006 #16 Skrevet 18. mars 2006 Nå er det vel mer vanlig å dope jenta for å få pulte henne..ikke vente med dette, for å kunne ta henne i nr 2? ← Er du bare morsom eller? Forstår at du skrive alt dette for å provoseere go sjekk ehvor mange som reagerer på dop i drinken. Klart menn ikke har noen rett til å dope ned kvinner for å få sex. Det er bare duster som gjør slikt. Hvis denne historien er sann: for en teit og idiotisk lege! Håper han aldri finner seg en bra dame.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 18. mars 2006 #17 Skrevet 18. mars 2006 Etter det andre innlegget til trådstarter lurer jeg litt på om dette bare er tull. 1
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #18 Skrevet 19. mars 2006 Er du bare morsom eller? Forstår at du skrive alt dette for å provoseere go sjekk ehvor mange som reagerer på dop i drinken. Klart menn ikke har noen rett til å dope ned kvinner for å få sex. Det er bare duster som gjør slikt. Hvis denne historien er sann: for en teit og idiotisk lege! Håper han aldri finner seg en bra dame. ← Jenter er mennsker også. Whaooo- Elsker jenter og AnalSex, men blir Kvalm av Tvang
Gjest Bent Skrevet 14. juni 2011 #19 Skrevet 14. juni 2011 smakte det rompe når du sutta på penisen hans etterpå? Ja - du er blitt rævkjørt Nei - du har ikke blitt rævkjørt
edderkoppdame Skrevet 14. juni 2011 #20 Skrevet 14. juni 2011 hun har sikkert kommet seg videre nå siden det er fem år siden hendelsen inntraff. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå