AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:37 #1 Del Skrevet mandag kl 11:37 Egentlig trenger jeg fullt ansiktsløft men øvre del av ansiktet kan jeg faktisk ikke leve med. Brynene siger bare mer og mer nedover. Huden mellom øyebrynene er slapp og overflødig. Har aldri sett noen som er lik meg på området øverst på nesa/mellom øyebrynen verken i det ekte liv eller i media. Hele øyeområdet er så tungt og jeg må gå å heve pannen for å avlaste noe som gir dype rynker. Noen som har erfaring med panneløft? Anonymkode: 50757...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:45 #2 Del Skrevet mandag kl 11:45 Du kan prøve med botox. Anonymkode: 82842...f1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:46 #3 Del Skrevet mandag kl 11:46 Har ikke selv erfaring, men jeg har sett veldig mange som har overdrevet bruken av plastisk kirurgi i ansiktet. Resultatet er ofte ikke bra. Stive, unaturlige ansikter med helt stram og uttrykksløs hud. Det ser rett og slett ikke bra ut. Spesielt ille blir det gjerne etter noen år. Der et naturlig ansikt eldes normalt og fint, synes jeg ofte at ansikter som er fikset på, blir helt underlige med alderen. Ofte ender eieren opp med å måtte fikse det på nytt, og på nytt og på nytt ettersom årene går. Og det blir bare verre for hver gang. Som mann må jeg bare si at jeg 1000 av 1000 ganger mye heller vil se et naturlig aldret kvinneansikt enn et som er strammet opp, justert og fikset på. Enten det er botox eller fillers eller løft eller andre kirurgiske inngrep. Mitt råd er, la det være! Anonymkode: 396a9...4c2 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:50 #4 Del Skrevet mandag kl 12:50 Jeg hadde lignende tendens, og jeg har tatt litt botox med god effekt. Jeg var imot det før i tiden og vil ikke egentlig anbefale det til alle og enhver, men hvis alternativet er et ansiktsløft, er botox langt mindre inngripende. Jeg får satt litt mellom øyenbrynene og litt på siden av øyene/langs enden av øyebrynet. Det gir et fint lite løft. Det fikser jo ikke alt så klart, men det hjelper veldig. Anonymkode: 9ee47...40d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet mandag kl 12:51 #5 Del Skrevet mandag kl 12:51 Bare sånn til info: du TRENGER ingenting. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:56 #6 Del Skrevet mandag kl 12:56 Du trenger ikke panneløft. Du trenger noen som er glad i deg og noen du er glad i, mat og drikke, varme og mening med livet. Du har lyst på panneløft, det er ikke det samme som at du trenger det. Anonymkode: 7e4a3...e75 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:02 #7 Del Skrevet mandag kl 17:02 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har ikke selv erfaring, men jeg har sett veldig mange som har overdrevet bruken av plastisk kirurgi i ansiktet. Resultatet er ofte ikke bra. Stive, unaturlige ansikter med helt stram og uttrykksløs hud. Det ser rett og slett ikke bra ut. Spesielt ille blir det gjerne etter noen år. Der et naturlig ansikt eldes normalt og fint, synes jeg ofte at ansikter som er fikset på, blir helt underlige med alderen. Ofte ender eieren opp med å måtte fikse det på nytt, og på nytt og på nytt ettersom årene går. Og det blir bare verre for hver gang. Som mann må jeg bare si at jeg 1000 av 1000 ganger mye heller vil se et naturlig aldret kvinneansikt enn et som er strammet opp, justert og fikset på. Enten det er botox eller fillers eller løft eller andre kirurgiske inngrep. Mitt råd er, la det være! Anonymkode: 396a9...4c2 Du tror hun ønsker seg panneløft pga. "the male gaze"? Det kan ikke tenkes at hun gjør det for egen del, fordi hun ikke trives med det hun ser i speilet? Mannfolk altså.... Anonymkode: bf292...a21 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:06 #8 Del Skrevet mandag kl 17:06 Bruker selv botox. 34 år. Tar nok ansiktsløft om 15 år. Anonymkode: 6e200...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:12 #9 Del Skrevet mandag kl 17:12 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du kan prøve med botox. Anonymkode: 82842...f1b Nei, det forsterker problemet i lengden da musklene ikke brukes. Anonymkode: 99232...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:14 #10 Del Skrevet mandag kl 17:14 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det forsterker problemet i lengden da musklene ikke brukes. Anonymkode: 99232...e48 Nei det gjør det ikke. Anonymkode: 82842...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:21 #11 Del Skrevet mandag kl 18:21 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det forsterker problemet i lengden da musklene ikke brukes. Anonymkode: 99232...e48 Det kommer helt an på hvor botoxen settes. Noen muskler i ansiktet drar seg sammen (og lager rynker), andre drar ansiktet ned. Så setter man botox i de musklene som drar nedover får man et løft. Det finnes faktisk en type konservativt ansiktsløft som utføres med kun botox. Anonymkode: bf292...a21 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #12 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 18.02): Du tror hun ønsker seg panneløft pga. "the male gaze"? Det kan ikke tenkes at hun gjør det for egen del, fordi hun ikke trives med det hun ser i speilet? Mannfolk altså.... Anonymkode: bf292...a21 Kvinner vil holde seg godt for sin egen del. Ikke for menn🤭 Morsomt at menn tror det handler om dem. Anonymkode: 4d2ac...4ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Del Skrevet 19 timer siden Nei, jeg har ikke erfaring fra panneløft, men tillater meg likevel en kommentar. Ts (35 ) og vil "korrigere" begynnende aldringstegn? Kjære, hvordan skal dette bli i åra framover? Det kommer jo unektelig flere tegn. Sprøyter og kirurgi til du dør? Anonymkode: f8e9f...4ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #14 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, jeg har ikke erfaring fra panneløft, men tillater meg likevel en kommentar. Ts (35 ) og vil "korrigere" begynnende aldringstegn? Kjære, hvordan skal dette bli i åra framover? Det kommer jo unektelig flere tegn. Sprøyter og kirurgi til du dør? Anonymkode: f8e9f...4ef Det er selvsagt helt greit å ha et ønske om å bremse aldringstegn, og nå som det finnes såpass mange behandlingsalternativer må det da være en privatsak om man ønsker å benytte seg av dette. Anonymkode: bf292...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #15 Del Skrevet 19 timer siden Ikke gjør det! Det er veldig stor sannsynlighet for at det vil se rart ut. Den opererte selv ser det ikke selv i speilet, men alle andre ser det, i mimikk og bevegelighet. Lev med livets spor i fjeset, aldringstegn er ikke noe å skamme seg over! ❤️ Anonymkode: a7062...d6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå