Gå til innhold

Klærne løsere, går ikke ned i vekt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Siden nyttår har jeg spist mye bedre og sunnere enn i fjor. Hensikten er jo rett og slett å fôre kroppen med mat den trenger. Jeg teller ikke kalorier, satser på at kroppen fikser inntaket selv. Er ikke overvektig, har en sunn BMI. Nå merker jeg at jeg er strammere i fisken, klærne er løsere, men vekta er den samme. Lurer på hvordan det går an? Finnes det en forklaring? Trener ikke mer enn i fjor.

K36

Anonymkode: 722cf...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Men da har jo ikke vekt noe å si?? Så lenge du er fornøyd med kroppen er vel vekt irrelevant? 

Muskler veier jo. 

Anonymkode: c9903...e29

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tallet som viser på din vektplate, forteller jo ikke HVA kroppen din består av. 

Muskler TAR MINDRE PLASS enn fett.. Du har vel minket i fettprosenten din. Det er nok forklaringen. 

Skjønner ikke hvordan ett menneske på over 30 år ikke kan klare å skjønne det uten å måtte spørre på kvinneguiden. 

Anonymkode: ae14a...dd2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tallet som viser på din vektplate, forteller jo ikke HVA kroppen din består av. 

Muskler TAR MINDRE PLASS enn fett.. Du har vel minket i fettprosenten din. Det er nok forklaringen. 

Skjønner ikke hvordan ett menneske på over 30 år ikke kan klare å skjønne det uten å måtte spørre på kvinneguiden. 

Anonymkode: ae14a...dd2

Unnskyld for at jeg spurte da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men da har jo ikke vekt noe å si?? Så lenge du er fornøyd med kroppen er vel vekt irrelevant? 

Muskler veier jo. 

Anonymkode: c9903...e29

Vekten har ikke noe å si, jeg bare syntes det var merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Unnskyld for at jeg spurte da? 

Miss surpomp har rett i at du nok går ned i fett samtidig som at du bygger muskler og vekta da forblir omtrent den samme selv om du blir mindre. Men det er selvfølgelig veldig lov å spørre på kg❤️

Anonymkode: 7bbde...d01

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...