AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Holder på med en oppgave på bachelornivå, og skal skrive en oppgave med teoridel og drøftingsdel. Jeg sliter litt med å se for meg hvordan oppgaven skal se ut. Finnes det en plass jeg kan finne en slik oppgave gratis bare for å fått litt inspirasjon? Anonymkode: 89acb...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Oria.no Anonymkode: 6abe0...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Søk opp masteroppgaver til inspirasjon. Hvert universitet har en base med forskning, f.eks. BORA ved UiB. Anonymkode: f613a...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Hvilket fagområde er det snakk om? Nå er jeg selv utdannet sivilingeniør, men noe ikke-teknisk eksempel kan være: Teori: Egenskap [høyde, lønn, vekt, alder, antall biler, antall barn, hva som helst egentlig] til populasjon kan modelleres som en statistisk sannsynlighetsfordeling. Her skriver og forklarer du den teoretiske bakgrunnen, gjerne basert på tidligere arbeid/forskning/teori i feltet. Forsøk: Du samler inn data Analyse: Du analyserer innsamlet data, og presenterer dette Drøfting: Du diskuterer analysen. Hvordan er data i forhold til teorien? Hva slags feilkilder er det? Noen styrker og svakheter med tanke på hvordan du samlet inn data, og hvordan dette kan ha utslag på dine funn? Anonymkode: 0a6d6...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå